Edinburgh

185 Beoordelingen (1..5)

8-4-2015
Yomina
Prachtige oude stad
Wij hebben genoten van Edinburgh: de burcht, the Royal Mile, Holyrood House, Scottisch Parlement, Arthur's seat, de pubs, de winkels en bovenal de vriendelijke mensen
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumApr. 2015
Waardering 8,0
Waardering 8,0
Omgeving 8,0
4-3-2015
sylvia van der klauw
geweldige stad!
Musea zijn gratis. (4x in ieder geval bezoeken). Rondleidtour in de closes en op het kerkhof zijn geweldig, doen! Niet gratis deze tours trouwens. Op dinsdagavond is de kerkhoftour 2 voor de prijs van 1x.. Neem gewoon de dubbeldekbus om buiten Edinburgh ook wat te bezoeken, goedkoop en leuk! Zie schotland historic app (gratis) Royal mile is geweldig. In pubs goed eten.Sfeervol. Goed OV, veel historie. Stad bestaat uit heuvels en dalen, kunnen lopen is wel van belang.
  • Reis vertrek datumFeb. 2015
Zorg voor natuur 8,0
9-2-2015
hansvanranst
5de maal Edinburgh
Zeer sfeervolle stad , alles vrij wel te voet te doen , maar er is een zeer goed netwerk van openbaar vervoer , zowel bussen , tram als treinen. Wij hebben hier altijd al voortreffelijk kunnen eten ! Topattracties steeds midden in de stad: Castle , Whiskey Experience , Camara Obscura , Dynamic Earth , Dungeons , Ghost walks en zoveel meer !!! vele museums en gratis ! Vele (dans)bars om uit te gaan , helaas wel tot 1u , vandaar een puntje minder ;-) voor de rest enkel lof over Edinburgh !
  • Reis vertrek datumFeb. 2015
Waardering 10,0
Waardering 10,0
Cultuur 10,0
Omgeving 10,0
Sfeer in stad 10,0
30-12-2014
Randy Deelstra
Prachtige stad met veel cultuur en shops, top!
Let wel: op 1e Kerstdag is echt alles gesloten (ook de restaurants)!
  • Reis vertrek datumDec. 2014
Zorg voor natuur 9,0
29-11-2014
Laura
Een magische stad!
5 dagen verbleef ik in deze prachtige stad. Hoewel ik in eerste instantie niets verwachtte van Schotland, wist deze stad een enorme indruk op me te maken. Heerlijke sfeer, lieve mensen en een geweldige natuur.
  • ReisgezelschapMet vrienden
  • Reis vertrek datum2014