Reviews over Mar del Plata

Accommodaties

5 Reviews

28-3-2011
nathalie_gammatournai
het was nu al de vierde keer
ik heb er nog altijd familie en ik blijf het leuk vinden... het blijft opletten maar dat geraken we gewoon... alles met het openbaar vervoer gedaan en ik begin er aardig mijn weg te vinden. ga hopelijk volgend jaar terug :-)
  • Reisgezelschapalleenreizend
Sfeer 10.0
28-12-2010
Nathalie
nathalie
vertrek op 23/01/2011 voor de 4de keer nu...laatste keer was met de feestdagen 2008-2009. verbleven in chalet swiss in Sierra...echte aanrader. Zwembad dagelijks onderhouden. Sierra De Los Padres is mooi en veilig. Gaan nu eerst 4 dagen naar Calafate.
  • Reisgezelschapalleenreizend
Stranden 5.0
Sfeer 7.0
18-9-2007
Tom
Mar del Plata gevaarlijk????? We zijn dara nu 3x een aantal weken geweest en daar echt niets van gemerkt! Ook de wegen zijn - zeker voor Zuidamerikaans begrippen - zeer redelijk te nomen. Taxi's betrouwbaar en goedkoop, hotels tegen jaren-50-prijzen en restaurants idem dito. En voor de Spapanssprekenden onder ons: de badplaats met de prachtigste boekenwinkels ter wereld!!!
Uitgaansleven 8.0
Cultuur 7.0
Omgeving 8.0
Stranden 8.0
8-10-2006
Nathalie
Niet veel gezien.We waren daar maar 5dagen. Ik weet wel dat het er gevaarlijk is en we gaan terug in 2007. Ik heb daar famillie wonen in zeer arme omstandigheden. Enorme zichtbare kloof tussen arm en rijk. Heel vriendelijk personeel in het Amerian hotel.
Uitgaansleven 4.0
Cultuur 4.0
Omgeving 7.0
Stranden 5.0
16-1-2004
Mike van der Zanden
SUPER!!! alleen de wegen zijn slecht en de taxichauffeurs ook!!!
Waardering 10.0
Waardering 10.0