Reviews over Rhodos Stad

Toon meer aanbieders

1042 Reviews (1..10)

16-9-2017
Familie De Vrome
Lekker eten op dit Griekse eiland en mooi weer
In de nabije omgeving van Rhodos stad is er voldoende vertier en vele restaurants en barretjes. Parasailen (80 eur voor 2 personen), wandelingen maken, kort boottochtje (20€/2pers) in de haven gemaakt met een "duikboot", ligbedden strand (10€/2pers). De oude stad is ook zeker het bezichtigen waard. We hebben hier een week verbleven. Telkens ergens anders gegeten. Voldoende keuze voor het eten. Wel de typische winkeltjes, wij kijken wel eens daar maar kopen geen (nep)spullen. Wij zouden zeker terugkeren.
  • Reis vertrek datumSept. 2017
Uitgaansleven 9,0
Stranden 9,0
Zorg voor natuur 7,0
6-9-2017
Angelique
Gezellige stad
Rhodos Stad is zeker de moeite waard om te bezoeken. Rhodos Stad is verdeeld in het nieuwe en het oude gedeelte. In het nieuwe gedeelte bevinden zich vooral veel winkels hebben we ons laten vertellen. Wij hebben meer naar het oude gedeelte bezocht. De mooie stadsmuren met diverse in- en uitgangen staan voor een mooi stukje historie. Het is echt de moeite waard om daar eens rond te gaan kijken. In de oude stad is het restaurant Dimitri een aanrader, lekker eten tegen een betaalbare prijs. Het strand bestaat uit veel kiezelstenen maar het is wel mooi schoon.
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
  • Reis vertrek datumAug. 2017
28-7-2017
Laura_D
Gezellige stad
Rhodos stad is echt een pareltje! Je hebt de binnenstad met veel straatjes en winkeltjes, de zee met aanliggende boten en een klein strand maar ook de oude grachten en de omwallingen. Vorige keer waren er werken aan de gang, nu is alles afgewerkt en kan je een aangename, eindeloze wandeling maken langs de omwalling. De stad is een mix van culturen met typische gelegenheden. Zeer gezellig om te bezoeken 's avonds (Rhodes by night). Veel taxi's ter beschikking. Vanuit ons hotel (Kalithea Horizon Royal) is het naar Rhodos stad 12 euro met taxi, 15 min maar het kan ook met bus. Zeker een aanrader.
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumJuli 2017
22-7-2017
Gerard
Prachtige vakantie op Rhodos
Vakantie geboekt bij touroperator, fijn en schoon hotel en uitstekende service van hardwerkende Grieken . Hotel is vrij uitgestrekt met diverse hotelgebouwen en de eetzaal is best een stukje lopen als je aan de andere kant zit. Diverse zwembaden over het terrein en voldoende bedden op zowel strand gedeelte en Ale baden. De oude stad van Rhodos is erg gezellig al zijn de mensen die erg opdringerig in het naar binnenhalen van klanten. Blijf weg bij Restaurant Old Tower in de oude stage want daar wordt je ( in plat Nederlands) gewoon "genaaid" . Het is daar gewoon een ripp off. Dat is ook meteen de enige nare ervaring die we hadden aldaar want verder is iedereen vriendelijk en aardig. Rhodos is een aanrader
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumJuli 2017
Waardering 7,0
Waardering 7,0
Zorg voor natuur 6,0
30-6-2017
louise
mooie stad
Rhodos is niet echt een hele grote stad maar wel heel mooi en vooral heel schoon. Er zou iets meer variatie mogen in het winkelaanbod. Veel hetzelfde. Je kunt er rustig winkelen zonder opdringerige winkeliers. De week dat wij geweest zijn hebben we 1 bedelaar gespot. De oude binnenstad is helaas op 1 straatje na helemaal ingericht voor toeristen. De havens zijn een attractieve zich... kort om... geweldig voor een weekje
Cultuur 10,0
27-8-2017
Martine
Veelzijdig eiland
Rhodos eiland heeft een mooie, groene natuur. Prachtige stranden, helaas in Rhodos-stad vaak wel kiezel/zand stranden waardoor lopen op je blote voeten niet echt een pretje is. Maar op steenworp afstand ligt Faliraki beach, waar je heerlijk kunt genieten van het zandstrand. In Rhodos old town kun je overdag cultuur snuiven binnen de stadsmuren en s'avonds lekker eten/drinken in typisch Griekse restaurants. Heel erg sfeervol! Ook in het nieuwere gedeelte van Rhodos town zit het vol met restaurants/bars en is er de mogelijkheid om de bar street in te gaan, waar iedere avond een hoop gezelligheid te vinden is tot in de late uurtjes! Ook een echte aanrader: huur een autotje voor een paar dagen. Op het eiland rhodos is veel te doen/te zien. Prachtige uitzichtpunten, een vlindervalei, mooie zandstranden , Griekse tempels en nog veel meer. Kortom, een geweldig vakantie eiland!
Zorg voor natuur 7,0
27-6-2017
Anja
Gezellig
Veel restaurants, bars en souvenirwinkels. De grieken zijn erg aardig. Alleen in de oude stad zijn de grieken opdringerig, maar daar buiten niet. We hebben met een huurauto het eiland bekeken, Lindos, Filerimos, Kamiros, Rodini park, Prassonissi, Kalithea.
Zorg voor natuur 6,0
16-7-2017
mulder-olsman
super
echt een 9.2 verdiend wij zijn wel in heel veel hotels geweest in veel landen ,maar dit was nummer 1 voor ons
Waardering 6,0
Waardering 6,0
Uitgaansleven 9,0
Stranden 9,0
Zorg voor natuur 9,0
14-7-2017
Hetty
Een heel fijne vakantie
Een heel mooie stad, veel oudheid, prachtig. Erg druk, veel verkeer die de verkeersregels aan hun laars lappen, vooral zeebrapaden, daar ben je echt niet veilig. De stad is erg gezellig, veel winkeltjes, restaurantjes en zeer vriendelijke mensen.
12-6-2017
Marielle
Mooie oude stad
De oude stad was prachtig, veel souvenier winkeltjes en eettentjes. Vooral veel sierraden zijn hier te krijgen. Winkels zijn tot ongeveer 23.00 uur open. Nieuwe stad is rommelig.
Cultuur 10,0
Omgeving 10,0