Reviews over Edinburgh

Toon meer aanbieders

215 Reviews (1..10)

14-6-2018
Eva
Benieuwd naar meer van Edinburgh en of Schotland !
Aparte stad, doet een beetje middeleeuws aan. We troffen het met het weer, zalig terrasjes weer gehad op een miezerbuitje na. Waren er niet van op de hoogte dat "The Rolling Stones" optraden dat weekend in "onze "straat, dus het was extra druk overal. De meeste mensen waren uiterst vriendelijk en behulpzaam en wat me opviel was dat je overal naar het toilet mocht zonder commentaar en zonder betalen, ook al nuttigde je niets in het etablissement. We hebben een minder leuke ervaring gehad in ons hotel: My Edingburgh life : we hadden geen code/sleutel om binnen te komen bij zelf in en uitcheck om 23.00 , na lang telefoneren met reisorganisatie uiteindelijk gelukt. Toen bleek weer kamer niet degene te zijn die ik bij touroperator geboekt had: we moesten op de gang naar toilet. Andere dag bleek dat we nog een sleutel hadden voor badkamer, heel onduidelijk allemaal. Locatie en verder verblijf was top! Castle, Ghost tour en restaurants prima!
  • Reis vertrek datumJuni 2018
Uitgaansleven 6,0
Zorg voor natuur 7,0
28-4-2018
Marianne
Voor herhaling vatbaar!
Wat een heerlijke stad! Goede sfeer, lekker eten, mooie omgeving, vriendelijke mensen, goed hotel!
  • Reis vertrek datumApr. 2018
Zorg voor natuur 9,0
18-5-2018
Marco patijn
Fantastischđź‘Ś
leuke historische stad, veel geschiedenis en beZienswaardigheden, kasteel midden in de stad en de whiskey experience daar vlakbij zijn must-see. Als je van whiskey houdt en niet vies bent van kou zeker een aanrader.
  • Reis vertrek datumJan. 2018
Stranden 1,0
Zorg voor natuur 8,0
7-1-2018
Mark en Aranka
Een fantastische stad voor een leuke citytrip!
Wij hebben onze ogen uitgekeken! Wat een mooie stad! Veel te zien, te doen, lekker gegeten, aardige mensen. Echt heel mooi
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumJan. 2018
Uitgaansleven 9,0
17-12-2017
Cora Bootsma-Sins
Fantastische stad, ontzettend veel te zien.
Prachtige stad met een hele aparte bouwstijl. Hij lijkt letterlijk op elkaar gestapeld te zijn. Vooral bij Victoriastreet is dat erg goed te zien. De kerstmarkt is vooral in de avond erg leuk en je kan er heerlijke dingen om te eten halen. Ook is het erg mooi om te zien met al die lampjes. Ga in de avond ook zeker even bij Edinburgh Castle kijken als hij mooi verlicht is. De ijssculpturen hal is ook erg leuk om te bezoeken. Je doet er zeker geen anderhalf uur over zoals ze beweren maar het is wel erg mooi. De whisky experience is vooral tof omdat je dan de grootste whisky verzameling met ongeopende flessen te zien krijgt. En je leert nog eens wat bij. Ga ook zeker op een mooie heldere dag "Arthurs seat" op voor een prachtig uitzicht over de stad. De klim is het echt waard. Datzelfde geldt voor "Charlton Hill" ga hier vooral wat vroeger op de dag heen als je het nog een beetje rustig wilt hebben.
  • ReisgezelschapMet een groep
  • Reis vertrek datumDec. 2017
Zorg voor natuur 7,0
6-11-2017
Hans45
mooie stad
veel touristen maak gebruik van hip/hop bus voor mindervaliden niet te doen veel steile straten mooie gebouwen en cultuur vriendelijke mensen prijzen op iets hoger niveau dan Nederland aanrader voor paar dagen taxiprijs vanaf luchthaven 28pound
  • Reis vertrek datumNov. 2017
Omgeving 8,0
11-9-2017
henk
Heerlijke relaxte stad
Fijne stad, goed bereikbaar vanaf vliegveld met een uitstekend openbaar vervoer netwerk. Behalve veel shoppingmogelijkheden beschikt deze stad ook over een uitgebreid cultureel aanbod, zoals National Gallery, Edinburgh Castle etc. Veel pubs die veelal goed eten serveren bv. aan de Grassmarket.
Omgeving 8,0
Zorg voor natuur 8,0
3-3-2018
Marianne
Edinburgh was een onderdeel van de rondreis door Schotland en een geweldige ervaring.
Uitgaansleven 10,0
Stranden 10,0
3-3-2018
Henk
Indrukwekkend
Dit was onderdeel van onze rondreis door Schotland. Een geweldige stad om te bezichtigen en te winkelen. Groot centrum.
Uitgaansleven 10,0
Stranden 9,0
Zorg voor natuur 9,0
3-7-2017
K. de Jonge
Historisch mooi
De stad van Edinburgh heeft vele bezienswaardigheden te bieden. Zo is het kasteel van Edinburgh dé absolute blikvanger en doen monumenten als Carlton Hill en de diverse kathedralen niet onder. Daarnaast heeft men de optie om diverse tours vanuit Edinburgh te doen. Wijzelf namen de dagtour naar de Highlands van Schotland! Een fantastische tour met een geweldige tourguide! Voor mensen met kinderen zijn camera obscura (gelegen aan het eind van The Royal Mile, naast het kasteel) en The real mary king's close (halverwege The Royal Mile) leuke activiteiten. Voor volwassenen is het aan te raden om naar The Scotch Whisky Experience te gaan. Hier krijgt men een leuke rondleiding met een proeverij, verschillende films over whisky en is de grootste privécollectie ter wereld te bewonderen. Aan het eind van de tour mag je het proefglas houden. Wat betreft eten is er voldoende keuze in de stad! De pubs bieden een ruim assortiment aan dinermogelijkheden. Een lang weekend in deze stad is voldoende om de bezienswaardigheden te bezoeken!
  • Reis vertrek datumJuni 2017

Toon meer aanbieders