Reviews over Abel Tasman N.P.

Abel Tasman N.P.

Abel Tasman N.P.
Accommodaties
Bezienswaardigheden

9 Reviews

18-5-2013
Martines
Gouden stranden
Heerlijke stranden en geweldige omgeving en heel veel mogelijkheden om lekker te genieten. Kano, waqtertaxi,dagtochten,wildlife.
  • Reisgezelschapalleenreizend
  • Reis vertrek datumMrt. 2013
Uitgaansleven 7.0
Cultuur 7.0
Omgeving 9.0
2-4-2013
Netty
Rij naar de Tasman Baai, onverharde weg, het is de moeite waard. Witte stranden, mooie vergezichten ( Totaranui) Camping in Pohara, aan de zee, leuke plekken. Bezoek ook Waikoropupu springs; bronnen met het helderste water van de wereld.
  • Reis vertrek datumJan. 2013
Sfeer 10.0
5-5-2012
MaschaG
Mooi national Park
Voor rustzoekers en wandelaars.
  • Reis vertrek datumFeb. 2012
Omgeving 9.0
Sfeer 9.0
30-12-2011
Karin
Zo mooi!
Een must-do gebied, het is er zo mooi. Prachtige wandeltochten kun je maken, waarbij je met een boot afgezet wordt en je door het park terugloopt, en daarna weer met de boot teruggaat naar de haven. Overal mooie gouden strandjes, bijna altijd leeg. Je kunt ook gaan kano-varen. Hier moet je minstens 2-3 dagen blijven.
  • Reis vertrek datumDec. 2011
29-7-2009
Marjan
Schitterend gebied
Het Abel Tasman National Park is het kleinste National Park van Nieuw-Zeeland, maar desondanks een zeer aan te raden attractie want het is er schitterend! Het park heeft goudgele stranden, zandige riviermondingen, dichtbegroeide bossen, kloven, watervallen, grotten omgeven door een azuurblauwe zee met eilanden en riffen. In de bossen leven vele soorten vogels en in de zee kun je dolfijnen en zeehonden spotten. Het park is een van de beste plaatsen voor een goeie zeekajaktocht vanwege het relatief veilige water en de prachtige omgeving
  • Reisgezelschapmet een groep
  • Reis vertrek datumFeb. 2009
Uitgaansleven 7.0
Cultuur 7.0
2-9-2010
Tom
Het mooiste stukje aarde
Het mooiste stukje op deze aarde waar ik ooit ben geweest. Heel Nieuw Zeeland is prachtig om te zijn, maar ik vond dit toch het mooiste. Het was ook perfect weer. Heerlijk kanoen door de zee en genieten van alles om je heen....
  • Reis vertrek datumDec. 2008
Cultuur 10.0
Sfeer 10.0
6-7-2009
schitterend park
Dit park deden wij aan op onze 6-weekse camperreis(3 weken Noorder-eiland en 3 weken Zuider-eiland). Dit park was een van onze hoogtepunten tijdens deze reis. Ongelooflijk wat mooi; wij hebben schitterende wandelingen gemaakt, met de boot gevaren, kano-tochten gedaan kortom gewoon prima
  • Reis vertrek datumNov. 2007
Omgeving 8.0
29-9-2014
Jurjen
Ultieme plek (paradijselijk)
Mooiste plek op aarde. Blauwe zee, prachtige stranden, tropich regenwoud en sneeuwbedekte toppen.
  • Reis vertrek datumFeb. 2007
Uitgaansleven 1.0
Cultuur 1.0
Sfeer 9.0
Zorg voor natuur 10.0
13-6-2011
Eggie
Relaxed wandelen
Prachtig park. Wel wat drukker door de vele wandelaars, maar dat vonden wij wel fijn. Af en toe kom je iemand tegen zodat je je niet helemaal alleen voelt. Pak de boot die je een eindje het park invoert en loop terug. Paden zijn prima aangegeven, onderweg kom je vele prachtige strandjes tegen. Vooral de zeezicht doorkijkjes zijn prachtig. Wel stevig stijgen en dalen.
  • Reis vertrek datumAug. 2003
Waardering 8.0