Edinburgh

Toon uitgebreide waardering

178 Beoordelingen (1..5)

14-10-2014
Nienke
Een stad met sfeer en uitstraling
Prachtige stad, vooral het centrum. In de bergen gelegen en toch heeft de stad een zandstrand. Veel ouderwetse gebouwen. Om te shoppen een 10 Uitgaan: voornamelijk Pubs, net als de rest van engeland.
  • Reis vertrek datumOkt. 2014
Cultuur 7,0
Sfeer in stad 10,0
Stranden 6,0
16-9-2014
icgroot
Erg gezellig
Een mooie, niet al te grote, stad.
  • Reis vertrek datumSept. 2014
Sfeer in stad 8,0
26-9-2014
Bartho
Super gezellige stad
Edinburgh is gezellige en sfeervolle stad. We voelden ons er direct thuis. Natuurlijk bezoek je als toerist de 'Royal Mile' en het gebied van de "Old Town" en 'Edinburgh Castle', maar je moet ook zeker naar 'The New Town" en de leuke wijk 'Stockbridge'. Maar ook in het gebied rondom 'Broughton Street' heeft vele leuke restaurants. Ook de "Grassmarket" is een gezellig plein. Verder zijn er vele leuke pubs en restaurants in alle categorieën. In Edinburgh zijn veel toeristen uit de hele wereld, maar dat moet je niet weer houden om een bezoek aan de Schotse hoofdstad te brengen!
Omgeving 8,0
Sfeer in stad 9,0
28-8-2014
Lydia Tabak
Een aanrader
We zaten in een appartement aan de Royal mile ,fantastische plek. Leuke restaurantjes en veel vertier op straat( muziek en artiesten) De mensen zijn vriendelijk en hulpvaardig. Zeer leuke dagen gehad.
  • Reisgezelschapmet oudere kinderen
Sfeer in stad 10,0
22-8-2014
harrie-ellen
Mooie stad
Mooie stad, gezellig en voelt veilig. Veel openbaar vervoer aanwezig. Wij misten alleen in de bus een overzicht waarop je kon zien waar de bus precies stopt en waar je was. Bij de bushaltes konden we vanaf de bus ook niet goed volgen waar we waren.
Sfeer in stad 9,0
Opnieuw zoeken