Reviews over Cape Tribulation

7 Reviews

1-8-2012
natalja
zonnig, gezellig, leuk
Uitstekende plek om vandaan naar het Great Barrier Reef te gaan. Heerlijk snorkelen maar boek wel op tijd!
  • Reisgezelschapmet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumJuli 2012
Uitgaansleven 6.0
Cultuur 7.0
1-8-2010
Bart
Paradijs
Zoals voorgaande reacties, dit is de plek waar je echt geweest moet zijn als je een reis door Australie maakt. Houdt wel rekening met het seizoen dat je erheen gaat, omdat het er tropisch is! Ik was net achter het regenseizoen aan en het was er schitterend, prachtige stranden, overal regenwouden en ik had het gevoel dat het er helemaal niet zo toeristisch was. We liepen als enige over het beroemde strand! Overal waar je komt heb je prachtige uitzichten, wandelingen door het regenwoud en altijd weer kom je terug bij de kust!
  • Reisgezelschapmet een groep
  • Reis vertrek datum2010
24-1-2007
Jeroen
Jammer van het stingerseizoen, waardoor we niet in de oceaan konden zwemmen. Deze nodigt namelijk wel uit. Omgeving is schitterend met blauwe water, gele stranden en groene heuvels. Vanaf Cape Tribulation hebben we een schitterende Great Barrier Reef cruise gemaakt. Heerlijk kunnen snorkelen en veel van de onderwaterwereld kunnen zien. Er is heel veel te doen, dus blijf er zeker meer dan 1 dag.
  • Reisgezelschapmet partner
  • Reis vertrek datumNov. 2006
Waardering 8.0
Waardering 8.0
Uitgaansleven 5.0
Cultuur 8.0
27-1-2006
mariska
Echt een heel prachtig gebied. Het regenwoud loopt tot op het prachtige strand. Je waant je in het paradijs. Ondanks dat er veel toeristen naar toe gaan waanden wij ons alleen op het strand. Het is ook niet verstandig om hier in zee te gaan zwemmen ivm jelly fish en stingers maar ook zoutwaterkrokodillen. Dit moet je eens in je leven gezien hebben.
Uitgaansleven 1.0
Stranden 10.0
25-12-2005
anita
prachtige plek, wij zijn vanaf hier het barrier reef opgegaan om te snorkelen prachtig en een ontzettend leuk team op de boot die ons wegwijs maakte. hier moet je zeker een paar dagen naar toe. wij zaten in een schitterende lodge in het regenwoud aan het strand
Uitgaansleven 7.0
Cultuur 1.0
19-9-2012
lamers49
Schitterende rustgevende omgeving
Een must voor iedereen die queensland bezoekt.
  • Reisgezelschapmet vrienden
  • Reis vertrek datumOkt. 2005
Uitgaansleven 5.0
Cultuur 6.0
24-1-2005
Corrie
Hemel op aarde!.De enige plek op aarde waar het regenwoud tot op het strand loopt.Jammer dat zoveel toeristen deze plaats in een dag willen bekijken.Trek er gerust een aantal dagen voor uit.
Uitgaansleven 8.0
Cultuur 10.0