Reviews over Sharm el Sheikh

1414 Reviews (1..10)

14-6-2019
annebo
We gaan li
Dit was onze eerste keer dat we hier waren , op zich wel een leuke plaats , maar je bent na 10 dagen wel uitgekeken
  • Reis vertrek datumJuni 2019
Uitgaansleven 5.0
Cultuur 7.0
Omgeving 6.0
Sfeer 7.0
14-4-2019
S H M van Tatenhove van Roosenbroek
De moeite waard om te bezoeken
Leuk stadje, zeker gebruik maken van submarine en bezoek Soho Square, wij logeerde in Rixos premium seagate
  • Reisgezelschapmet vrienden
  • Reis vertrek datumApr. 2019
Omgeving 8.0
3-4-2019
Verlinden madeleine
Zeker nog terug als we Bvn krijgen
Je hebt hier spijtig genoeg geen Bvn om naar het Belgisch nieuws te zien spijtig dat. Is een minpunt voor de rest is alles oké heel mooi en vriendelijke mensen en heel belangrijk gen bedelaars je kan gewoon wandelen xx
  • Reis vertrek datumApr. 2019
27-2-2019
Josje & Erik
Sharm el Sheikh is meer dan alleen zon en strand
Sharm el Sheihk is een mooiere plaats dan Hurghada, omdat je vrijer op straat kan lopen (zonder steeds lastig gevallen te worden) en diverse culturele zaken te bekijken, w.o. koptische kerk, Mustafa moskee, Sahaba moskee en de 'Old Market'.
Uitgaansleven 7.0
Cultuur 8.0
Stranden 7.0
Sfeer 8.0
25-2-2019
Heidi van Bergen
Gezellig en ontspannen sfeer
Vanaf ons hotel Baron Resort ca. 5-10 min met taxi naar het centrum van SOHO ook wel klein Dubai genoemd. 's avonds erg gezellig met verlichte beelden, fonteinshow, grote variatie aan restaurants en bars. Goede winkels. Niet heel groot maar wel leuke sfeer. ca.20-30 min met taxi naar centrum NaanaBay, gezellige mix van oud en nieuw stijl, groter ten opzichte van soho. maar ook grote variatie aan restaurants, cafeetjes, winkeltjes ook in kleine straatjes en steegjes. Op veel plaatsen mooi op te snorkelen en te duiken.
Uitgaansleven 8.0
Cultuur 7.0
Stranden 9.0
15-2-2019
Eline
Gezellige stad waar je uren kan rondwandelen
Dit was de eerste keer dat Sharm El Sheikh heb bezocht. Ik was aangenaam verrast. Het is een grote stad maar vooral gezellig aan de rotsen met water is het leuk vertoeven. Er zijn heel veel winkeltjes waar je als je iets koopt, zeker moet afbieden. Er is ook een mooie moskee!
Uitgaansleven 8.0
Cultuur 9.0
Omgeving 9.0
21-11-2018
Peter
Super in de resort-area. Daarbuiten minder.
Geboekt in Rixos resort. Dat was geweldig. In Sharm zelf is weinig te beleven, hoewel we het uitgaansleven niet opgezocht hebben. Het ziet er buiten de resort-area allemaal wat vervallen en half afgebouwd uit. Veel zichtbare beveiliging in de vorm van agenten en/of militairen. Daar hebben we geen last van gehad maar ze zijn er wel degelijk. Geldt ook voor de hotels. Geeft echter eerder een veilig gevoel dan dat het vervelend is. Veel lokale winkeltjes in de buurt van de resorts. Onderhandel vooral over de prijs. Alles wat je meer betaalt dan 1/3 van de eerstgenoemde prijs betaal je te duur. ECHT !!! Geweldige snorkel- en duikplekken. Deze zijn heel goed te bereiken. Op straat hebben we ons, ook in het donker, geen moment onveilig gevoeld. Lokale valuta terugwisselen naar Euro's is moeilijk. Zelfs op het vliegveld of in het hotel. Betalen in EUROS of lokale valuta maakt niet uit voor de prijzen.
  • Reis vertrek datumNov. 2018
Zorg voor natuur 9.0
4-7-2019
betty
fantastisch
s norkelen mooie ervaring beter om het in Nederland te kopen lekker eten veel vissen in mooi helder water. goed hotel
  • Reisgezelschapmet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumOkt. 2018
Uitgaansleven 7.0
Cultuur 8.0
Omgeving 8.0
Sfeer 8.0
18-9-2018
Sourin khokaz
Fantastisch stad heel veilig overal we zijn bij Soho en Ras Mohammad geweest het was heerlijk
  • Reis vertrek datumSept. 2018
Waardering 10.0
Waardering 10.0
Omgeving 10.0
Zorg voor natuur 10.0
18-8-2018
De Bree Dany (België)
Fantastisch hotel, heel kindvriendelijk, verzorgd en vriendelijke bediening. Wel zorgen voor bescherming van de voeten daar de straatstenen heet zijn.
  • Reisgezelschapmet jonge kinderen
  • Reis vertrek datumAug. 2018