Reviews over Faliraki

412 Reviews (1..10)

26-8-2016
Karin
Toeristisch zonder feestende jongeren
Faliraki is érg gericht op toeristen. Dit kan je ook terug vinden in de vele toeristenshops. Deze verkopen voornamelijk nep artikelen, souvenirs en Griekse producten. Je hebt de "barstreet" hier liggen discotheken maar ook winkeltjes. De barstreet is gezellig druk, met afwisselend publiek jong/oud. Verder is er nog een kermis, en 2 shopping centres. deze liggen aan de kant van alle hotels. Het eten is Faliraki is príma! Heerlijk, en niet duur. Aanrader: kostas en desert rosé. Het strand is er heel mooi. Helder water, rustige zee, geschikt voor kinderen. Bedjes kosten €10 voor 2 incl parasol. waterpark is ook een aanrader, en maak vooral een boottocht naar Lindos. Vanuit Faliraki is een busverbinding naar Rhodos stad (25' min) €2,40 enkele reis.
  • Reis vertrek datum2016
Uitgaansleven 7,0
Cultuur 5,0
Omgeving 8,0
Stranden 10,0
Sfeer 8,0
22-8-2016
Bianca Gerrits
Centrum erg druk en lawaaierig
De winkels liggen hoofdzakelijk tussen de discotheken waardoor het niet erg relaxed shoppen is in de avond.Je kunt beter geen accomodatie in het centrum nemen als je voor je rust gaat
  • Reis vertrek datumAug. 2016
Zorg voor natuur 7,0
14-8-2016
Repelsteeltje
Beetje vergane glorie.
Crisis heeft duidelijk z'n sporen achter gelaten,strand tenten / restaurants zijn een beetje vervallen .div gelegenheden zijn gesloten en lijkt zomaar achtergelaten .enige levendige is centrum van faliraki maar dat zijn voornamelijk bars en toeristen winkeltjes met nep artikelen en souvenirs.informeer je zelf goed over bezienswaardigheden voor je het weet betaal je een hoop geld entree / voor een excursie en er is over het algemeen niet veel byzonders te zien ,ook kun je in bv de thermen van kalithea en de vlinder valei na 18:00 gratis naar binnen is ook rustiger en minder warm eind vd dag.de zeven bronnen zijn gratis toegankelijk .tip huur een auto ( goed te doen ,max snelheid op het eiland is 80) en ga er zelf op je gemak op uit.
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumAug. 2016
Omgeving 5,0
25-7-2016
Straub Hus
Eenmalig .
Strand is niet veel bijzonders ,kan wel leuke boottochten maken inclusief snorkelen .
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
Stranden 7,0
14-7-2016
Freek witteveen
Failiraki simpel stadje met een mooi zand strand
Op strand verhuur ligbed a 5 euro per stuk per dag strand is schoon met goeie restaurants Main street stelt niet veel voor beste restaurants vind je aan het strand
Cultuur 4,0
Stranden 7,0
Sfeer 7,0
2-8-2016
C
Dit nooit meer
Twee weken geleden hebben wij hier 8 dagen verbleven. We kregen een kleine kamer waar bij je in de douche je kont nog niet in kon keren. We hebben gevraagd om een upgrade omdat we op de foto's zijn afgegaan en we een hele andere kamer kregen. Deze upgrade was prima! Het eten daarentegen is prima maar iedere dag hetzelfde. De foto's zien er op de websites veel luxer en ogen ook in onze ogen veel mooier dan het daadwerkelijk is. Prima vakantie gehad maar je voelt je ook teleurgesteld omdat je afgaat op de fotos en reviews en die zijn best lovend! Voor ons geen tweede keer!
  • ReisgezelschapMet vrienden
Uitgaansleven 7,0
Cultuur 7,0
Omgeving 7,0
Sfeer 4,0
27-6-2016
Maurice
Niet voor ons bedoeld
Faliraki is "uitgaan". Feesten. Niet voor ons bedoeld, maar ons appartement lag er een eindje onder. Faliraki heeft wel mooie stranden, maar in de drukke gedeeltes dendert de bas uit de speakers bij diverse tenten achter de ligbedden. De drukke straten met bars, stripshows, kledingwinkels, toeristenshops, en allerlei eetgelegenheden zijn voor degenen die het leuk vinden.
Uitgaansleven 9,0
Cultuur 3,0
Omgeving 3,0
Stranden 8,0
3-7-2016
Rianne
Leuk om een avond door te brengen.
Leuke plaats om te shoppen in de souvenirs winkels en een terrasje te pakken
Uitgaansleven 8,0
Cultuur 8,0
Omgeving 8,0
Stranden 8,0
Sfeer 8,0
Zorg voor natuur 8,0
15-6-2016
Stel, 30 jaar
niet de moeite waard tenzij je wil uitgaan
Echt toeristendorp, Macdonalds aanwezig, genoeg eetgelegenheden en jongeren. Strand is prima maar niet mooi, Lindos is veel mooier qua strand en ligging. Voor jongeren prima dorp!
Uitgaansleven 10,0
Cultuur 2,0
Omgeving 2,0
Zorg voor natuur 4,0
30-5-2016
wido
leuk stadje
leuk stadje dicht bij rhodos goede bus
  • Reis vertrek datumMei 2016