Hellendoorn

Adres
Luttenbergerweg 22
16-7-2019
Kim
Eten wordt je echt afgeraden!!
Het park is mooi en schoon. Enige wat echt slecht was dat is het eten. Ontzettend duur, koud, veelste veel zout op de patat en je krijgt erg weinig. Ik zou je aanraden om zelf eten mee te nemen en daar geen eten te kopen. En dat het prijzig is daar waren we op voorbereid. Maar dat het zo ontzettend weinig is, koud is en te zout is niet. Je krijgt niet waar voor je geld.
Waardering 5.0
Waardering 5.0
15-7-2019
Sanne beunk
Fantastische park
Mooi schoon park vriendelijke personeel en superleuke attracties me dochtertje en ik hebben een fijne dag gehad
15-7-2019
Mumtaaz
Geweldig
Dat ze kunnen genieten de hele dag door, het gaan baar voor jong en oud. Het park is kleurrijk en overzichtelijk l, shows en atraccties zijn echt leuk. Moet ze allemaal een keer gehad hebben en gezien hebben. Ik kom er al jaren. Nu was ik er met mijn man en neefjes en nichtjes. Ik overweeg om mijn dochter van 3 ook mee te nemen, zal zij ook heerlijk vinden want er is een dreumes land. Met een paar attracties, klimen klauter dingen, lekker rustig in het dreumes stukje. (Niet als de kermis keihard muziek en felle lampen) zij hebben rustig deuntje en mooie rustige kleuren. Ik zeg doen
  • Reisgezelschapmet een groep
5-7-2019
Michiel Neeskens
Leuk park, alleen voor de jonge gezinnen geschikt.
Hellendoorn is een leuk attractiepark, vooral voor gezinnen met de wat jongere kinderen. Nu zijn ik en mijn vrienden 15 jaar. We konden ons wel vermaken, maar na 3 uur waren wij ook écht uitgekeken op het park. Het heeft niet echt iets spannends wat meer kinderen van onze leeftijd trekt. Ik denk dat iets van een grote, spannende, originele achtbaan meer kinderen/pubers zal trekken. Misschien is het slopen van de donderstenen en de rioolrat een idee? Of een vrije-val toren zal ook uitkomst bieden, je ziet hem dan ook van een afstand. Dus het zou mooi zijn als Hellendoorn onder handen wordt genomen. En ohja, Jolanda die 4 juli 2019 bij de ‘Jungle Monster’ stond, moet écht medewerkster van de maand worden! Wat een geweldige medewerkster, hier moeten er meer van zijn! Groeten, en hopelijk doet Hellendoorn er iets mee.
  • Reisgezelschapmet vrienden
Waardering 7.0
Waardering 7.0
28-6-2019
Nynke
Zeer geslaagd!
Plan vooral een doordeweekse dag om naar het park te gaan. Zeer plezierige dag, vooral ook doordat de wachttijden niks voor stellen. Onze kinderen hebben het heerlijk gehad. De duur van de attracties zijn mooi kort. Ook voor volwassenen goed vol te houden ; )
12-6-2019
Melissa
Geweldig!
Super leuk park! Zeker voor herhaling vatbaar.
11-6-2019
Corinne
Topdag, leuke attracties, superaardig personeel
Enorm prettig park, leuke attracties, we waren met 11 mensen in leeftijd van 1 1/2 t/m 55 jaar en er was voor iedereen iets leuks te doen! Geweldige personeel wat ervoor zorgt dat de hele dag een feestje is! wachttijden waren overal goed te doen.
9-6-2019
Jet
Fantastisch.
Mooi en schoon park, spannende attracties voor onze kinderen (10 en 11 jaar). Geen lange wachttijden.
7-6-2019
Cobie van Abbema
Fijne dag gehad, voor herhaling vatbaar.
Ik was al begeleidster mee op het schoolreisje van mijn dochter ( 9jr). De kinderen kunnen in allerlei attracties van 'over de kop' tot genoeglijk een ritje maken. Ik kreeg de indruk dat alle kinderen een fijne dag hebben gehad in dit park, er is voor elk wat wils. Genoeg plekken om te zitten. Het was nu nog niet erg druk, we konden redelijk snel ergens in. Er werd gecontroleerd of een ieder goed zat. Personeel was bereidwillig....om iets voor je te doen. Portie patat vond ik matig.
  • Reisgezelschapmet een groep
Waardering 8.0
Waardering 8.0
2-7-2019
Marjo
Fantastisch pretpark voor hele gezin
Erg leuk attractie park voor het hele gezin, voor zowel de kleintjes als volwassenen. Korte wachttijden en vriendelijk personeel. Wij komen zeker terug!