Reviews over Beaufort

80 Reviews (1..10)

31-7-2019
Jordy S.
Spreekt tot de verbeelding
Prachtige kasteelruïne, spreekt tot de verbeelding. De kinderen van 3 en 5 naar vonden dat ook. Je loopt er in een kleine 30-45 minuten doorheen met bij ieder vertrek een nummer zodat je op de simpele plattegrond kunt zien waar je nu staat. Er is ook een tour door het gerenoveerde deel waar je extra voor moet betalen en alleen met gids kunt doen. Dat hebben wij overgeslagen. Afgezien van de chagrijnige kassa mevrouw hadden we een leuk uitje. De wandelpaden in de directe omgeving zijn ook echt een aanrader.
  • Reis vertrek datumJuli 2019
15-9-2018
Hans ter Veen
Prima weekend. Voor een rolstoeler met ups en down
Per camper deed ik met mijn rolstoelgebonden partner een weekend Beaufort in Luxemburg aan. Doordat Beaufort op een 350 mtr hoog plateau ligt is alleen met een hele goede scootmobiel de omgeving redelijk te verkennen. Op camping La Page hadden we een mooi plekje, vlak bij de nette gehandicapten douche/toilet. Uit eten geweest in hostelleriebeaufort.lu , waar we wel met de rolstoel door de achteringang moesten, maar voor het ongemak door de eigenaar verrast werden met een gratis dessert en nog als aandenken een fles wijn meekregen. We hebben er fantastisch gegeten. Verse producten en met zorg klaar gemaakt.
  • Reis vertrek datumSept. 2018
Uitgaansleven 10.0
Omgeving 9.0
30-7-2017
J&J
weinig sfeer
Vlak bij de camping fijne supermarkt, verschillende eetgelegenheden, echter allemaal aan de doorgaande weg. Fijne bakker. Mooie bossen met prachtige wandelroutes. Als je wilt fietsen, moet je altijd bergop om terug in het dorp te komen!
  • Reis vertrek datumJuli 2017
Uitgaansleven 3.0
Cultuur 6.0
26-7-2017
reind702
Geweldig.
Beaufort leuke plaats en is een goede supermarkt van Delhaize gekomen verder is er genoeg te doen ook bij het kasteel moet je een geleide rondleiding nemen dan kom je in de renesance van het kasteel en krijg je uitleg is echt een aanrader verder moet je de route rijden door de vallei der zeven kastelen echt mooi als je van kastelen houdt , alleen de route goed voorbereiden omdat het onderweg lastig staat aangegeven maar goed te doen.
  • Reis vertrek datumJuli 2017
Uitgaansleven 9.0
Cultuur 9.0
Sfeer 9.0
Zorg voor natuur 9.0
6-7-2016
A. Nomynus
Prachtig plaatsje
Voor uitgaansleven zit je zo in Luxemburg-Stad
  • Reisgezelschapalleenreizend
Sfeer 10.0
17-8-2015
Ruud en Dicky
Prachtige omgeving
Wij waren met 4 oudere personen en hebben erg genoten van de omgeving, prachtig in een woord
  • Reisgezelschapmet vrienden
  • Reis vertrek datumAug. 2015
Uitgaansleven 6.0
Cultuur 9.0
Sfeer 9.0
25-5-2015
wilmac
Mooie plek
Een leuk en gezellig stadje met een mooi kasteel-ruine.
  • Reis vertrek datumMei 2015
Cultuur 8.0
29-5-2015
Frederic
Uitvalsbasis voor wandelingen
Klein dorpje met een mooi kasteel en een prachtige omgeving. Het dorpje is goed gelegen in het Mullerthal en vormt een goede uitvalsbasis om de Mullerthal Trail te bewandelen, dit is een absolute aanrader!
  • Reis vertrek datumMei 2015
Uitgaansleven 6.0
Omgeving 9.0
Zorg voor natuur 9.0
16-2-2015
Heer Broos
Zeer mooie wandelomgeving,vooral voor en najaar de
Bezoek zeker de omgeving van Berdorf , prachtige wandelingen
  • Reis vertrek datum2015
27-2-2015
Wim en Ans van Dijke
Veel gesloten in de wintermaanden.
Wij vonden dat niet erg want we kookten zelf en houden van wandelen en daar heb je niet zoveel voor nodig. Boodschappen halen in de buurt waar je wandelt, bijv. La rochette of Echternach
  • Reis vertrek datumFeb. 2015
Waardering 5.0