Reviews over Cordoba (Argentinie)

Cordoba (Argentinie)

8 Reviews

13-9-2012
engelsyvonne
Fijne studentenstad
Leuke stad, lekker weer, heel relaxed groot park midden in de stad (sarmiento).
  • Reis vertrek datum2012
Cultuur 9.0
Omgeving 9.0
Sfeer 9.0
19-8-2009
Frans
Leuk voor één dag..
Ben het wel met Tim eens. Overschat en vooral het uitgaansleven viel ons erg tegen. Het centrum is voorzien van prachtige gebouwen en veel winkels maar dan heb je het ook wel gehad.
  • Reisgezelschapmet vrienden
Uitgaansleven 5.0
Omgeving 6.0
13-3-2009
harrie mullers
fantastisch
heel mooie stad met veel historie;oude gebouwen;mooie parken;aangenaam klimaat; vriendelijke mensen en mooie omgeving
  • Reis vertrek datumFeb. 2009
Cultuur 10.0
Sfeer 10.0
3-11-2008
Tim
Beetje overschat
Nadat we veel enthousiast verhalen hadden gehoord over Cordoba, reisden we hier met hoge verwachtingen heen. Uiteindelijk vonden we het een beetje tegenvallen, er is niet heel veel te zien in de stad. De moeite waard is het jezuietenklooster en je kunt lekker uit eten gaan, maar binnen 2 dagen ben je wel uitgekeken in Cordoba.
31-10-2008
Jan Lettinga
Vooral de Sierras de Córdobas zijn fraai!
Córdoba stad is een geweldige stad om uit te gaan, te lanterfanten en te genieten van het relaxte leven hier in het hart van Argentinie. In de direct omgeving van Córdoba liggen de prachtige Sierras de Córdoba waar je alle mogelijke uitstapjes kunt maken en fantastische excursies kunt doen.
10-6-2008
Peter as
Gewoon een hele mooie stad. Wel erg veel verschil tussen arm en rijk, maar wel een hele mooie stad met overal eettentjes etc. Heel Argentinië is een prachtig land en ik heb een rondreis gemaakt, en het lijkt net of je van de ene kant van de wereld naar de andere gaat, door het grote klimaats- en landschapsverschil. Een heel mooi land.
  • Reisgezelschap
Omgeving 9.0
28-3-2006
Gaucha
Córdoba, en dan met name Villa Carlos Paz op 35 kilometer van deze stad, is ons zo goed bevallen dat we er nu wonen! Heerlijk. En met leuke zandstrandjes aan de rivier of aan het meer. Geen zee, maar wel strand! Onze zoon van 7 groeit nu op in een klein paradijsje....
  • ReisgezelschapFamilie
  • Reis vertrek datumSept. 2005
Cultuur 9.0
8-9-2004
Paul
Na Rome de leukste stad waar ik ooit geweest ben. Heel veel leuke tenten om te eten en om uit te gaan. Veel studenten wat een mooi, levendig sfeertje in de stad creeert
  • Reisgezelschap
Omgeving 7.0