Reviews over Mullerthal

26 Reviews (1..10)

27-4-2019
MIKE
Super!
Heerlijke wandel vakantie in een prachtige omgeving. Mullerthal Trail is geweldig.
  • Reisgezelschapmet vrienden
  • Reis vertrek datumMei 2017
Uitgaansleven 3.0
Sfeer 10.0
10-8-2016
willems
mooie natuur
Mooi gebied om te wandelen ! Veel routes zijn er heel duidelijk uitgezet.Rustig . Bij de parkeerplaatsen is het heel druk maar verder op kun je heel rustig wandelen.
  • Reis vertrek datumAug. 2016
Zorg voor natuur 9.0
9-8-2016
VW-tentje
Prachtig natuurgebied
Wij hebben de blauwe pijlenroute gevolgd vanaf de parkeerplaats bij camping Cascade (Vanaf camping Consdorf kan ook). Voor jonge mensen zonder gebreken prima te doen, maar met luchtweg- en/of reumatische klachten is het oppassen geblazen. Waar mijn zoon 2 uur deed over deze 10 km route, deed ik er met deze aandoeningen bijna 3 keer zo lang over, na elke klim moest ik uitrusten. Nog enkele dagen last van mijn benen gehad. Maar, ondanks dat de moeite waard, wat een prachtige rotsformaties en watervalletjes! En zo dicht bij huis...
  • Reis vertrek datumAug. 2016
Uitgaansleven 4.0
Sfeer 7.0
16-8-2016
Nel Bennink
Prachtige omgeving
Het mooiste gebied van Luxemburg. Mooie rotsformaties en schitterende wandelingen die je weer terug brengen naar het beginpunt. Hoppen van camping naar camping wordt veel gedaan in deze omgeving. Wil je gaan stappen, helaas daar zijn niet veel uitgaansgelegenheden. Maar wil je rust, dan is het hier heerlijk vertoeven.
  • Reis vertrek datumJuni 2016
Uitgaansleven 3.0
Cultuur 8.0
Sfeer 10.0
25-7-2015
Antoine
prachtige omgeving
Mullertahl ( Klein Zwitserland ook wel genoemd) is echt een plaats en gebied waar je zeker geweest moet zijn als je in Luxemburg bent. De natuur is ongerept en overweldigend mooi , alles is even mooi en schoon, wandelroutes in overvloed en alles in serene rust.
  • Reis vertrek datumJuli 2015
Cultuur 9.0
21-11-2014
Karin
Wie van de natuur houdt moet hier naar toe.
Lekker wandelen in deze bijzondere natuur.
  • Reis vertrek datum2014
Uitgaansleven 6.0
17-8-2014
Willem
Mooie omgeving
Wandelen en fietsen is een must in deze omgeving.
  • Reis vertrek datumJuli 2014
Zorg voor natuur 7.0
2-5-2012
Buijs
Heerlijk voor ons
Vorig jaar weer eens gegaan deze keer met onze kinderen. Ze vonden het heerlijk. We hebben in het stukje wat eigenlijk net naast de camping ligt gestaan zonder stroom omdat we dit niet nodig hebben. Heerlijk genoten. De kinderen hebben gespeeld in het riviertje, geklommen op de bergen, gegild in de kano, het kasteel van doornroosje bezocht (Beaufort) en zich verbaasd over de schiessentumpel. En gelukkig is er een douche en wasmachine zodat ook de hygiene nog een beetje op peil blijft. Door de jaren heen toch iedere keer een camping waar we graag terug komen. En voor ons natuurlijk een plekje op het laatste stukje, voor de vrijheid...
  • Reisgezelschapmet jonge kinderen
  • Reis vertrek datumAug. 2011
Uitgaansleven 6.0
Sfeer 8.0
13-2-2012
Ronald
Gewoon prachtige omgeving om te wandelen.
Mooie uitvalsbasis voor wandelingen....
  • Reis vertrek datumJuni 2011
Cultuur 8.0
15-6-2011
Ann
Prachtig wandelgebied
Het Mullerthal is een prachtige streek in Luxemburg. De wandelingen die je er kan maken zijn adembenemend. Je wandelt door de mooie bossen, langs de talrijke rotsen en door, soms smalle, kloven. De wandelpaden, met de talrijke trappen, zijn zeer goed bewegwijzerd. De mooiste wandeling die ik er gemaakt heb loopt van Mullerthal naar Consdorf en terug. Vlak bij het dorpje Mullerthal passeer je langs de Schiessentümpel : een watervalletje met een mooie boogbrug.
  • Reisgezelschapalleenreizend
  • Reis vertrek datumJuni 2011