Reviews over Rhodos Stad

Toon meer aanbieders

1024 Reviews (1..10)

26-5-2017
karint
mooie stad wel erg toeristisch geworden
hectisch met auto s in de stad moeilijk parkeren wel prima eten eigenlijk overal wel vooral de pitta gyros cappuchino is niet echt lekker je kunt beter de koude fariant nemen prima vakantie gehad mooie autotochten en strandjes gedaan
Cultuur 8,0
Omgeving 7,0
Sfeer 7,0
Zorg voor natuur 6,0
20-5-2017
Foxx
Rhodos is een prachtig eiland
We waren voor het laatst op Rhodos in 1978 en 1979, we hebben besloten om toch nog eens weer terug te keren en dat is ons goed bevallen. We hebben voor 4 dagen een auto gehuurd en zijn het hele eiland rondgereden en ook plekken bezocht die we toen niet hebben gezien. Rhodos stad, vooral de oude stad is prachtig en niet vergeten om het schitterende museum te bezoeken met zijn schatten uit de oudheid. Lindos is een must en voor het eerst waren we helemaal in het zuiden op Prasonisi, een gigantisch groot strand met maar weinig toeristen. Het strand van Faliraki vonden wij niet zo geweldig en op de stranden aan de oostkust, heb je soms wat meer wind en daardoor wat hogere golven, ook dat heeft z'n bekoring. Verder is de boottocht naar Symi ook heel mooi, maar die hebben we in het verleden ook al eens gemaakt, toch wel weer leuk. Wij hebben ons heel goed vermaakt en misschien gaan we er nog eens een keer naar toe! Er is heel veel te zien, vooral als je van de Griekse geschiedenis houdt.
15-5-2017
Agnes
Prachtige oude stad met leuke winkelstraatjes. Let op terras op de prijs op de kaart is niet altijd de prijs die je betaald. In de oude stad komt er soms nog 24% btw bij.
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
Omgeving 8,0
Stranden 7,0
Sfeer 8,0
30-4-2017
Jolanda
Prachtige oude stad met gezellige winkelstraatjes
De oude stad van Rhodos is erg leuk. Langs de boulevard met haven loop je o de oude stad in. Een grote burcht en in die burcht allemaal gezellige, kleine straatjes met veel winkeltjes. Rhodos de nieuwe stad vonden wij niet echt bijzonder, maar de oude stad is zeer zeker de moeite waard.
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumApr. 2017
Zorg voor natuur 8,0
23-4-2017
Elisabeth
Rhodos een mooie stad om lekker rond te wandelen .
Rhodos voor een fijne vakantie .We hebben drie weken van terras naar terras gewandeld . Vooral de oude stad en de vele cruise schepen die er elke dag aanleggen vonden we erg leuk om te zien . De zee was in oktober heerlijk van temperatuur om te zwemmen.
Waardering 10,0
Waardering 10,0
Uitgaansleven 10,0
22-10-2016
Bolijn
Mooi eiland
We zijn voor de 6e keer naar Rhodos geweest en ook naar andere Griekse eilanden, maar vinden Rhodos nog altijd het mooiste eiland, er is strand, leuke restaurantjes, mooie moderne winkels en cultuur. Ga vooral naar de oude ommuurde stad, het staat op de Wereld Erfgoedlijst, het is de oudste Middeleeuwse stad ter wereld. De grote Mandrakihaven met het drijvende restaurant Kontiki. Er rijden 3 dubbeldekkers en een treintje voor toeristen door Rhodosstad. Buiten de stad valt er ook nog heel veel te zien, kortom je hoeft je niet te vervelen.
10-12-2016
S
mooie omgeving
De oude stad van Rhodos kenmerkt zich door smalle straatjes, met kerken en imposante gebouwen gemaakt door de ridders. De oude stadsmuren geven het oude Rhodos de aanblik van een kasteel en je zult bij elke wandeling door deze stad weer nieuwe paadjes, tavernes, pleintjes, historische gebouwen en uitzichtpunten ontdekken. Rhodos stad blijft je verrassen en zal de meeste toeristen blijven uitnodigen en plezieren. Maar niet alleen de oude stad is een bezoek waard. Het nieuwe gedeelte richting het Rodos Casino heeft fraaie winkelstraten en veel goede Griekse restaurants. Hier komen de locals.
Zorg voor natuur 8,0
17-11-2016
Morlog
Gezellig stadje met veel mooie winkels, en een mooie haven.
  • ReisgezelschapMet vrienden
17-11-2016
Rita Rondags
Een prachtig eiland!
Voor zowel families met kleine kinderen als volwassenen is hier alles te vinden voor een fantastisch mooie vakantie.
Zorg voor natuur 10,0
27-10-2016
jacques
Leuke stad, veel te zien/doen
Oude stad is wel erg toeristisch, maar toch wel leuk. Paleis van de Grootmeesters is interessant. Hier ook veel restaurantjes.
Omgeving 8,0
Zorg voor natuur 7,0