Reviews over Mertert

Accommodatie

4 Reviews

1-10-2006
Marcel
Mertert is een alleraardigst, sfeervol, dorpje waarin het lijkt dat de tijd zeker vijftig jaar heeft stilgestaan. Kippen lopen regelmatig nog over de straat. Ruim verenigingsleven en volgens mij is de grootste hobby van de inwoners feesten en drinken. Het dorp is gelegen aan de oevers van de Moezel en de Syr. De syr is een riviertje met vrij helder water en diverse stroomversnellingen die heerlijke verkoeling bieden in hete periodes. 2 Stamkroegen van de dorpsbewoners en verder is er geen uitgaansleven behoudens de talloze wijnfeesten. Het dorp is verder gelegen in een gebied waar vroeger diverse Romeinse nederzettingen waren. Verder ligt Mertert aan het begin van de Wainstrasse tussen de wijnvelden.
Uitgaansleven 2.0
23-3-2006
Tonie
We staan hier al een aantal jaartjes op de camping, en ik moet zeggen geweldig is het!
  • Reisgezelschapmet partner
  • Reis vertrek datumMrt. 2006
Waardering 8.0
Waardering 8.0
Uitgaansleven 6.0
Omgeving 9.0
10-10-2005
Jody
Het is een uit de kluiten gewassen boeren dorpje. Wat niet ver licht van een mooie natuur omgeving. De cafe's zijn niet over huizen te schrijven. dan kun je beter een andere plaats kiezen om een terasje te pikken. bij mij blijft de omgeving het doen. met warm weer kun je lekekr gaan zwemmen in de beek/rivier. en ook is er mogelijkheid om mooie wandelingen te maken.
Uitgaansleven 3.0
25-9-2005
gilion
leuk plaatsje, veel duitsers, is niet zo moeilijk ligt er naast maar ok is verder wel gezellig leuk dorp meeste mensen zijn wel vriendelijk, veel benzine pompen altijd handig en het is ook heerlijk om rustig aan de waterkant te zitten en van de omgeving genieten
Uitgaansleven 1.0