Hilvarenbeek

Adres
Beekse Bergen 1
24-6-2019
Bram
super park op de eikenbomen na
Wij hebben een gezellig weekendje weg geboekt met een kleine man van bijna 11 maanden. De chalet plus waar wij in verbleven was een prima onderkomen. Natuurlijk is het gehorig en niet zoals thuis maar prima hoor. Het vakantiepark was verder super! Leuk zwembad. Safaripark zijn we 2 dagen geweest en zijn 2x met de bustour mee geweest. Al met al een meer dan prima weekend. Enig minpuntje is toch de processie rups. De boom die tegen onze chalet aanstond zaten meerdere nesten. Waarschijnlijk zijn de haartjes van de rups bij ons in de chalet gewaaid. Onze druktemakertje kan niet stil zitten en was dus gelijk aan het rondkruipen door de chalet. Waarschijnlijk heeft hij daardoor gelijk de haartjes op zijn armpjes gekregen. De volgende ochtend zat hij helemaal vol met rode bultjes en blaasjes. Na bezoekje aan de huisartsenpost bleek het inderdaad een reactie te zijn van de rups. Voor ons geen huisje meer in het bos :(
  • Reis vertrek datumJuni 2019
Waardering 7.0
Waardering 7.0
22-6-2019
K.vv
Pfft waardeloos en je word enorm afgezet !
Voor de eerste keer geweest en nooit meer ! Autosafari gedaan , was super onduidelijk en niet echt veel bijzondere gezien enkel wat koeien uit andere land ( om het grof te zeggen ) en wat herten.. uiteindelijk wel wat giraffen maar dat was het dan. Dan ga je te voet en moet je enorme afstanden afleggen in een ongezellig park waar je ook weer niks bijzonders of meer ziet ! Je word ook enorm afgezet in prijzen eerst betaal je bijna 40€ om niks bijzonders aan dieren te zien en dan mag je nog eens 10€ betalen aan een parking waar je geen ... aan hebt plus het is een autosafari park hoe moet je er andere geraken dan met de auto ! Pure afzet vonden Wii het !!
  • Reis vertrek datum2019
11-6-2019
richard
Niet de moeite waard. Zonde.
Vroeger kwam er nog een dier dichtbij of op je auto. Dit unieke concept is helaas jniet meer.De meeste dieren zitten gewoon in kooien en wat er los loopt ligt te pitten. of is een tam hertje. De horeca is schrikbatarend duur. De bewegwijzering is absoluut waardeloos en de faciliteiten zien er achterstallig en verouderd uit. Veel te duur voor wat het is. Zonde van het slechte management. Beter iets anders kiezen.
  • Reis vertrek datumJuni 2019
Waardering 5.0
Waardering 5.0
2-6-2019
Halit
Totaal waardeloos
Te duur voor wat het is. Uitrijmunt buiten proporties. Weinig dieren gezien. Faciliteiten zijn verouderd en niet verzorgd. Totaal af te raden. Veel leukere andere dingen te doen voor hetzelfde geld.
  • Reisgezelschapmet partner
  • Reis vertrek datum2019
Waardering 1.0
Waardering 1.0
31-5-2019
M.Alberts
Top dag!!
Geweldig! We hadden kaartjes via een loterij gewonnen. Vroeg er naartoe maar kwamen voor het park in een file omdat er ook een festival was. We waren vandaag echter ook niet de enigen. Behoorlijk druk. Toch hebben we redelijk wat kunnen doen. De bootsafari, de beide bussafari’s en we hebben uiteindelijk nog een stuk gewandeld. We hebben genoten. In de verzorgde safari’s werd geanimeerd verteld over de dieren. De gidsen zijn bijzonder kundig en vriendelijk. We hebben een top dag gehad en komen zeker nog een keer terug. Het park is te groot om alles in één dag te bekijken.
  • Reisgezelschapmet oudere kinderen
5-5-2019
Marjolein V Loenen
Nooit meer
Toegangs prijs en parkeergeld veel te hoog voor wat je er voor krijgt de safari tocht was wel oke weinig bijzondere dieren gezien en het parkeer muntje 9,50 veel te duur voor aleen even een ritje door de auto route van maar 500 meter wat een afzetters
3-6-2019
Jaco van Beek
Onvergelijkbaar goed
Ik ben abonnementhouder en kom regelmatig in het park. Dat er mensen zijn die klagen ? Ach, die zijn er altijd. Maar zoveel onzinnigheid uitkramen over het beste dierenpark van Europa ? En ja, het klopt ! Je ziet hier niet alle dieren vanaf een meter afstand. Dat komt, stelletje domoren, omdat de dieren hier leefruimte krijgen zodat ze zich hier ook echt thuisvoelen. Blijf in Belgie en ga naar de Zoo in Antwerpen, daar kun je nog ouderwets genieten van wegkwijnende dieren in te kleine kooien ! Iedereen die denkt een cijfer beneden 6 te moeten geven is of ziende blind of komt voor de sensatie van jagend wild, op hol geslagen olifanten of gifspuwende draken. Niets van dit alles want de dieren hebben het hier gewoon goed. Daarom ook het beste park van Europa.
  • Reisgezelschapalleenreizend
Waardering 10.0
Waardering 10.0
2-5-2019
Artificialis
Ook leuk zonder auto!
Het hoogtepunt van het park was verrassend genoeg de wandelsafari. Op deze route kom je veel grote diersoorten tegen (katachtigen, nijlpaarden, mensapen, olifanten, krokodillen, etc) die goed zichtbaar zijn. Met restaurants, winkels en versieringen voelt de wandelsafari op zichzelf al aan als een volwaardige dierentuin. Het park mag hierin blijven investeren, er lijkt langs de route veel ruimte te zijn voor extra verblijven. De hoefdieren bevinden zich grotendeels in de afgelegen gebieden rondom het park. Voor deze dieren is het leuk om van de bus- en bootsafari gebruik te maken. De giraffen zijn in dit gebied verreweg de grootste attractie. Hoewel ik vroeger wel van de autosafari gebruik heb gemaakt heb ik deze dit keer absoluut niet gemist. Zeker een aanrader om ook eens zonder auto door dit park heen te gaan.
  • Reisgezelschapalleenreizend
28-4-2019
Tessa Boog
Erg leuk
Vandaag naar de beekse bergen geweest! Het was gelukkig niet super druk, dus de autosafari konden we op eigen tempo doen. Super leuk! De jaguars liepen langs de auto, net zoals de giraffen en zebra's! Ons zoontje keek zijn ogen uit. Ook de wandelroutes zijn erg leuk, met leuke speeltuinen tussendoor! De bootsafari vonden wij niet zoveel aan, maar verder echt super. Het eten in het restaurant is vrij matig. De broodjes en tosti's zijn oke, maar de warme gerechten (hamburger en stoofvlees) smaken behoorlijk chemisch EN het is zeer prijzig. Al met al hebben wij een super leuke dag gehad. We komen zeker nog eens terug!
  • Reis vertrek datumApr. 2019
Waardering 8.0
Waardering 8.0
23-4-2019
Magda
Nooit meer!
Erg duur voor wat je krijgt. In de bus en op de boot geweest, geen klap aan!
  • Reis vertrek datumApr. 2019
Waardering 6.0