Reviews over Nepomuk

Accommodaties

4 Reviews

6-3-2009
Karel
Heerlijk voor een weekje genieten
Heerlijk voor een weekje genieten van de natuur en de cultuur aldaar. Mooi gerenoveerd hotel. Wij zijn er met een busreis gewwest en hebben genoten van de vriendelijkheid van de mensen in het hotel, in de winkels stugger, lekker eten en drinken. kortom prima vakantie
  • Reisgezelschapmet een groep
  • Reis vertrek datumFeb. 2009
Uitgaansleven 7.0
Omgeving 9.0
Sfeer 9.0
29-10-2008
Jos Beek
Een topper
Heel vriendelijke mensen schitterende natuur en een hele prachtige hoofdstad Praag
  • Reisgezelschapmet vrienden
Omgeving 9.0
23-7-2008
Frits Killaars
een pareltje
In een prachtig heuvellandschap ligt dit historische stadje met zijn gastvriendelijke bewoners in West Bohemen. Dit is de geboorteplaats van de heilige Johannes van Nepomuk. Het stadje ligt erg centraal om dagtrips te maken naar bijvoorbeeld Praag ,Pilsen of de Sumava. Aan de Markt ligt een heel mooi hotel in Jugendstill-stijl met comfortabele kamers, een goede Tsjechische keuken en een lekker biertje. In de omgeving zijn er prachtige wandeltochten te maken. Buiten het stadje ligt een camping aan het Nieuwe Meer (Novy Rybnik). Kortom:Een aanrader !
  • Reisgezelschapmet vrienden
  • Reis vertrek datumMrt. 2008
Uitgaansleven 9.0
Omgeving 10.0
14-7-2007
klein
wij zijn op de camping novy ribnik geweest en ondanks het slechte weer hebben we ons daar goed vermaakt. mooi meer waar je kunt zwemmen en bootje varen. dit jaar gaan we dus weer daar heen en hopen we op beter weer.
  • ReisgezelschapFamilie
  • Reis vertrek datumAug. 2005