Reviews over Marloth Park

43 Reviews (1..10)

28-7-2017
EdP
Verslaafd
Voor het 2e jaar op rij naar Marloth Park geweest (vorig jaar 3 weken, nu 2 weken) en we komen zeker nog eens terug. In Marloth Park lopen de wilde dieren vrij rond (behalve leeuw, olifant, neushoorn). Zodoende kom je dagelijks dieren tegen zoals giraffen, koedoes, gnoes, struisvogels, antilopen, zwijnen, apen, bavianen en nog meer. De dieren komen tot in je tuin en je kunt ze voeren (met speciaal voer). MP heeft verder een klein winkelcentrum, enkele restaurants en een benzinestation. Het park is zeer uitgestrekt (zo'n 12 km langs de Krokodilrivier). Er zijn diverse plaatsen langs de omheining waar je wild kunt spotten in het Krugerpark. Zo kun je de Big 5 regelmatig zien langs de Krokodilrivier. Zelf maken we regelmatig safaris in het Krugerpark waarvan de toegangspoort binnen een half uurtje te bereiken is. Ga je regelmatig wildparken in Z.A. bezoeken, neem dan de zgn Wildcard waarmee je een jaar lang bijna alle parken in Z.A. mee kunt bezoeken.
19-7-2017
Corina
Om nooit te vergeten
Heerlijk genieten bij de rivier onder het genot van een hapje en een drankje.Echt een aanrader.
Cultuur 10,0
10-5-2017
Laut
Marloth Park the place to be
Een heerlijk natuurlijke omgeving voor echtparen en gezinnen. Fotograferen, wandelen en dichtbij het wereldberoemde Kruger Nationaal Park. Natuur en wilde dieren om je vakantiehuis heen. Fantastisch
  • ReisgezelschapMet vrienden
Cultuur 6,0
1-4-2017
J en H Fellinger
Uitgestrekt park met goede voorzieningen
Het is een groot park met veel overnachtings mogelijkheden. De onverharde wegen vanaf de hoofdweg naar de woningen zijn in het algemeen in slechte staat. Daar is nog verbetering mogelijk. Ligging dichtbij Kruger is fijn. Er zijn voldoende facilitaire diensten zoals een tankstation, wasserij (2 waarvan 1 zelfbediening) en 2 winkels en 2 goede restaurants. Veiligheid is oké maar houd wel rekening met inbraakgevoeligheid van de woning(en). Er is veel controle op het park en wij hebben ons geen moment onveilig gevoeld. Het nabij gelegen Lions Spruit wildpark (voor ongeveer € 7,50 mag je er in) heeft de zogenaamnde Big Five maar daar hebben we er geen een van gezien/gehoord. Het is wel een 4x4 'uitdaging' want ook hier zijn de wegen slecht.
  • Reis vertrek datumMrt. 2017
Zorg voor natuur 7,0
4-9-2016
John Krijgsman
Een heerlijke omgeving.
Een plek om helemaal tot rust te komen en genieten van de natuur om je heen. Wij hebben inmiddels aardig wat ervaring in Zuid Afrika maar dit is een plek waar we zeer zeker nog vaker gaan terugkomen........een echte aanrader.
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumAug. 2016
Sfeer 9,0
Zorg voor natuur 9,0
22-6-2016
Es en cees
Beste vakantie ooit
Geweldige plek om naar toe te gaan. Onwijs mooi huis op een mooie locatie en alles dicht in de buurt. Huis was heel netjes en lekker koel. Veel dieren voor de deur en een heerlijk ontspannen sfeer. Wij zijn helemaal verliefd geworden op zuid afrika en met name dit huis. Wij zullen ook zeker terug komen om heerlijk te kunnen genieten van al het moois wat jullie je gasten bieden.
  • Reis vertrek datumApr. 2016
Uitgaansleven 8,0
Cultuur 10,0
30-3-2016
Christophe & Miranda
Mooi park
Marloth Park is zeker een aanrader, het is een mooi park met veel dieren. 2 zewembaden en 2 restaurants waarvan 1 met een prachtig uitzicht over de rivier. Er zijn ook diverse shops in het park voor de dagelijkse inkopen. Het park is een goede uitvalsbasis om het Kruger te bezoeken of om enkele dagen tot rust te komen tijdens een rondreis.
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
  • Reis vertrek datumMrt. 2016
Waardering 8,0
Waardering 8,0
Cultuur 6,0
18-3-2016
Simon en Marja
Verslavend mooi....
Marloth park is een ruim opgezet vakantie dorp vlakbij het Kruger Park waar diverse soorten wild vrij rondlopen, dus ook in de tuin!. De huizen staan op ruime stands en bieden veel privacy. Verschillende goede en betaalbare restaurants zijn aanwezig. Voor de boodschappen kun je in het park terecht er is een tankstation, div. winkels, zwembaden etc In de omgeving zijn vele activiteiten mogelijk zoals wildspotten in Lionspruit in Marloth zelf en Kruger Nationaal Park. Zwemmen, Golfen, Paardrijden enz. enz. enz. Teveel om op te noemen. Zeker weten dat we hier terugkomen!
  • Reis vertrek datumMrt. 2016
Uitgaansleven 9,0
Cultuur 9,0
6-2-2016
M.Graber
geweldig wildpark
mooi park met veel natuur en prachtige huizen. goede winkels en benzinepomp.
  • ReisgezelschapMet vrienden
  • Reis vertrek datumDec. 2015
Omgeving 9,0
Sfeer 9,0
Zorg voor natuur 9,0
16-12-2015
Annemarie van der Laan
Geweldig
Het is een prachtig park. Dichtbij het Krugerpark. Maar het park zelf heeft ook veel dieren...zelfs giraffes lopen langs de huizen. De crocodile river is een must om tegen de avond heen te gaan om dieren in het Krugerpark te spotten. Kortom als je op safari wil huur het huis of lodge in het Marloth Park en je zult er geen spijt van krijgen.
  • ReisgezelschapMet een groep
  • Reis vertrek datumDec. 2015