Reviews over Grevenmacher

Bezienswaardigheid

5 Reviews

27-7-2010
Teun
Gezellige boulevard en restaurants aan het water
Grevenmacher staat vooral bekend om de caves, de boulevard langs de Moesel en de enige ronde kerk in Luxemburg, verder gezellige restaurants aan het water en leuke steegjes
  • Reisgezelschapmet partner
Sfeer 9.0
14-9-2009
Ellen
Niets bijzonders
Deze plek is er een die je beter voorbij kan rijden. Er zijn geen bijzondere bezienswaardigheden. Mocht u er toch stranden dan zijn er wel aardge kroegjes (drie om precies te zijn), maar er zijn er vast leukere in leukere plaatsjes. De omgeving richting Echternach is wel prachtig.
  • Reisgezelschapmet vrienden
Cultuur 5.0
Omgeving 8.0
11-6-2008
Ann Marien
Het was een heel leuk stadje. Niet groot maar wel gezellig!!
  • Reisgezelschap
  • Reis vertrek datumonbekend
Uitgaansleven 1.0
Cultuur 7.0
Omgeving 8.0
20-10-2008
Roel
Leuk voor weekend of midweek
Wij hadden een huisje gehuurd, middein het dorpje. Dorpje straalt heel veel rust uit en fungeert als prima uitval basis voor wandelen in Echternach, met bus naar Luxemburg of met trein/auto naar Trier. Ligt aan de Moesel dus ook vanuit dit dorpje mooie wandel of fietsroutes. Genoten voor een midweek!
  • Reisgezelschapmet partner
  • Reis vertrek datumOkt. 2007
Uitgaansleven 5.0
Omgeving 9.0
3-3-2010
Monique
Mwoah
Grevenmacher ligt aan de rivier de Moezel. Grevenmacher is de thuisbasis van Bernard-Massard, de producent van mousserende wijnen. We bezoeken deze wijnkelder, maar het maakt de beest niet in ons los. Bijna niemand drinkt wijn, en de meeste leerlingen nemen dan maar een flesje wijn mee voor hun vader of moeder. Grappig is, dat we een rondleiding in het Nederlands krijgen.
  • Reisgezelschapmet een groep
  • Reis vertrek datumApr. 1991