Reviews over Iguazu

17 Reviews (1..10)

6-4-2018
Wim resoort
Ongelooflijk
Ongelooflijk. Ook de mogelijkheden om de 272 watervallen van alle kanten te bezichtigen. Braziliaanse kant . Argentijnse kant. Van boven per helicopter en per boot een lekkere douche. Tip.... neem 3 dagen de tijd. Deze heb je echt nodig.
  • Reis vertrek datumJan. 2018
Uitgaansleven 10.0
Cultuur 10.0
Sfeer 10.0
Zorg voor natuur 10.0
19-4-2019
Pieter
Fantastisch op
Enorm watervallen complex op de grens van Brazilië -Argentinie en Paraguay. Zowel de Braziliaanse als Argentijnse zijde te bezoeken. Mooiste de Braziliaanse kant.Het bijbehorende park mooi met loslopend wild.Vanaf de entree brengt de bus je naar de watervallen.Er is een groot restaurant en veel souvenirs te koop.De Argentijnse kant wat lastiger bereikbaar maar eenmaal gearriveerd is er een treintje dat je bij de watervallen brengt. Zorg vooraf voor Argentijnse pesos !!!Pinnen niet mogelijk.De kant van Paraguay niet interessant.
  • Reis vertrek datumApr. 2017
Zorg voor natuur 8.0
2-2-2017
Elizabeth
Adembenemend mooi
We zijn alleen aan de Argentijnse kant geweest maar het was echt prachtig. We hadden gedacht in een middag alles wel gezien te hebben maar we zijn ook nog de volgende dag terug gegaan. Op elke nieuwe hoek had je weer een mooi uitzicht. Het is erg groot (kennelijk groter dan de Braziliaanse kant).
  • Reis vertrek datumDec. 2016
Uitgaansleven 7.0
Cultuur 5.0
Sfeer 10.0
Zorg voor natuur 10.0
19-5-2012
annetteamsterdam
veel leuker dan foz
Hartstikke leuk, klein dorp met gezellige restaurantjes en wat winkeltjes. Ook leuk om een dagje extra te boeken en bv een tocht met een quadbike door de landerijen en de jungle te maken (als je daarvan houdt). Wel heel erg warm in januari en februari. Door de hoge luchtvochtigheid is het 's avonds bijna niet te doen. De watervallen zijn natuurlijk uitzonderlijk mooi. Bereid je wel voor op een soort pretpark in de natuur, met rijen mensen voor de hekjes. Wij zijn drie dagen geweest en zorgden dat we om 8 uur voor de poort stonden om om een uur of 12 weer weg te gaan.
  • Reisgezelschapmet vrienden
  • Reis vertrek datumJan. 2012
Cultuur 7.0
22-1-2011
jan vandenberge
Ongelooflijk mooi
Als je ooit Argentinie aandoet , is dit gewoon een must see SCHITTEREND natuurspektakel !!!
  • Reis vertrek datumNov. 2010
Uitgaansleven 7.0
Cultuur 6.0
11-11-2009
Jan Tienstra
Echt de grootste falls ter wereld
Eigenlijk geldt voor deze bestemming hetzelfde als voor het bekijken van de grootste watervallen ter wereld vanaf de kant van Paraguay. Als je eenmaal vanuit Brazilie bij de falls bent is het gewoon heel erg leuk om de beide andere landen aan hetzelfde water ook bezocht te hebben. Voor de aanblik van het naturgeweld hoeft dat niet perse, want Argetijns water in precies hetzelfde als vocht uit Paraguay of Braziliaans water. Wat wel weer heel leuk is, is dat de Argentijnen het heel leuk vinden mensen uit Nederland te spreken. Dat zou iets met ons koningshuis te maken kunnen hebben...........
  • Reis vertrek datumJuli 2009
Cultuur 8.0
Omgeving 9.0
17-11-2008
Erik
Indrukwekkend de carratas (watervallen)
Met de gletsjers in El Calafate is dit een van de (natuur)hoogtepunten van Argentinie. De Argentijnse kant van de watervallen is het spectaculairste (dichtbij alles) maar aan de Braziliaanse kant kun je het beter overzien, dus doe beiden. Wij logeerde in een logde La Aldea de Selva , prima. Zeer rustig, het stadje Iguazu stelt niet veel voor, maar je komt voor de carratas toch!
Cultuur 7.0
3-11-2008
Tim
Leuk dorpje, fantastische omgeving!
De watervallen van Iguazu zijn ongekend mooi. Zonder twijfel zijn dit de mooiste watervallen ter wereld. Wij hebben uiteindelijk 3 dagen de tijd genomen om alles te kunnen bekijken. De Argentijnse kant is een stuk interessanter dan de Braziliaanse. Wat weinig mensen doen, maar toch erg leuk is, is een wandeling maken over de Sentero Verde, een mooie jungletocht met grote kans op het zien van dieren! Puerto Iguazu is een leuk rustig dorpje, met veel goede restaurants. Een stuk aangenamer dan de Braziliaanse buurstad Foz!
Uitgaansleven 8.0
6-5-2008
Vincent
In Iguazu moet je geweest zijn, maar niet in het centrum van Iguazu, want daar is niks te beleven. Neem een hotel op de toegangsweg naar Iguazu, dan kan je nog van de natuur en rust genieten. Het centrum vond ik vies en saai. 's avonds tax free shoppen bij grens van Brazilië (kwartiertje rijden met de taxi naar de grens)is nog wel aan te raden. De watervallen van Iguazu moet je gezien hebben, dus een verblijf in Iguazu is dan onontbeerlijk.
  • Reisgezelschap
Waardering 5.0
Waardering 5.0
Uitgaansleven 1.0
Cultuur 1.0
Omgeving 6.0
12-12-2007
Kim
Iguazu zelf stelt niet veel voor vind ik. Maar de watervallen, zowel braziliaanse als de argentijnse kant zijn supermooi!! Je mag Iguazu niet missen..
  • Reisgezelschap
Uitgaansleven 4.0