Melderslo

Broekhuizerdijk 16d
11-6-2019
marij
voorlopig zeker niet mee
Afgelopen zondag dachten wij een Franse dag te bezoeken Vlgs de site een gezellige dag met Franse hapjes en wijnen etc. Helaas aan de kassa in het restaurant wisten ze er niks van en er was ook geen kaartje op de tafels met de keuze. Als dit op het buitenterras met een eventueel Frans vlaggetje op de tafels was gezet en Franse muziek was de entourage al een stuk beter geweest. Van dit bezoek hadden we meer verwacht.
  • Reis vertrek datumJuni 2019
Dinij Kersten-cruijsen
Geweldige middag gehad
Interessante rondleiding met een hele goede gids,echt de moeite waard !
  • Reis vertrek datumApr. 2019
Waardering 9.0
Waardering 9.0
Hans
Hier gaan we vaker heen
Geweldig museum we hebben hier echt genoten ,met een goede uitleg
  • Reis vertrek datumApr. 2019
15-4-2019
H & L.
Interessant museum en prima rondleiding.
Leuk museum veel herkenbare zaken. Goede rondleiding door een gids die van wanten weet. Zeker de moeite waard!!!
8-4-2019
Wim
Verzorgd en mooi museum van de oudheid
Een geweldige rondleiding gehad in dit mooie museum Wat is dit groot en mooi. We hebben genoten. Het museum is verzorgd en schoon echt een aanrader voor mensen die van historie houden. Leuk om deze oude dingen te zien en te bewonderen die jezelf in je jeugd hebt meegemaakt
5-4-2019
Truus
Mooi schoon openluchtmuseum voor jong en oud.
Leuk openluchtmuseum waar je uren kunt verblijven. Heel veel informatie door enthousiaste rondleiders. Het viel ons mee dat het niet oudbollig was maar heel afwisseld voor jong en oud. In de moderne tuinbouwkassen kregen we uitleg over de biologische gewasbestrijding wat voor ons een eye opener was. Leuk opgezet museum en prachtig schoon met mooie bloemen.
Greet
Geweldig
Mooi museum, heel veel te zien! En dat met zoveel vrijwilligers. 👍
22-12-2018
Marius Hovius
Nooit meer
Hoewel het museum volgens de informatie tot 17:00 open is, tref je er na 16:00 alleen nog het "Hoofd Ontvangst" aan, dat daar hoogstpersoonlijk is blijven zitten om alle bezoekers op onaangename wijze weg te sturen omdat alle vrijwilligers al naar huis zijn! Nog even met je museumkaart in een half uur de tijdelijke tentoonstelling bekijken is hier dus niet toegestaan, met als argument dat het museum daarvoor tenslotte de rest van de dag al open is geweest (??!!). Dat je toen nog met de nodige tegenslag onderweg was uit Amsterdam op weg naar je hotel in Noord-Limburg interesseert hem niet. Sowieso is enig medeleven, het aanbieden van excuses voor het ongemak, of enigerlei communicatieve vaardigheden in het algemeen bij deze man ver te zoeken. Hij leek eerder nog van ons excuses te verwachten omdat we hem zo laat nog durfden lastig te vallen.
  • Reisgezelschapmet partner
  • Reis vertrek datumDec. 2018
11-10-2016
Annie
Indrukwekkend.
Wat een fantastisch museum. Alles is met liefde en zorg ingericht. De hoeveelheid gereedschap en attributen is onvoorstelbaar groot. De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam. Ze geven spontaan uitleg bij vragen. Alles ziet er erg netjes uit. Is ook leerzaam voor de jongeren en herkenbaar voor de ouderen. Een aanrader! In 3 uur heb je echt niet alles gezien.
  • Reis vertrek datumOkt. 2016
28-12-2014
Els van den Hoek
Geweldig
Heel mooi de moeite waard als je in de buurt bent even bezoeken. Wat zo geweldig is dat het museum geheel door vrijwilligers onderhouden word.Je mag overal in en dat is geweldig.
  • Reisgezelschapmet partner
  • Reis vertrek datumDec. 2014