Le Vigan (Lot)

49 Reviews (1..10)

28-8-2016
Peter
Lekkere rustige camping
Last minute geboekt en prima afgehandeld. Mooie grote plekken met name in het bos gedeelte. Nederlandse eigenaren en animatie misschien daardoor ook veel Nederlanders. Eenvoudig menu maar erg lekker (zalm was prima). Klein zwembad maar prima en goed verzorgd. Slechts 1 sanitairblok, prima verzorgd wel verwarrend dat er geen zichtbare scheiding mannen/vrouwen was, het was een beetje een doolhof. Voor het ontbijt was er brood op de camping voor de rest moet er in Le Vigan of Bourdon geshopt worden.
11-9-2016
han_patricia
Fijne, gezellige kleinschalige camping
We komen nu al weer voor de 6x en ee hebben nog niet alles gezien in de omgeving. Het is een gezellige camping, menu kaart is goed. Huub en Carla zijn goede gastheer en gastvrouw, zwembad is lekker verwarmd. Er is erg veel te doen en tezien in de buurt.
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
11-8-2016
Han
Blijft een gezellige camping
Heerlijk klein schalige camping voor de 6e keer terug, alsof je thuis komt. Sta plaatsen zijn erg ruim en na 22.00 uur is er rust. De keuze in het eten is niet groot, maar dat wat je kan krijgen is erg goed. Huub &Carla het is altijd fijn om hier te zijn.
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
  • Reis vertrek datum2016
Staat v/h sanitair 9,0
9-8-2016
Mieke Nijboer
een levendige, gezellige kindvriendelijke camping
Vele jaren geleden waren we hier met de kinderen. Nu maar met zijn tweeën. Wat was het veranderd. De toen al ruime kampeerplaatsen zijn omgeven door allerlei struiken en mooie bomen. Maar toch is het zwembad, het speeltuintje en het restaurant en ook de wasplaats makkelijk te vinden. Voor kinderen een waar paradijs. Vriendjes in allerlei leeftijdscategorieën, veilige voorzieningen, genoeg te ontdekken, in een prachtige omgeving, waar heel veel te doen is. Ook zonder kinderen is het genieten. De prachtige dorpjes en stadjes in de omgeving zijn fietsend te bereiken. De beheerders zijn vriendelijk en hebben allerlei tips om je vakantie zo aangenaam mogelijk te maken. Er is zelfs een restaurant met een gevarieerd menu. Het weer werkte ook goed mee. Alle dagen zon!!
Staat v/h sanitair 7,0
Zwembad 10,0
31-8-2016
wich95_1
Een pareltje in de Dordogne
We hebben op de heenreis naar de Gers hier 5 dagen gestaan en genoten. De camping ligt wat achteraf en is via een smalle weg goed te bereiken. Kom je met de caravan? Dan hopelijk geen tegenliggers, want dan moet een van de twee terugrijden. Kleinschalige camping, die prachtig door de eigenaars vanaf het allereerste begin is opgebouwd. Complimenten! Grote plekken in de zon of in de schaduw. Schoon sanitair, zwembad, restaurant, goed werkende WiFi voor € 1 per dag. We waren er begin juli. In de loop van de week liep de camping langzaam vol. Reserveren voor het hoogseizoen is dus een must. Omgeving prachtig en alle bezienswaardigheden van de Dordogne (Sarlat, Gourdon, Rocamadour, Gouffre de Padirac, St. Circ de la Popie, Cahors) binnen een uur te bereiken. Omgeving is soms ruig, maar prachtig. En 's nachts prachtige sterrenhemel. Heb je een telescoop, neem die dan mee. Saturnus, Mars, M13 zijn zelden zo mooi te zien. Als het even kan volgend jaar weer.
Staat v/h sanitair 10,0
17-10-2016
m.v.b.
super camping
Wij zijn erg enthousiast over deze camping. We hadden een de waard tent gehuurd. Mooie ruime plek met zowel schaduw als zon. Op de camping zijn veel gezinnen met jonge kinderen maar ook stellen zonder kinderen. De sfeer is gemoedelijk en het zwembad was nooit echt druk. De omgeving is mooi en er zijn veel mooi dorpjes in de nabije omgeving. Het sanitair is prima op orde en wordt goed schoon gehouden. Eigenaren komen in het begin wat afstandelijk over, maar zijn behulpzaam en zeker niet onvriendelijk.
Staat v/h sanitair 7,0
6-8-2016
Poeka
Heerlijk gehad
Leuke kleinschalige familie camping! 3wkn geweest. mooie ruime plaatsen. Als er over onze plaats iets te klagen valt dan zijn het de stekels van de kastanje boom. Zwembad: prima. Watertemperatuur lekker! Sanitair: douches perfect en WARM!. Wc: Idd geen wc brillen. Jammer dat het papier niet in de hokjes hangt. Lijkt mij ook niet erg besparend. Wel netjes! Babybad: 1 stuk. nadeel vaak 1 waterbende en dat het naast de wc ligt. Dit is soms niet zo fris als er iemand zijn grote boodschap doet. 2x gebeurd. 😂 Restaurant: lekker gegeten of soms alleen patat opgehaald. Prima in orde!!! Animatie: Leuke aktiviteiten en niet massaal! Onze zoon is zeven. Kon zelf met zijn vrienden naar het zwembad en rondlopen op de camping! Zelf patat, brood en ijs halen. Omgeving: prachtig! 2 km rijden naar grote weg bent. caravaners kleine weg om er na toe te rijden. Geen probleem met goede trekauto en geen Vrachtwagen tegen komen!
Prijs / kwaliteit 8,0
5-8-2016
Ivo Van den Bergh
Toffe camping
Aangezien ik niet akkoord ga met de vorige recensie wil ik hier toch even kort reageren. Wij reisden begin juli met 2 kabouters van 1 en 3 jaar. De camping voldeed aan al onze noden. Ik had er ook speciaal naar gezocht. De plaatsen zijn zeer ruim, met schaduw. Overdag speelden de jongens met de andere kids op de camping maar 's avonds was het rustig! Het sanitair was altijd proper, ook toen het wat drukker werd. Wat het zwembad betreft en de 'losliggende tegels'. Niets om over te vallen, letterlijk en figuurlijk. We hadden een prachtige vakantie op de camping, de uitbaters zijn heel vriendelijk en behulpzaam! Te overwegen om terug te keren!!
Staat v/h sanitair 9,0
17-6-2016
Marcel Postma
Aanrader: natuur, rust en grote plaatsen!
Alle plaatsen zijn groot en hebben hun eigen karakter. Je kunt hier echt kiezen tussen schaduw, zon of beide. Elke plaats heeft ook voldoende mogelijkheden voor privacy, of juist gezeligheid! Mensen die een hoop levendigheid en vertier zoeken kunnen welliht beter iets verder kijken. De eigenaars zijn erg behulpzaam, vriendelijk en spreken Nederlands. In de buurt is heel veel te zien en te genieten.
  • Reis vertrek datumJuni 2016
Waardering 10,0
Waardering 10,0
Staat v/h sanitair 10,0
Zwembad 10,0
26-9-2015
Gerrit
Rust!
Wij verbleven eind augustus 2015 op deze camping. Wilden een paar dagen blijven en doorreizen naar Spanje. Het werd uiteindelijk anderhalve week! Prima camping, heerlijk rustig, goed sanitair en zwembad. Wij hebben vanaf de camping leuke wandelingen gemaakt door een mooie heuvelachtige omgeving. Deze camping is echt een aanrader.
  • Reis vertrek datumSept. 2015