Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin)

Omniversum

President Kennedylaan 5
13-8-2019
Raymond
Nooit meer!
Vanmiddag teruggekomen van een middagje Omniversum. We dachten dat dat wel een leuk uitje zou zijn voor de kinderen. Op tijd vertrokken met de auto richting Den Haag. Daar aangekomen bleek het parkeerterrein overvol te zijn. Dat is het al snel met ongeveer dertig plekjes. Na een half uur rond te rijden in de omgeving hebben we eindelijk een plekje gevonden. Met nog maar 8 minuten te gaan voordat de film zou beginnen is mijn vrouw gaan rennen met de kinderen. ik stind nog 5 minuten in de rij voor de parkeerautomaat. Toen ik bezweet en buiten adem aankwam bij de kassa bleek dat de film uitverkocht was. Op de vraag van ons waarom er niet wat meer parkeergelegenheid is, werd gezegd dat zij zelf uberhaupt geen eigen parkeerplaatsen hebben! Zeker geen aanrader dus. We zijn met onze teleurgestelde kinderen maar weer naar huis gegaan. Omniversum, bedankt voor de geweldig (teleurstellende) middag! Voor ons was dit de laatste keer.
  • Reis vertrek datumAug. 2019
Waardering 1.0
Waardering 1.0
28-6-2018
Danny
Leuk, maar het ligt aan de film,..
Twee films gezien. De film van de ruimte was erg mooi, maar die met de trein viel erg tegen, je zag steeds hetzelfde. Vind het het geld niet echt waard. Consumpties zijn ook aardig aan de prijs, ze moeten het daar denk ik ook wel van hebben. Wij waren er op zondagavond er er zaten ong. 20 mensen.
  • Reisgezelschapmet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumJuni 2018
1-5-2018
Marjan
Top! Indrukwekkend.
Vond de film "Africa Serengeti" erg mooi en indrukwekkend. Het beeld is aan alle kanten om je heen. En je hebt het gevoel dat de zaal draait met de film mee. Hele bijzondere levenis en zeker een aanrader! De kinderen (9 & 11) willen heel graag nog een keer terug ( ik ook!). Alleen mag de prijs wel wat minder .... die is wel een beetje hoog. Verder behulpzaam en aardig personeel.
  • Reis vertrek datumMei 2018
5-1-2018
MNQ
Leuk maar wat verouderd, meer verwacht.
De films: under the sea en Afrika the serengeti gezien. Leuke ervaring met het gevoel de beelden zo dichtbij. De effecten zijn wel een stuk minder, wanneer je een zitplaats vooraan of op de achterste rijen hebt. Ook aan de zijkant valt het erg tegen. In het midden van de zaal keek ik links tegen een wand van de trap aan, dan gaat er ook wat van de ervaring verloren. Beeldkwaliteit van Afrikafilm was slecht niet scherp en beschadigingen. Bij Under the Sea was de informatie beperkt. De kromme zinnen in de tekst riepen eerder vragen op dan dat ze werden beantwoord. Het kwam op mij allemaal wat verouderd over. Temperatuur in zaal was koud. Personeel was vriendelijk en in het winkeltje werd er niet moeilijk gedaan, wanneer er kinderen aan de artikelen zaten.
  • Reis vertrek datumJan. 2018
7-10-2017
Anke
Zoek een leuke film uit en geniet !
Je komt ogen te kort ,het is spannend en heel interessant
  • Reisgezelschapmet partner
  • Reis vertrek datumOkt. 2017
22-7-2017
R. v. Slegtenhorst
Redelijk
De zitplaatsen in de filmzaal zijn er steil, de film wordt op een enorm oppervlak geprojecteerd, het beste is om recht vooruit te kijken in de hoeken is het beeld niet scherp en als je naar beneden kijk krijg je het fenomeen dat jouw trein stil staat en de trein naast jou vertrekt waarbij het lijkt dat jouw trein rijd en kan je misselijk worden waar overigens voor wordt gewaarschuwd. Al met al toch een indrukwekkende belevenis.
  • Reisgezelschapmet partner
  • Reis vertrek datumJuli 2017
3-5-2017
Bisnonna
Mag beter schoongemaakt worden
Fly me to the moon film kort, maar amusant vr kleuters.. Schrok van de vieze stoelen, met tegenzin plaatsgenomen
  • Reis vertrek datum2017
6-11-2016
Yvonne Schleyper
Tegenvaller
Saai, vreselijk ingesproken, onduidelijke 'verhaallijnen' , beelden kleurloos. Hoeveel mooier zijn de bbc natuurfilms!, gewoon op tv het enorme doek voegde niet veel toe. Film: Africa, over de trek van gnoes.
  • Reisgezelschapmet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumNov. 2016
Waardering 4.0
Waardering 4.0
5-11-2016
Maartje
Mooi, maar absoluut niet klantvriendelijk.
Het blijft een belevenis, ben al vele malen met onze kleinkinderen geweest. Vanmiddag weer. Veel gedoe met een parkeerplaats, er zijn er maar een paar dus altijd vol. Dan maar de stad in en zoeken, als je wat ouder wordt met kleinkinderen een hele opgave. We hadden vier kaarten van te voren gekocht inclusief koffie en appeltaart. Natuurlijk drinken zesjarigen geen koffie, maar we waren er vanuit gegaan dat daar wel een glaasje ranja voor in de plaats zou zijn. Helaas. Kinderen hoefden geen appeltaart, veel te groot, en natuurlijk geen koffie. Verder dan een glaasje water kwamen we niet. Hoezo leuk voor kinderen? Dan blijken de gereserveerde kaarten geheel op de bovenste rij te zijn. We konden niet kiezen. Daar is het hele effect weg van rondom film. Je kijkt tegen de bovenhand aan die daar veel te veel vergroot is. Kortom, een iets teleurstellende ervaring. Een lange reis en veertig euro verder, en na een klein uurtje weer op de stoep, op zoek naar de auto.
  • Reis vertrek datumNov. 2016
Waardering 5.0
Waardering 5.0
20-8-2016
wendy
Uniek
Speciale cinema waarin je een grootbeeld rondom je hebt! Als je de landschappen te zien krijgt is het net of je erover vliegt. De films al verschillende gezien, betekenen niet echt veel, maar door het grote beeld is het wel erg speciaal! De prijs van 10 euro voor een volwassene en rond de 5 euro voor een kind vind ik wel enorm prijzig, vooral door het feit dat de film maar 40 minuten duurt! Parkeerplaatsen zijn triest, veel te weinig, is er geen plaats wordt je voorgesteld om naar een parking te rijden waar je 5 euro per uur betaald! Wel de moeite om eens gezien te hebben, al houden niet alle kinderen ervan omdat het eigenlijk een documentaire is. mijn jongste zoontje vond het enorm saai en wou weg! Zelf vind ik het wel fijn om het te beleven!
  • Reis vertrek datumAug. 2016