Hotel Girasole 2000***

16 Beoordelingen (1..5)

1-3-2015
Bas
Fantastische locatie
Het hotel ligt op een fantastische locatie, de kamers zijn echt erg gedateerd, en het ontbijt stelt niet veel voor. Personeel heel erg vriendelijk. Het is wel een uitdaging om bij het hotel te komen als het veel gesneeuwd heeft
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumFeb. 2015
Service 9,0
Eten 6,0
Kamers 2,0
7-5-2015
GOV
Unieke locatie in een zeer rustig skigebied.
Prachtige uitvalsbasis om te skiën. Eten was prima, keuze uit 2 verschillende 4 gangenmenu's. Er waren ook luidruchtige groepen jongeren in het hotel, maar bij het eten kregen de gezinnen een rustige ruimte. We kregen een karaf wijn bij het eten en water. Prima hotel en super gelegen aan de piste. Enorme rust op de piste, geen enkele wachtrij, zelfs niet in de schoolvakantie. Alleen in het weekend iets drukker.
  • Reis vertrek datumFeb. 2013
Kamers 7,0
14-3-2012
DDD en B
Mooie locatie, slecht hotel
Wij zijn net terug en we gaan er nooit meer heen! Slecht hotel! Slecht eten en slechte service. Alleen de avond receptie is aardig en de jongen in de bar! Sauna (waar ze nog €5.- pp voor durven te vragen)is te erg voor woorden! Je wordt naar een soort kelderkamertje gebracht en daar is dan de sauna en het bubbelbad! echt een rommelhok! niet echt om te ontspannen... Skigebied is klein maar van goede kwaliteit! Lekker rustig ook! Daar is niks op aan te merken. In het restaurantje op 3000mtr kan je SUPERlekker lunchen! Mooi uitzicht en goede service! Anders dan in het hotel! Avondeten is slecht! Pasta niet gaar en vlees erg droog! je kan kiezen uit 2 voorgerechten en 2 hoofdgerechten. Ontbijt is helemaal slecht! Voor het geld wat wij betaald hebben was het wel te verwachten maar voor meer dan €300 zou ik me echt opgelicht voelen!
  • ReisgezelschapMet vrienden
Kamers 5,0
6-3-2012
Richard
lekker skieen
Als je aankomt rijden na een best wel lange reis door diverse passen is het zicht op het hotel eenvoudig, maar wat een mooie ligging. Mensen zijn vriendelijk en je kan, in mijn geval direct naar de kamer, deze zijn eenvoudig en een beetje gedateerd, maar ze zijn met een deel van het hotel al bezig om het te renoveren. In de kamer een raam wat open kan en van daaruit zicht op piste naar het dal en de lift. Het eten in de avond bestaat uit een saladebuffet, een voorgerecht, meestal spagetti, een hoofdgerecht(vlees met groente en aardappelpuree), en een toetje. Dit gaat in een snel tempo, aanvang half acht en drie kwartier later is alles klaar, voor de liefhebbers een frisdrankje erbij en een caraf wijn, naar keuze rood of wit. Dan het ontbijt in de ochtend, is sober maar ok. Koffie, niet te drinken is oplos, dus maar aan de thee. Er zijn broodjes, chocoladepasta , jam, en kaas en worst. Ook is er yoghurt en fruit. Dan je hotel uit, geweldig zo de piste op.
  • Reis vertrek datumFeb. 2012
Kindvriendelijk 8,0
28-2-2010
doerak
jeugdherberg aan de piste
Plek is prachtig, meteen aan de piste. Het is niet duur om te boeken, maar dan moet je je er ook niks bij voorstellen. Kamers oud en klein, gehoorig er wordt wel elke dag schoongemaakt, en dat begint om 6 uur 's morgens. Eten, patat en kip, en 's morgens oud brood als je er om vraagt krijg je vers. Personeel is wel vriendelijk. Skigebied is mooi, 45 km, twee prachtige gebieden op 20 min rijden. Om er te komen kun je met de autotrein en tunnel, of via het comomeer.
  • Reis vertrek datumFeb. 2010
Service 6,0