Reviews over Placencia

4 Reviews

12-5-2014
heer Midavaine
Yo man, time to relax!
Placenia is een prachtige vakantiebestemming waar ondernemers, NGO's en overheden hard werken om in samenwerkin met elkaar het koraalrif van Belize te beschermen. Water uit de kraan is drinkbaar, helaas weet men echter niet wanneer de bodem van de put bereikt is. Afval wordt opgehaald alleen helaas gedumpt op het vasteland. Afvalwater komt veelal nog terecht in zee, gelukkig wordt er momenteel hard gewerkt aan het realiseren van riolering en bevorderen van gebruik septictanks.
  • Reisgezelschapalleenreizend
Sfeer 10.0
Zorg voor natuur 7.0
4-5-2008
Luc Vranken
Een strand zonder joelende kinderen. Wat een zee van kleuren als ge snorkelt op het koraalrif. Bars waar je met iedereen kunt praten. Restaurants met heerlijke visrecepten. Wat moet ge meer hebben.
  • Reisgezelschap
  • Reis vertrek datumonbekend
Uitgaansleven 8.0
Cultuur 7.0
15-11-2007
Wendy
Placencia was het eindpunt van onze rondreis door Belize,hier hebben we nog even heerlijk genoten van het mooie weer,de vriendelijke mensen en de mooie stranden. Placencia is het schiereiland van Belize. Onze vaste plek op het strand was helemaal op het puntje van dit schiereiland! Prachtig,in de baai voor het witte strand allemaal mooie zeilschepen en verder niks dan water om je heen. BBQ'ende mensen op het strand en weer die heerlijke muziek die ons overal tijdens onze reis lijkt te volgen. Super Relaxed!Ook kun je hier heerlijke smooties krijgen. Let wel op dat er 's middags door de bewoners vaak siesta wordt gehouden en dat veel van de winkeltjes dan tijdelijk even dicht zijn. Ze hebben langs de kust geen weg maar een smal paadje van beton. Erg leuk om een wandeling over te maken en zo de mooie verstopte plekjes te ontdekken en de bewoners te ontmoeten...
  • Reisgezelschap
  • Reis vertrek datumonbekend
Uitgaansleven 8.0
Cultuur 6.0
28-7-2008
Yves
heerlijk relaxed
Placencia is dé plek om heerlijk te relaxen. Witte palmstranden, blauwe zee, gezellige bars.. In het weekend is er in de Barefoot Beachbar altijd een leuk feestje. En sla zeker een diner bij de Purple Space Monkey niet over, heerlijk!
  • Reisgezelschapalleenreizend
  • Reis vertrek datumMei 2007