Reviews over Tsavo East Nationaal Park

26 Reviews (1..10)

4-1-2015
elientje
prachtig park
prachtig nationaal park. - rode grond - veel dieren - mooie omgeving - je kan ver weg kijken over de vlaktes waardoor je dieren sneller ziet.
  • Reis vertrek datumNov. 2014
Zorg voor natuur 10.0
16-10-2013
gielen
prachtig
Eind september zijn wij met 6 personen vertrokken op safari naar Kenia,Tsavo oost en west.Op aanraden van vrienden werd ons lokaal excursiebureau aangeraden.Via mail kreeg ik de nodige info en ook een zeer interessante prijs.De safari’s deden we in een comfortabele jeep(geen ongemakkelijk busje,dat je daar veel ziet) met een fantastische gids die een ongelooflijk koppel ogen heeft en die steeds het voor ons verborgen wild spotte. Alles werd door de gids naar onze zin gemaakt en was een zeer voorzichtige bestuurder.Ook belde elke dag man van excursiebureau om te vragen of alles naar wens was en om mogelijke problemen op te lossen.Zeker niet nodig maar wel tof,want alles was tip-top.De lodge’s waren van ongelooflijke topkwaliteit.Bureau werkt ook op vertrouwen.Betalen doe je pas als alle safari’s en uitstappen gedaan zijn (alleen een heel klein voorschot,zodat hij de hotels kon vastleggen omdat wij met 6 personen waren).Wij waren zo tevreden dat we het iedereen aanbevelen.
  • Reisgezelschapmet vrienden
  • Reis vertrek datumSept. 2013
20-9-2013
givago
Rode aarde
We waren hier 3 dagen op safari in dit park vooral veel olifanten gezien ook giraffen, zebra's, impala's,verschillende soorten gazellen,spiesbokken,buffels enz... Tsavo east heeft de grootste olifanten populatie van Kenia waar onder de rode olifant.Kenmerk van tsavo east is de rood bruine aarde (zit veel ijzer in)en het gevarieerd landschap:weidse vlakten ,moerassen,bomen en stuikgewas en grasland.
  • Reisgezelschapmet een groep
  • Reis vertrek datumJuni 2013
Cultuur 9.0
Omgeving 9.0
Sfeer 9.0
16-10-2012
Jan
Viel in alle opzichten tegen !
Veel reizen doch geen , wat men dan noemt, èèn " Safari " !
  • Reisgezelschapmet een groep
  • Reis vertrek datumSept. 2012
Waardering 5.0
Waardering 5.0
Omgeving 4.0
3-9-2013
Tessa
Fantastisch reservaat!
Fantastisch reservaat, veel wild gezien, olifanten, leeuwen, buffels, giraffen en nog veel meer. Augustus een mooie tijd om te gaan, veel jonge dieren.
  • Reisgezelschapmet vrienden
  • Reis vertrek datumAug. 2012
13-2-2012
Dianne Schreur
prachtige reis
wij(ouders met oudere kinderen)hebben een topvakantie gehad in zowel tsavo east als west met een super fijne safariorganisatie echt een aanrader.we hadden met ons gezin een prive safari wat echt een aanrader is.onse overnachtingslodges waren echt zeer goed en het eten was super.alle mensen proberen je het echt zo naar je zin te maken gewoon top,kan niet anders zeggen
  • Reis vertrek datumJan. 2012
23-2-2012
MarcenMo
Geen woorden voor!!!
Dit was onze eerste safarivakantie en wat was het geweldig om dat in Tsavo East te hebben beleefd! We hadden geboekt bij de beach boys en daardoor hadden we een privé safari met een geweldige gids! Omdat we uiteindelijk toch het meest onder de indruk waren van Tsavo East zijn we daar twee keer geweest. We waren nog geen paar meter het park in en toen zagen we al wrattenzwijnen en struisvogels met kuikens! In de verte liep een grote groep olifanten en wij waren gelijk enthousiast foto's aan het maken. Onze gids zei nog dat we veel meer olifanten zouden treffen... en wat we ons toen nog niet realiseerden...hij zou gelijk krijgen! We stuitten later op een hele grote kudde, die praktisch naast de auto stonden...Gewoon te bijzonder om dat te mogen aanschouwen. Verder hebben we nog ontzettend veel andere dieren gezien, maar het meest bijzonder vonden wij de grote kuddes olifanten, leeuwenwelpjes en de cheetah! Omdat we in april waren, (regenseizoen) was Tsavo behoorlijk groen.
  • Reisgezelschapmet partner
  • Reis vertrek datumApr. 2011
30-3-2011
Frits
Tsavo East National Park is meer een open park
Het verschil tussen Tsavo East en Tsavo West is al snel zichtbaar als je park binnen rijdt. Waar je in Tsavo West moest zoeken naar de dieren, zie je ze hier al vanuit de verte al lopen. Ook hier hebben de chauffeurs onderling contact. Zodra er iets bijzonders te zien is en je in de buurt bent, komen de busjes overal vandaan naar die plek naar toe rijden. Een chita gezien, verschillende groepen leeuwen en nog veel andere dieren.
  • Reis vertrek datumMrt. 2011
17-1-2011
Ursel
Een enorme belevenis!
Gweldige belevenis om dieren, die je normaal alleen maar op film of tv te zien krijgt, van zo dichtbij te zien. Een reis om nooit te vergeten!
  • Reis vertrek datumJan. 2011
Uitgaansleven 1.0
Cultuur 1.0
4-2-2011
Jack en Ria
Voi safari lodge
prachtig gelegen lodge in een prachtig park. goede kamer,goede badkamer ,mooi uitzicht. hier geweest met Roger van kayolisafari ,dit is echt een aanrader!
  • Reisgezelschapmet partner
  • Reis vertrek datumJan. 2011