Reviews over Bocas del Toro

Bezienswaardigheid

13 Reviews (1..10)

19-3-2014
Wouter
Leuke plek, maar niet te lang
Leuke plek om te gaan duiken of surfen. Veel meer dan dat is er niet te doen. De zorg voor de natuur en omgeving door de plaatselijke bevolking laat veel te wensen over; veel zwerfvuil en achterstallig onderhoud.
  • Reisgezelschapalleenreizend
  • Reis vertrek datumDec. 2013
Cultuur 5.0
Zorg voor natuur 6.0
27-8-2013
Marion
Gezellig plaatsje
We zjn er niet vaak geweest. Grappig om te zien waar de bushalte is en het rijschema te lezen. Want ja dat bestaat daar gewoon niet ...maar met vragen kwamen we er wel uit. Er is een bank en dat was wel erg handig omdat we met contant geld moesten betalen bij onze lodge en aangrenzend restaurant. Dat is logisch als het zo afgelegen ligt van het plaatsje.
  • Reis vertrek datumAug. 2013
Sfeer 10.0
28-10-2011
Hans
Prachtige plek om te snorkelen / duiken
De bebouwde eilanden van Bocas del Toro zijn niet heel spectaculair, maar de natuur is dat zeker wel. De door mangroven omringde wateren zijn kristalhelder. Er is veel vis te zien, prachtige plek om te duiken of snorkelen. Onder meer dolfijnen, leguanen, roggen gezien. Je kunt verse oesters zo van de wortels van de mangroven plukken.
  • Reis vertrek datumAug. 2011
Cultuur 7.0
14-4-2011
E en B
Natuur en strand
Een combinatie van een mooie natuur "tropisch regenwoud" en mooie stranden waar je uren kunt lopen en niemand tegen komt. Veel mogelijkheden voor tours naar andere eilanden. Bewoond of niet. Dolfijnen spotten, pijlgifkikkers, leatherbeack schilpadden die eieren leggen(als je in het goede seizoen bent) In 1 woord geweldig.
  • Reis vertrek datumMrt. 2011
24-9-2010
J.Huttinga
Isla Colon
Ons hotel Bahia stond op Isla Colon. Toen wij hier waren was het vrij rustig. Er zijn leuke winkeltjes en gezellige restaurantjes aan het water. Jammer genoeg ging het meeste vroeg dicht. Vanuit Isla Colon leuke excursies gemaakt zoals: een mangrovetocht, dolphinbay, redfrogbeach, vogeleiland en starbeach (strand vol met zeesterren).
  • Reis vertrek datumSept. 2010
28-8-2010
peter en marian
leuk maar wel een arm dorpje
Hier kun je schitterend snorkelen, erg veel prachtig verschillend koraal. Het dorpje heeft veel eetgelegenheden, de hotels zijn niet luxe, daarentegen heeft dit eiland veel moois te bieden, prachtige stranden echt de moeite waard.
  • Reis vertrek datum2010
Omgeving 9.0
12-7-2010
Roberto
Super mooie stranden zoals Playa Bluff.
Heel mooi gebied vele eilanden, met heel veel mooie natuur. Zorg voor iemand die de weg weet of je kan uitleggen waar te gaan en met wie. Dan zie je meer dan de standaard toers die men vanuit het dorp kan maken Ga zeker naar Playa Bluff, dit is het mooiste strand van het eiland Colon, en daar is de natuur nog heel omgerept. Kijk even op de site playablufflodge wij zijn daar en aantal dagen geweest, deze Nederlanders weten hier echt de weg!
  • Reis vertrek datumonbekend
Waardering 10.0
Waardering 10.0
Uitgaansleven 10.0
Cultuur 3.0
8-4-2010
lisa
Een geweldig carribisch eiland, super!!!
Bocas del Toro is een geweldige plek, zeker als je houdt van de typische carribische sfeer. De stranden zijn geweldig, met name Bluff beach en de eilanden Zapatilla. Als het weer meezit, kom je tijd tekort. De lokale bevolking is vriendelijk en na een aantal dagen voel je je ¨lokaal¨. De mensen op de eilanden spreken een interessant taaltje, een mengelmoes van Jamaicaans engels wat nog moeilijker te begrijpen is dan spaans. Het is makkelijk om met de lokale bevolking in contact te komen. Na twee keer te zijn uitgeweest (Barco Hundido) word je begroet alsof je hier al jaren woont. Niks geen handje, maar gewoon een vuist. Wat een relaxtheid! Van andere reizigers hebben we niet alleen maar goede verhalen gehoord, maar onze ervaring was 200% positief! Ik heb nu al heimwee. Gelukkig vliegt KLM rechtstreeks, dus ook voor een weekje vakantie is Bocas niet ondenkbaar. I`ll be back....
  • Reis vertrek datumMrt. 2010
Uitgaansleven 9.0
9-2-2010
Michel
Klein paradijsje met leuke uitstraling
De eilandengroep Bocas del Toro in het noorden van Panama in de Caribische zee heeft een leuke uitstraling. Met name het stadje Bocas heeft vele leuke restaurantjes en ademt een Caribische sfeer. Voor de mooie strandjes moet u een eindje op pad of op het eiland of naar de andere eilanden. Aanraders zijn Playa Bluff of Red Frog Beach. Snorkelen is zelfs voor onervaren snorkelaars een must op Crawl Key.
  • Reis vertrek datumFeb. 2010
Uitgaansleven 6.0
Cultuur 3.0
23-1-2010
abby
goede verwachtingen die niet werden waar gemaakt
erg toeristisch, met alle gevolgen vandien. Prijzig. Het was zo'n beetje toeristje uitmelken. Kenmerkend voor Bocas is dat als je ergens naar toe wil een lancha (boot) moet nemen. Als een bepaalde prijs werd afgesproken met een groep, werd voordat er aangemeerd werd eerst nog eens de prijs verdubbeld. Iets waar je niet onderuit kwam om te betalen. De locatie van de eilanden is mooi maar je vindt er niet iets dat je op een andere plek ook kunt vinden in een vriendelijkere omgeving.
  • Reis vertrek datumDec. 2009
Cultuur 4.0