Hotel Girasole 2000***

14 Beoordelingen (1..5)

14-3-2012
DDD en B
Mooie locatie, slecht hotel
Wij zijn net terug en we gaan er nooit meer heen! Slecht hotel! Slecht eten en slechte service. Alleen de avond receptie is aardig en de jongen in de bar! Sauna (waar ze nog €5.- pp voor durven te vragen)is te erg voor woorden! Je wordt naar een soort kelderkamertje gebracht en daar is dan de sauna en het bubbelbad! echt een rommelhok! niet echt om te ontspannen... Skigebied is klein maar van goede kwaliteit! Lekker rustig ook! Daar is niks op aan te merken. In het restaurantje op 3000mtr kan je SUPERlekker lunchen! Mooi uitzicht en goede service! Anders dan in het hotel! Avondeten is slecht! Pasta niet gaar en vlees erg droog! je kan kiezen uit 2 voorgerechten en 2 hoofdgerechten. Ontbijt is helemaal slecht! Voor het geld wat wij betaald hebben was het wel te verwachten maar voor meer dan €300 zou ik me echt opgelicht voelen!
  • Reisgezelschapmet vrienden
Kamers 5,0
6-3-2012
Richard
lekker skieen
Als je aankomt rijden na een best wel lange reis door diverse passen is het zicht op het hotel eenvoudig, maar wat een mooie ligging. Mensen zijn vriendelijk en je kan, in mijn geval direct naar de kamer, deze zijn eenvoudig en een beetje gedateerd, maar ze zijn met een deel van het hotel al bezig om het te renoveren. In de kamer een raam wat open kan en van daaruit zicht op piste naar het dal en de lift. Het eten in de avond bestaat uit een saladebuffet, een voorgerecht, meestal spagetti, een hoofdgerecht(vlees met groente en aardappelpuree), en een toetje. Dit gaat in een snel tempo, aanvang half acht en drie kwartier later is alles klaar, voor de liefhebbers een frisdrankje erbij en een caraf wijn, naar keuze rood of wit. Dan het ontbijt in de ochtend, is sober maar ok. Koffie, niet te drinken is oplos, dus maar aan de thee. Er zijn broodjes, chocoladepasta , jam, en kaas en worst. Ook is er yoghurt en fruit. Dan je hotel uit, geweldig zo de piste op.
  • Reis vertrek datumFeb. 2012
Kindvriendelijk 8,0
28-2-2010
doerak
jeugdherberg aan de piste
Plek is prachtig, meteen aan de piste. Het is niet duur om te boeken, maar dan moet je je er ook niks bij voorstellen. Kamers oud en klein, gehoorig er wordt wel elke dag schoongemaakt, en dat begint om 6 uur 's morgens. Eten, patat en kip, en 's morgens oud brood als je er om vraagt krijg je vers. Personeel is wel vriendelijk. Skigebied is mooi, 45 km, twee prachtige gebieden op 20 min rijden. Om er te komen kun je met de autotrein en tunnel, of via het comomeer.
  • Reis vertrek datumFeb. 2010
Ligging t.o.v. pistes 8,0
2-1-2010
Annemarie Zandee
voor de 2e keer
Na 2 jaar weer een keer naar hotel Girasole. De heenreis viel mee deze keer omdat we nu wisten hoe we moesten rijden. De terugreis was heftig, hebben er 2 uur over gedaan omn in Livigno te komen, de wegen waren glad en besneeuwd. We hebben het zonder sneeuwkettingen gered met onze winterbanden maar hebben velen zien stranden. In Livigno aangekomen bleek de weg naar Zwitserland afgesloten tussen 9.00 uur en 16.oo uur en hebben we 4 uur in Livigno moeten doorbrengen. Dit schijnt alleen op zaterdag te zijn, dus zorg dat je voor 9.00 uur in Livigno bent!!! Hotel is prima, locatie kan niet beter, kamers erg eenvoudig maar schoon. De broodjes bij het ontbijt zijn van de vorige dag en hard. Heb hier 2 keer commentaar op moeten maken en toen kregen we afbakbroodjes en croissants. Diner is nu in buffetvorm en is goed.
  • Reis vertrek datumonbekend
Kindvriendelijk 6,0
11-2-2009
Charles
Skien is er geweldig
Ski mogelijkheden zijn hier geweldig. Hotel is op het middenstation. Bediening probeert er wat van te maken. Het eten is middelmatig. Kamers zijn echt heel eenvoudig. Er is geeneens een bedlampje. Kamers zijn ook nog zeer gehorig. Alles wat op de gang gebeurt hoor je. Wij hadden pech dat het slecht weer was. Veel sneeuw en dan is het een grote ellende om er te komen. Passen afgesloten. Over de laatste 180 km hebben we 7 uur gedaan. Advies als je er heen gaat: Doe er twee dagen over. Laatste stuk schiet niet op zeker als het gesneeuwd heeft, en op 2000 meter sneeuwt het vaak.
  • Reisgezelschapmet partner
  • Reis vertrek datumonbekend