Reviews over Isla Colon

10 Reviews

10-5-2017
Sikander Mirza
De Perfecte plek!
Wat een prachtig eiland is dit met ontzettend veel mooie stranden, mijn vriendin en ik zijn dagelijks naar de strandjes in omgeving geweest en die stranden waren grotendeels leeg! Heerlijk! Voor de Panamese is het in mei,juni,juli winter dus die zijn niet op het strand te vinden. Aanrader is het restaurant 'buena vista' heerlijk eten en vooral heerlijk ijs met ananas en chocola.
  • Reis vertrek datumJuli 2016
Cultuur 7.0
Stranden 10.0
Zorg voor natuur 9.0
30-1-2014
ron
relaxed druk bezocht eiland
internationale sfeer, veel backpackers, mooie stranden, duiken, snorkelen, lekker eten en drinken, boottochten
  • Reis vertrek datumJan. 2014
Cultuur 4.0
Zorg voor natuur 2.0
11-2-2012
ferdipauwels
Bij mooi weer prachtige bestemming
Goed...tropische omgeving.
  • Reisgezelschapmet een groep
  • Reis vertrek datumNov. 2011
Stranden 9.0
2-3-2012
E v/d Linden
Geweldig paradijs
Je moet het gezien hebben.
  • Reis vertrek datumMrt. 2011
Cultuur 10.0
Stranden 10.0
Sfeer 10.0
11-5-2009
carina de bondt
mooie eilanden, maar...
Inderdaad mooie eilanden, maar ... blijkbaar wonen de mensen daar graag tussen hun eigen vuil. Als je rondom het dorp kijkt moet je echt door het vuil kijken om het mooie ervan te zien. De taxiboten zijn inderdaad duur, ze profiteren echt van de toeristen, als je niet akkoord bent met de prijzen, kom je nergens ! We logeerde wel in een mooi huisje, Saigoncito net buiten het centrum midden tussen de plaatselijke bevolking. Dit verblijf is wel een aanrader, je hebt er een ingerichte keuken met grote ijskast + diepvrieskast. Ook 2 fietsen om snel in het dorp te zijn. Ondanks al het negatieve hebben we wel mooie boottochten gedaan en vele vissen en prachtige stranden gezien.
9-9-2008
petra
mooi eiland waar toerisme in opkomst is
we komen hier vaak en zijn dol op dit ongerepte eiland,met de prachtige jungle en mooie witte stranden,zoals bluff beach,waar je uren kan lopen zonder iemand tegen te komen. leuk dorpje met tropische sfeer.
Uitgaansleven 8.0
13-1-2008
Martine Moerkerke
We zijn hier 2 dagen geweest. Een en al ellende. Het slechtste hotel ter wereld (vieze lakens, geen schone handdoeken ter beschikking, vloer vies en vettig...)Konden geen ander hotel meer boeken want was nieuwjaar en alles vol. Wegen per fiets niet te berijden, slijk tot aan de knieën, fiets meer gedregen op schouder dan gereden, stranden waren dus ook niet echt bereikbaar. Daar moest je dan een bootje voor huren, tegen veel geld. Eten duur en niets speciaal, en veel geduld opbrengen, want soms namen ze de moeite zelfs niet om ons te bestellen. Nee, een absoluute afknapper was dit eiland.
  • Reisgezelschap
Omgeving 4.0
Stranden 3.0
28-8-2007
chris
Eiland in de Caribien, vele faciliteiten, koraalriffen, jungle, 3 duikscholen, jungletours kortom, als je van de natuur houd, een must.
  • Reis vertrek datumMrt. 2007
Waardering 9.0
Waardering 9.0
Uitgaansleven 8.0
Cultuur 10.0
25-7-2008
DBC
Minder
Na een groot deel van een geweldig Panama te hebben gezien hadden we Bocas als korte afsluiter gekozen. Het was niets in vergelijking met de rest van het land. We hadden gelukkig een goed hotel en de omgeving was ook erg mooi, maar het eiland zelf en zijn stadje...
  • Reis vertrek datumSept. 2005
Waardering 7.0
Waardering 7.0
Stranden 7.0
23-9-2007
Robert
Isla Colon is m.i. geen Panama en als je de rest van het land hebt gezien kan het heel erg tegenvallen. Stranden moet je bezoeken, want zijn meestal niet bij de ho(s)tels in de buurt. Is m.i. over het algemeen een erg toeristisch eilandje. Na 2 - 3 dagen weet je het wel.
  • Reis vertrek datumSept. 2005