Reviews over Soca

5 Reviews

17-9-2016
Frank
Machtige natuur, kleurenpracht
Vanuit oostenrijk de Vrsic-pas genomen, zeer mooie Alpenroute. Opletten dat je de vele mooie uitzichtspunten niet mist (op voorhand in gps of je bent er zo voorbij). Nu, de vergezichten worden nog overtroffen door de machtige rivieren, afwisselend groen, wit, blauwe kleuren, zowel wild als kalm. Met stukken waarin je kan zwemmen (maar ijskoud). Je ziet er nauwelijks een andere toerist, maar bij die punten staan dan plotseling veel auto's, je weet al snel waarom.
  • Reisgezelschapmet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumAug. 2016
Sfeer 9.0
25-8-2016
Cynthia
Geweldig!!!
Soca gebied in de Julische Alpen is écht de moeite waard! Ik ben een flinke reizigster, maar zoiets moois had ik nog maar zelden gezien! Wij gaan er zeker nog een keer naar terug.
  • Reisgezelschapmet jonge kinderen
  • Reis vertrek datumJuli 2016
Uitgaansleven 3.0
Cultuur 7.0
Sfeer 9.0
4-9-2015
Teun
Een van de mooiste plaatsen in Europa
Ons verblijf bij Soca was voor ons heel bijzonder de prachtige natuur ,Rust ,en Bergen. Voeg daarbij het snelstromende riviertje met glashelder blauw water, Een kudde Schapen die s,morgens de bergen in gebracht worden onder luid geklingel van bellen, En s,avonds weer terug naar de stal om gemolken te worden, De bakker die s,morgens door het dal rijd, Met vrolijke muziek de mensen op de hoogte brengt van zijn komst ,De rook die loom opstijgt vanaf de kampvuren die onder andere worden gebruikt om eten op klaar te maken. Kortom een heel fijne plaats voor ons om tot rust te komen...........
  • Reisgezelschapmet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumSept. 2015
Cultuur 10.0
Sfeer 10.0
19-10-2014
karin
Voor buitensport en natuurliefhebbers
In bijna alle takken van buitensport kun je hier je hart ophalen. De Soca is helder blauw en ideaal voor (redelijk) ervaren kajakkers. Voor minder ervaren watersporters zijn er genoeg bedrijfjes die je meenemen. De omgeving is prachtig, het dorpje Bovec gemoedelijk. Verwacht niet te veel van het uitgaansleven, maar de restaurantjes zijn prima.
  • Reisgezelschapmet vrienden
Sfeer 10.0
1-7-2014
Floortje
Prachtige natuur
De natuur rondom Soca is prachtig. Het is geen feestbestemming, maar er zijn voldoende eet en drink gelegenheden. Wij hebben tijdens het wk een aantal wedstrijden voetbal gekeken, was erg gezellig. Mensen zijn heel aardig en behulpzaam meeste spreken goed Engels. Je kan er heerlijk wandelen fietsen en raften.
  • Reisgezelschapmet partner
  • Reis vertrek datumJuni 2014