Reviews over Clervaux

198 Reviews (11..20)

3-8-2016
Rick en Ilona
Leuk dorpje!
Er leuk dorpje, ziet er erg gezellig en mooi uit bij aankomst met de auto. Enige terrasjes en een paar kleine winkeltjes. Vooral het kasteel met verschillende exposities, de kerk en de abdij waren zeer de moeite waard om te bezoeken!
  • Reis vertrek datumJuli 2016
Uitgaansleven 5.0
Zorg voor natuur 9.0
2-8-2016
gemenrich
Leuk dorpje in een prachtig vallei
Prachtige ligging, klein maar gezellig. Heeft een aantal prima restaurants, ook de prijs is zeer redelijk. De musea's zijn het bezoeken zeker waard.
  • Reisgezelschapmet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumJuli 2016
26-6-2016
Ingrid
Geweldige locatie voor een korte vakantie
Het is wel een beetje heuvelachtig maar verder een prima locatie voor een korte vakantie. Wandelen, fietsen, golfen alles is mogelijk!
  • Reisgezelschapmet een groep
  • Reis vertrek datumJuni 2016
Uitgaansleven 7.0
Sfeer 9.0
3-7-2016
Inge1982
Leuk stadje met veel bezienswaardigheden
Mooi, gezellig stadje in het noorden van Luxemburg. Kerk, abdij, klooster, je vindt het er allemaal. In het centrum diverse leuke terrassen met goed en attent personeel. Kleine supermarkt, bakkerij en diverse andere kleine winkels. Het station ligt op ongeveer 1 km van het centrum. De trein is goedkoop (4 euro per dag kun je heel Luxemburg door). In directe omgeving vele mooie wandelroutes, kastelen etc.
  • Reis vertrek datumJuni 2016
Cultuur 9.0
5-6-2016
jan Brusselman
Gezellig en pittores stadje, goede eetgelegenheid
Gezellig stadje waar regelmatig wat georganiseerd wordt. Vriendelijke mensen en leuke terrasjes.
  • Reis vertrek datumApr. 2016
30-3-2016
Pallieter
gezellig, leuk
voor mensen die van rust en natuur houden,
  • Reis vertrek datumMrt. 2016
17-9-2016
Frank
piepklein en fijn
verbleven rond Kerst, zeer rustig maar toch gezellig. Mooie streek, Rhino Steakhouse is prima adresje voor bvb ook wild.
  • Reisgezelschapmet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumDec. 2015
Cultuur 7.0
Sfeer 9.0
17-11-2015
Bo1997
Gezellig
!!Ten eerste moet u dit echt even weten!! : Onder Hotel International zit een restaurant, In dit restaurant hebben ze menukaarten/boeken waarin 3 verschillende talen bij elkaar zitten (Frans, Nederlands, Duits) Tot onze grote verbazing is de Nederlandse menukaart duurder!! dit zou ons op de eind rekening €21 meer kosten dan de Fransen! Toen ons dit opviel wilde wij de prijs van de Fransen maar dat kon niet volgens de man, wij zijn daarom ook direct weg gegaan. De reden die de man opgaf was dat er een fout in de kaart zat. Daar klopt niets van want vrijwel elk gerecht had een andere prijs. Nu weet u dit ook voor u belazerd wordt. Ik weet niet hoe het zit bij de restaurants die er naast zitten maar zal daar als ik u was wel even opletten. Verder is het een Schitterend plaatsje! er is niet heel veel te doen maar wel heel leuk om er geweest te zijn.
  • Reis vertrek datumNov. 2015
31-10-2015
Ine
Mooie plaats en omgeving. Mooi om te wandelen en mountainbiken. Routes goed aangegeven.
  • Reisgezelschapmet jonge kinderen
  • Reis vertrek datumOkt. 2015
20-9-2015
Gheysels
heel goed
Clervaux is een heel gezellig stadje. Heel mooie wandelingen in de omgeving. Bij slecht weer kan je de abdij, het museum bezoeken. De fototentoonstelling 'family of men' is ook de moeite om te bezoeken. Verder in Vianden, is het museum van Victor Hugo ook het bezoeken waard ! (wij hadden slecht weer tijdens ons verblijf)
  • Reis vertrek datumSept. 2015

Toon meer aanbieders