Edinburgh

181 Beoordelingen (1..5)

29-11-2014
Laura
Een magische stad!
5 dagen verbleef ik in deze prachtige stad. Hoewel ik in eerste instantie niets verwachtte van Schotland, wist deze stad een enorme indruk op me te maken. Heerlijke sfeer, lieve mensen en een geweldige natuur.
  • ReisgezelschapMet vrienden
  • Reis vertrek datum2014
Stranden 4,0
Zorg voor natuur 7,0
26-11-2014
raoul
gezellige, vriendelijke stad!
Geweldige stad is Edinburgh. De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam. De natuur naast de stad is ook geweldig. Mooi als je van wandelen houdt. De stad is wel redelijk duur, maar dat is in de meeste hoofdsteden het geval.
  • ReisgezelschapAlleenreizend
  • Reis vertrek datumNov. 2014
Stranden 7,0
14-10-2014
Nienke
Een stad met sfeer en uitstraling
Prachtige stad, vooral het centrum. In de bergen gelegen en toch heeft de stad een zandstrand. Veel ouderwetse gebouwen. Om te shoppen een 10 Uitgaan: voornamelijk Pubs, net als de rest van engeland.
  • ReisgezelschapMet partner
  • Reis vertrek datumOkt. 2014
Cultuur 7,0
Sfeer in stad 10,0
Stranden 6,0
16-9-2014
icgroot
Erg gezellig
Een mooie, niet al te grote, stad.
  • Reis vertrek datumSept. 2014
Sfeer in stad 8,0
26-9-2014
Bartho
Super gezellige stad
Edinburgh is gezellige en sfeervolle stad. We voelden ons er direct thuis. Natuurlijk bezoek je als toerist de 'Royal Mile' en het gebied van de "Old Town" en 'Edinburgh Castle', maar je moet ook zeker naar 'The New Town" en de leuke wijk 'Stockbridge'. Maar ook in het gebied rondom 'Broughton Street' heeft vele leuke restaurants. Ook de "Grassmarket" is een gezellig plein. Verder zijn er vele leuke pubs en restaurants in alle categorieën. In Edinburgh zijn veel toeristen uit de hele wereld, maar dat moet je niet weer houden om een bezoek aan de Schotse hoofdstad te brengen!
  • ReisgezelschapMet partner
  • Reis vertrek datumAug. 2014