Simpelveld

Stationstraat 20-22
1-7-2018
Nero
Een aanrader
Wij hebben met 5 personen gebruik gemaakt van een miljoenenprijs-arrangement. Via Simpelveld met stoomtrein door zuid Limburg naar Schin op Geul v.v. Onderweg een fantastisch uitzicht over de on-Nederlandse landschap. Na terugkomst in Schin op Geul met een zgn. Schienenbus (retro trein) naar Vetschau in Duitsland. Wederom een apparte ervaring over het hoogstliggende spoortraject van Nederland (190 m boven NAP). Na terugkomst een uitstekend verzorgde lunch in restauratiegelegenheid Perron 5. Zeer goede ontvangst door gastheer en prima verzorging door de bediening. Al met al een aanrader voor een ontspannende activiteit in zuid Limburg.
  • Reis vertrek datumJuli 2018
23-4-2019
Meindert
Ook hier geld met touroperator, altijd zon.
Mooie plaatse zoals Valkenburg, Gulpen en niet te vergeten Maastricht.
  • Reis vertrek datumMei 2018
Waardering 10.0
Waardering 10.0
8-10-2017
Mac
Een hele gezellige dag gehad. Een aantal enthousiaste vrijwilligers gesproken. Veel gezien en geleerd. Waardering voor ieders inzet
  • Reis vertrek datumOkt. 2017
2-3-2018
Janny
Mooie reis. Goed verzorgd. Aan te bevelen
  • Reis vertrek datumMei 2017
17-12-2016
Jan vollebregt
Waardeloos
Heen vertraging 0,5 en terug 1 uur. En dat in deze kou Ook de trein steenkoud: hierdoor waardeloze dag
  • Reis vertrek datumDec. 2016
Waardering 1.0
Waardering 1.0
24-2-2018
Marjan van Gils
Wees altijd allert !
Dat je altijd allert moet zijn : je komt altijd wel ergens in een situatie waarin je denkt : zsm wegwezen!
  • Reis vertrek datumSept. 2016
1-8-2016
Jan
Supermooie beleving!!
Als je in de buurt bent, móét je dit gewoon doen! Hele leuke beleving, zeker met kinderen!
  • Reisgezelschapmet jonge kinderen
  • Reis vertrek datumJuli 2016
6-5-2016
famvP
Superleuke ervaring
Tijdens onze meivakantie waren de sprookjesdagen bij de ZLSM hadden we vooraf al gezien, dus hadden we de verkleedkleren van onze kinderen meegenomen. Het thema an sich had wel uitgebreider kunnen worden belicht, maar een leuk initiatief was het wel. Mooie treinrit van Simpelveld naar Valkenburg. Wel jammer dat je of bijna gelijk weer terug moest of een uur of 4 later pas terug kon met de stoomtrein, er zat niets tussenin. Tip: het zou leuk zijn als de conducteurs/controleurs tussendoor ook iets vertelden over de spoorlijn of de trein i.p.v. dat je zelf een gidsje doorbladert. Onze kinderen vonden het in elk geval prachtig en leuk dat we toch ook nog even bij de loods konden kijken! Mooi dat dit nog altijd onderhouden / in stand gehouden kan worden, ws. vooral dankzij alle vrijwilligers. Hopen dat dat ook zal blijven bestaan!!
  • Reisgezelschapmet jonge kinderen
  • Reis vertrek datumMei 2016
Waardering 8.0
Waardering 8.0
24-9-2015
Homan
Stoomtrein is fantastisch
Mooi gerestaureerd en leuke trip met gezellige mensen.
  • Reis vertrek datumSept. 2015
24-6-2015
Roffel,D.J.M
Mooie Trein
Leuke reis zowel met stoomtrein als met Railbus trein krijgt van ons een 10, maar simelveld viel tegen daarom totaal daarom 9
  • Reis vertrek datumJuni 2015