Bormio

17 Reviews (1..10)

1-3-2015
Bas
Fantastische locatie
Het hotel ligt op een fantastische locatie, de kamers zijn echt erg gedateerd, en het ontbijt stelt niet veel voor. Personeel heel erg vriendelijk. Het is wel een uitdaging om bij het hotel te komen als het veel gesneeuwd heeft
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumFeb. 2015
Service 9,0
Kamers 2,0
7-5-2015
GOV
Unieke locatie in een zeer rustig skigebied.
Prachtige uitvalsbasis om te skiën. Eten was prima, keuze uit 2 verschillende 4 gangenmenu's. Er waren ook luidruchtige groepen jongeren in het hotel, maar bij het eten kregen de gezinnen een rustige ruimte. We kregen een karaf wijn bij het eten en water. Prima hotel en super gelegen aan de piste. Enorme rust op de piste, geen enkele wachtrij, zelfs niet in de schoolvakantie. Alleen in het weekend iets drukker.
  • Reis vertrek datumFeb. 2013
Kamers 7,0
14-3-2012
DDD en B
Mooie locatie, slecht hotel
Wij zijn net terug en we gaan er nooit meer heen! Slecht hotel! Slecht eten en slechte service. Alleen de avond receptie is aardig en de jongen in de bar! Sauna (waar ze nog €5.- pp voor durven te vragen)is te erg voor woorden! Je wordt naar een soort kelderkamertje gebracht en daar is dan de sauna en het bubbelbad! echt een rommelhok! niet echt om te ontspannen... Skigebied is klein maar van goede kwaliteit! Lekker rustig ook! Daar is niks op aan te merken. In het restaurantje op 3000mtr kan je SUPERlekker lunchen! Mooi uitzicht en goede service! Anders dan in het hotel! Avondeten is slecht! Pasta niet gaar en vlees erg droog! je kan kiezen uit 2 voorgerechten en 2 hoofdgerechten. Ontbijt is helemaal slecht! Voor het geld wat wij betaald hebben was het wel te verwachten maar voor meer dan €300 zou ik me echt opgelicht voelen!
  • ReisgezelschapMet vrienden
Eten 1,0
6-3-2012
Richard
lekker skieen
Als je aankomt rijden na een best wel lange reis door diverse passen is het zicht op het hotel eenvoudig, maar wat een mooie ligging. Mensen zijn vriendelijk en je kan, in mijn geval direct naar de kamer, deze zijn eenvoudig en een beetje gedateerd, maar ze zijn met een deel van het hotel al bezig om het te renoveren. In de kamer een raam wat open kan en van daaruit zicht op piste naar het dal en de lift. Het eten in de avond bestaat uit een saladebuffet, een voorgerecht, meestal spagetti, een hoofdgerecht(vlees met groente en aardappelpuree), en een toetje. Dit gaat in een snel tempo, aanvang half acht en drie kwartier later is alles klaar, voor de liefhebbers een frisdrankje erbij en een caraf wijn, naar keuze rood of wit. Dan het ontbijt in de ochtend, is sober maar ok. Koffie, niet te drinken is oplos, dus maar aan de thee. Er zijn broodjes, chocoladepasta , jam, en kaas en worst. Ook is er yoghurt en fruit. Dan je hotel uit, geweldig zo de piste op.
  • Reis vertrek datumFeb. 2012
Prijs / kwaliteit 10,0
Eten 8,0
Kamers 6,0
Kindvriendelijk 8,0
28-2-2010
doerak
jeugdherberg aan de piste
Plek is prachtig, meteen aan de piste. Het is niet duur om te boeken, maar dan moet je je er ook niks bij voorstellen. Kamers oud en klein, gehoorig er wordt wel elke dag schoongemaakt, en dat begint om 6 uur 's morgens. Eten, patat en kip, en 's morgens oud brood als je er om vraagt krijg je vers. Personeel is wel vriendelijk. Skigebied is mooi, 45 km, twee prachtige gebieden op 20 min rijden. Om er te komen kun je met de autotrein en tunnel, of via het comomeer.
  • Reis vertrek datumFeb. 2010
Service 6,0
Eten 5,0
Ligging t.o.v. pistes 8,0
2-1-2010
Annemarie Zandee
voor de 2e keer
Na 2 jaar weer een keer naar hotel Girasole. De heenreis viel mee deze keer omdat we nu wisten hoe we moesten rijden. De terugreis was heftig, hebben er 2 uur over gedaan omn in Livigno te komen, de wegen waren glad en besneeuwd. We hebben het zonder sneeuwkettingen gered met onze winterbanden maar hebben velen zien stranden. In Livigno aangekomen bleek de weg naar Zwitserland afgesloten tussen 9.00 uur en 16.oo uur en hebben we 4 uur in Livigno moeten doorbrengen. Dit schijnt alleen op zaterdag te zijn, dus zorg dat je voor 9.00 uur in Livigno bent!!! Hotel is prima, locatie kan niet beter, kamers erg eenvoudig maar schoon. De broodjes bij het ontbijt zijn van de vorige dag en hard. Heb hier 2 keer commentaar op moeten maken en toen kregen we afbakbroodjes en croissants. Diner is nu in buffetvorm en is goed.
Service 6,0
Prijs / kwaliteit 8,0
Kamers 6,0
11-2-2009
Charles
Skien is er geweldig
Ski mogelijkheden zijn hier geweldig. Hotel is op het middenstation. Bediening probeert er wat van te maken. Het eten is middelmatig. Kamers zijn echt heel eenvoudig. Er is geeneens een bedlampje. Kamers zijn ook nog zeer gehorig. Alles wat op de gang gebeurt hoor je. Wij hadden pech dat het slecht weer was. Veel sneeuw en dan is het een grote ellende om er te komen. Passen afgesloten. Over de laatste 180 km hebben we 7 uur gedaan. Advies als je er heen gaat: Doe er twee dagen over. Laatste stuk schiet niet op zeker als het gesneeuwd heeft, en op 2000 meter sneeuwt het vaak.
  • ReisgezelschapMet partner
Eten 7,0
Kamers 3,0
12-1-2009
géjé
fraaie ligging, armoedige kamers
De ligging van het hotel is geweldig op 2000 meter aan de pistes en aan de oefenweide. Het personeel was heel vriendelijk en erg behulpzaam. De aanwezigheid van kinderopvang is ondanks het taalprobleem een extra voordeel. Het eten was wat simpel (ontbijt) maar het avondeten een stuk beter (2-keuze menu) met name door de aanwezigheid van een saladebuffet. Het hotel heeft nog een restaurant en een leuke bar. Eigenlijk heeft het hotel en de omgeving alles wat nodig is voor een heerlijke wintersport, behalve..... goede kamers. Deze zijn smal, oud en armoedig. Wij hadden voor 2 volwassenen en 2 kinderen een 2persoonsbed en een stapelbed en daarmee stond de gehele kamer vol. Je kon er je kont niet keren zonder iets of iemand te raken.
  • Reis vertrek datumDec. 2008
Prijs / kwaliteit 8,0
Eten 7,0
Kindvriendelijk 9,0
28-12-2008
Glenn
Hotel verdient 1ster
Gelukkig dicht bij de piste, eten is niet doordacht en het verse fruit komt uit het blik! De kamers zijn voor de sardientjes!!! Van kerst en menu hebben zo ook weinig gegeten. De pistes moeten het Voor het eten ga je best naar 3000 daar goedkoper en véél beter! Als je de baas ziet weet je veel over het hotel!! Jammer dat personeel zo uitgebuit word! De meeste wel vriendelijk!
  • Reis vertrek datumDec. 2008
Kamers 2,0
Kindvriendelijk 2,0
25-2-2008
Jolanda
Pluspunten; Geweldige ligging, direct op de piste met 3 liften voor de deur. Kleine maar schone kamer. Proberen Engels te spreken. Leuke ober (Valmir) Minpunten; Ontbijt was karig (een soort broodje die je kon beleggen met jam, honing (die versuikerd was), kaas, ham en soms chocoladepasta. Het kwam regelmatig voor dat we een kwartier op de broodjes moesten wachten en dat ze ook niet eens vers waren. Op de 3de verdieping kun je niet met zijn allen een fohn gebruiken want dan valt de stroom uit! Afdrogen moet je je met tafellakens!!! Avondeten was niet altijd warm. Al met al hebben we van ons vakantie genoten! Bormio is een leuke wintersportplaats met veel mogelijkheden om te skien! Italianen zijn erg vriendelijke mensen! De reis is idd lang, wij deden er 14 uur over!
  • ReisgezelschapMet partner
Prijs / kwaliteit 6,0