Reviews over Marloth Park

48 Reviews (1..10)

11-3-2018
Johan Gatsjadoerian
Fabeltastisch!
Marloth park is een echte aanrader. Op slecht 15 min afstand van het Krugerpark ( Crocodile bridge) . Als je een huis huurt in Marloth park ben je verzekerd van wilde dieren bij je huis. Er zijn ook 2 kleine winkelcentra’s waar je de benodigde spullen kunt kopen. Restaurant het Watergat is een aanrader. Goed eten voor een mooie prijs, en het personeel is ook zeer vriendelijk. Waar wij zaten was de WiFi slecht, maar in her restaurant hadden wij prima WiFi . Aan de andere kant.... waarom heb je WiFi nodig als je in zo’n mooie omgeving bent 😉👍🏻👍🏻👍🏻
  • ReisgezelschapMet vrienden
  • Reis vertrek datumFeb. 2018
Cultuur 8,0
2-1-2018
Peter Charite
Heerlijk
Een veilige busch ervaring in het Afrikaanse wildernis tegenover het Krugerpark.
  • Reis vertrek datumDec. 2017
Cultuur 9,0
16-10-2017
Ine
Schitterend park.
Even heel mooi natuurpark waar je woont tussen het wild.
  • Reis vertrek datumOkt. 2017
Uitgaansleven 4,0
Omgeving 9,0
9-12-2017
Pieter Flach
1 met de beesten
Ongelofelijk als je van dieren en de bush houdt,wij vonden het geweldig.De (ongevaarlijke) dieren komen iedere dag langs,je weet nooit wanneer wie komt.Het is alsof de hele dag de tv aanstaat op ontdekjeplekje,maar dan in Afrika en levend.Ga niet als je van uitgaan of lekker eten houdt.Er zijn redelijke restaurants in het park,niet te duur,maar je moet er van houden.Grote supermarkt op 30 km afstand,goed te doen.Maar ga vooral als je in en met de natuur wil zijn.
  • Reis vertrek datumOkt. 2017
Uitgaansleven 1,0
Cultuur 1,0
Omgeving 9,0
28-7-2017
EdP
Verslaafd
Voor het 2e jaar op rij naar Marloth Park geweest (vorig jaar 3 weken, nu 2 weken) en we komen zeker nog eens terug. In Marloth Park lopen de wilde dieren vrij rond (behalve leeuw, olifant, neushoorn). Zodoende kom je dagelijks dieren tegen zoals giraffen, koedoes, gnoes, struisvogels, antilopen, zwijnen, apen, bavianen en nog meer. De dieren komen tot in je tuin en je kunt ze voeren (met speciaal voer). MP heeft verder een klein winkelcentrum, enkele restaurants en een benzinestation. Het park is zeer uitgestrekt (zo'n 12 km langs de Krokodilrivier). Er zijn diverse plaatsen langs de omheining waar je wild kunt spotten in het Krugerpark. Zo kun je de Big 5 regelmatig zien langs de Krokodilrivier. Zelf maken we regelmatig safaris in het Krugerpark waarvan de toegangspoort binnen een half uurtje te bereiken is. Ga je regelmatig wildparken in Z.A. bezoeken, neem dan de zgn Wildcard waarmee je een jaar lang bijna alle parken in Z.A. mee kunt bezoeken.
Waardering 10,0
Waardering 10,0
19-7-2017
Corina
Om nooit te vergeten
Heerlijk genieten bij de rivier onder het genot van een hapje en een drankje.Echt een aanrader.
Cultuur 10,0
10-5-2017
Laut
Marloth Park the place to be
Een heerlijk natuurlijke omgeving voor echtparen en gezinnen. Fotograferen, wandelen en dichtbij het wereldberoemde Kruger Nationaal Park. Natuur en wilde dieren om je vakantiehuis heen. Fantastisch
  • ReisgezelschapMet vrienden
Cultuur 6,0
7-10-2017
Fiona van den Berg
Overweldigend
Fantastisch verblijf heel dichtbij het Krugerpark
  • Reis vertrek datumApr. 2017
Uitgaansleven 5,0
1-4-2017
J en H Fellinger
Uitgestrekt park met goede voorzieningen
Het is een groot park met veel overnachtings mogelijkheden. De onverharde wegen vanaf de hoofdweg naar de woningen zijn in het algemeen in slechte staat. Daar is nog verbetering mogelijk. Ligging dichtbij Kruger is fijn. Er zijn voldoende facilitaire diensten zoals een tankstation, wasserij (2 waarvan 1 zelfbediening) en 2 winkels en 2 goede restaurants. Veiligheid is oké maar houd wel rekening met inbraakgevoeligheid van de woning(en). Er is veel controle op het park en wij hebben ons geen moment onveilig gevoeld. Het nabij gelegen Lions Spruit wildpark (voor ongeveer € 7,50 mag je er in) heeft de zogenaamnde Big Five maar daar hebben we er geen een van gezien/gehoord. Het is wel een 4x4 'uitdaging' want ook hier zijn de wegen slecht.
  • Reis vertrek datumMrt. 2017
Zorg voor natuur 7,0
4-9-2016
John Krijgsman
Een heerlijke omgeving.
Een plek om helemaal tot rust te komen en genieten van de natuur om je heen. Wij hebben inmiddels aardig wat ervaring in Zuid Afrika maar dit is een plek waar we zeer zeker nog vaker gaan terugkomen........een echte aanrader.
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumAug. 2016