Reviews over Wachenroth

7 Reviews

12-1-2019
Martin
Geen enkel vermaak
Wanneer je enkel en alleen rust zoek en je wilt op geen enkele wijze enig vermaak kun je gerust een paar dagen naar Wachenroth gaan. Het dorp heeft helemaal niets en lijkt uitgestorven.
  • Reis vertrek datumDec. 2018
Zorg voor natuur 7.0
18-4-2013
rainbow
Goede overnachtingsplaats
Wachenroth is een verzameling van 9 verschillende woonkernen, Buchfeld Warmersdorf, Weingartsgreuth, Horbach, Reumannswind, Volkersdorf, Oberalbach, Unteralbach en Eckartsmühle, en telt in zijn geheel slechts een 2000 tal inwoners. Wachenroth is gelegen vlak bij de A 3 tussen Nürnberg en Würzburg, wat het tot een aangename rustige overnachtigsplaats maakt onderweg naar Italië, Tsjechië, Oostenrijk, Slovenië of Kroatië. Wij logeerden in Warmerdorf in Pension Waldblick, zeker aan te bevelen, voor een goed maal, zou ik je Gasthof Herting tippen, goed en goedkoop.
  • Reisgezelschapmet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumApr. 2013
Cultuur 7.0
3-8-2012
Mitzi
Weingartsgreuth is snoezig.
Het is een heel klein dorp. met een paar winkels, maar aangezien dit hotel wel onder Wachenroth valt, maar in de buurtschap Weingartsgreuth ligt, kun je over Wachenroth niets vertellen. Weingartsgreuth daarentegen is snoezig. De boerderijen liggen nog midden in het "dorp", er is een oud vervallen klooster, leuk om na het eten even door te wandelen.
  • Reis vertrek datumJuli 2012
Sfeer 6.0
5-7-2012
Henk Klapwijk
Dorp
Alleen voor overnachting is het goede plaats verder weinig te beleven
  • Reis vertrek datumJuni 2012
Uitgaansleven 7.0
Cultuur 7.0
1-7-2012
Gedi
een typisch Duits plaatsje op het platteland
Ligt uiterst gunstig voor doorreizenden
  • Reisgezelschapmet een groep
  • Reis vertrek datumJuni 2012
28-7-2007
Jan van Roessel
ik heb hier alleen een overnachting gehad. Het is een zeer keurig gasthof met een snelle bediening en een goed diner. Het ontbijt was wel voldoende, maar uiterst simpel en weinig keus. Over een aantal aspecten heb ik geen mening omdat ik op doorreis was.
  • Reisgezelschapmet een groep
  • Reis vertrek datumJuli 2007