Reviews over Füssen

51 Reviews (1..10)

13-8-2018
Jose
gezellig stadje
Leuk stadje, mooie gebouwen, Lechfall moet je natuurlijk gezien hebben en tussen de boomtoppen lopen vonden wij ook wel leuk
  • Reis vertrek datumJuli 2018
Cultuur 7.0
Omgeving 8.0
Zorg voor natuur 8.0
8-8-2018
conny
een toppertje!
Fussen is een mooi stadje waar zowel de Deutsche Romantische Strasse als de Deutsche Alpenstrasse langs komen, 2 populaire autoroutes. Maar ondanks dat het is het er toch lekker relaxed op de vele pleintjes met hun terrassen. Bezoek het mooie slot en het Klooster St Mang met daarin het museum en de achterliggende kerk. Aan de andere kant van de brug over de Lech kun je een mooie wandeling maken naar de top van de Kalvarienberg voor een goed uitzicht op de stad en de koningskastelen een paar km verderop. Wij vinden het een toppertje dit stadje!
  • Reis vertrek datumJuli 2018
Zorg voor natuur 9.0
3-3-2018
anja houtekeete
Sprookjesachtig
Heel mooie sprookjesachtig accomodatie, niet ver van de kastelen en het centrum
  • Reisgezelschapmet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumJuli 2017
Uitgaansleven 7.0
Sfeer 9.0
13-8-2016
Gerrit Woestenburg
Heerlijke stad, maar mijd het Stadtcafé!
Na ons heerlijk verblijf van drie dagen, vorig jaar in het prima, gezellige hotel Ludwigs hebben wij ook dit jaar een dagje in het prachtige Füssen doorgebracht. Wij hebben daar het Stadtcafé bezocht voor een drankje en iets kleins te eten, gewoon van de kaart: mijn vrouw Vollkornbrot met ham en kaas, ik een soepje met een broodje. Ruim nadat mijn soepje was opgediend, vertelde de serveerster dat het Vollkornbrot op was, maar zij zou toch nog even kijken. Toen ik na een tijdje wachten de chef vroeg naar de status, zei hij op hoge toon dat Stadtcafé een Konditorei was en geen restaurant. Als ik wilde eten, moest ik maar naar Mc Donalds gaan... Mijn vrouw mocht toch nog wat anders uitzoeken. Toen zij een omeletje ham vroeg, weer gewoon van de kaart, zei hij dat ze dat op die tijd van de dag, 13:00 uur, niet serveerden! Ik heb afgerekend zonder mijn soep aan te raken, en wij hebben daarna bij het Brauhaus om de hoek heerlijk gegeten. Die € 10,= kan hij voor wat mij betreft steken waar de zon niet schijnt. Mijn gevoel zegt, dat ik daar de stadsidioot ontmoet heb...
  • Reis vertrek datumAug. 2016
10-8-2016
Laura
leuk gezellig stadje
mooie gekleurde huizen, veel beschilderingen etc. Gezellig stadje, ook kasteel ziet er aardig uit.
  • Reisgezelschapmet jonge kinderen
Zorg voor natuur 8.0
27-6-2016
Anja vanlommel
Een zeer mooi stadje
De sfeer , cultuur , omgeving ik ben der op slag verliefd op geworden .. Je vervelen doe je er zeker niet
  • Reis vertrek datumMei 2016
Uitgaansleven 10.0
Sfeer 10.0
23-9-2015
gutjens
Komen zeker terug
We komen zeker terug om de Romantische strasse te doen. Waren op door reis hier in City hotel Fussen. Stadje echt mooi. Hotel was ook prima. Alleen dat parkeren per dag-nacht 10 euro in de parking aldaar. Fussen was echt leuk. de omgeving prachtig.
  • Reisgezelschapmet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumAug. 2015
Sfeer 10.0
20-9-2015
Andre
prima plek voor doorreis en voor Neuschwanstein
Fussen is dé uitvalsplek voor een bezoek aan kasteel Neuschwanstein. ook als overnachtingplaats op doorreis is het een prima plek
  • Reisgezelschapmet jonge kinderen
  • Reis vertrek datumJuli 2015
21-7-2015
mariskalievestro
Mooie plaats
Mooie plaats aan het water met vele terrasjes, en mooi uitzicht over de bergen.
  • Reis vertrek datumMei 2015
Uitgaansleven 10.0
Sfeer 5.0
Zorg voor natuur 7.0
12-9-2014
carrette vermeire
ideale mix
Als je en van cultuur en van natuur houdt is Fussen de ideale mix. Het stadje zelf is zeer gezellig en bevat meerdere historische bezienswaardigheden maar bovendien zijn de Ludwig-kastelen in de directe omgeving wereldberoemd... vergeet zeker ook de alpen en de meren niet. We verbleven er 4 dagen, hebben ons geen moment verveeld en hebben zeker nog niet alles gezien. Spijtig dat de meesten het enkel kennen als rustplaats naar zuidelijker bestemmingen maar zo zijn we tenslotte ook begonnen...
  • Reis vertrek datumAug. 2014
Cultuur 9.0