Reviews over Angeles

Accommodaties

4 Reviews

26-3-2013
Bjorn
Oude mannen jonge Filipijntjes...en rode lichten
Wat valt er te zeggen over Clark. We hadden een tussenstop, zochten op internet en dachten... Even 1 nachtje blijven. Er ligt overigens ook nog een prachtige vulkaan in de omgeving, maar daarvoor hadden wij geen tijd. Er zijn allerlei kroegen en verderop een strip, autovrij, helemaal vol met wilde striptenten, Veel rode lichten, jonge meisjes en oude europese alleenstaande mannen. We leuk om dat allemaal te zien, zo werkt het dus in dit soort landen. Wij zetten ze achter een raam, hier lonkt het op straat. Dit cultuurtje is gekomen ivm de Amerikanen. Clark Airport was en is een oefencentrum voor de Amerikanen die 2 maanden per jr komen oefenen. Als je er niet van hou is de rest ook niet leuk. Er is klein maar modern winkelcentra met fast food en een mooie bioscoop.
  • Reis vertrek datumDec. 2012
Uitgaansleven 9.0
Cultuur 9.0
Omgeving 6.0
Sfeer 9.0
24-4-2011
eric
ik woon er vlakbij
Wanneer je niet naar de standaard toeristen plekjes gaat, kom je de meest vriendelijke mensen tegen, en ook de straatventers zie je dan bijna niet. Geef geen geld aan bedelaars. Hun inkomsten liggen vaak boven datgene van arbeiders. Bovendien, als je 1maal geeft, komen ze in hordes op je af. Ik woon er al jaren vlakbij, totaal naar tevredenheid.
  • Reis vertrek datum2011
Sfeer 9.0
9-3-2009
Eddie Leplae
goedkopere provinciestad.
Uiteraard diverse bars, meest gelokaliseeerd rond fields avenue. In het centrum van Angeles merkt u daar echter niets van, gewone provinciestad met goedkope markt, en rond centrum goedkopere winkels. Er is ook een sm supermarket tegen Clarck en een robinson. In ieder geval aangenamer en veiliger dan Manilla
  • Reis vertrek datumonbekend
Waardering 6.0
Waardering 6.0
Uitgaansleven 8.0
Cultuur 5.0
Omgeving 7.0
14-1-2005
frits snijders
angeles is een prima plaats als je van bars en party houdt. de omgeving biedt ook behoorlijk wat mogelijkheden. de stad zelf is wat rommelig en behalve het uitgaansleven is er buiten de shopping malls en de markt weinig te doen. je moet wel tegen de straatventers kunnen, anders wordt je er gek van.hotels zijn er in vele prijsklases. zelf heb ik hotel sunset garden gebruikt voor 920 peso per nacht .
  • Reisgezelschap
  • Reis vertrek datumonbekend