Boussac (Creuse)

Zwembad 8,8

97 Reviews (1..10)

16-7-2016
carlo en Marja
Eerste kennismaking met naturistische vakantie
Onze eerste naturistische vakantie was meteen een sucses, we voelden ons direkt op ons gemak, werden meteen aangesproken en was of we er al verschillende keren geweest waren. De acomodatie die we gehuurd hadden was pico bello net en gerieflijk alles was aanwezig. De camping is zeer goed gelegen op 3 km van een groot warenhuis en je kunt er in de omgeving genoeg verkennen zonder grote afstanden te moeten doen. Maar je hoeft gewoon niet weg, met jullie mooi gelegen zwembad kun je er gewoon rustig genieten van het verfrissende water. De Camping is zeer rustig althans de periode eerste week van juli dat wij er waren. Zeker voor herhaling vatbaar en komen er zeker nog terug. Misschien één minpuntje het dagelijks bakkersbezoek vinden we een beetje laat tussen 9 en half 10..
  • ReisgezelschapMet vrienden
Eetgelegenheden 7,0
Zwembad 9,0
12-6-2016
Tonny en Govert
Vriendelijke, gezellig, in één woord Heerlijk!
Warm binnenbad en 's avonds de sauna. Het buitenbad was voor ons te koud in mei, maar geweldig voor de zomer. We wilde voor 1 week, maar bleven 2 1/2 week. Alle medewerkers, eigenaars en vrijwilligers een pluim voor jullie vriendelijkheid en inzet. De camping wordt en is grondig onderhouden, alles ziet er pico bello uit. Al liet het weer het af en toe afweten in mei, wij hebben ons heerlijk vermaakt. Bedankt allemaal.
12-5-2016
Marrit Bakker
Wij verbleven een week in een mobile home.
De camping ligt in een prachtige omgeving. Vanaf de camping hebben wij mooie wandelingen en fietstochten gemaakt. Ook zijn er mooie plaatsjes te bezoeken. Creuse Nature is een verzorgde camping. De plekken zijn ruim en de rust en de natuur op deze camping heeft ons verrast. Voor zowel jonge als oudere kinderen is er voldoende aanbod aan activiteiten. Door de prettige sfeer, ook door de aanwezigheid van de gasten die langere tijd verblijven op deze camping, hebben wij de kinderen met een gerust hart af en toe alleen kunnen laten op de camping. De mobile home heeft een praktische indeling met voldoende kast- en leefruimte. De keukeninventaris is wat minimaal. Wij misten een tweede koekenpan en scherpe mesjes.
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
7-5-2016
Astrid
prachtige plek!
Wij zijn al meerdere malen op Creuse Nature geweest en nu weer tijdens de meivakantie. We hebben een heerlijke tijd gehad in deze oase van rust waar respect voor elkaar en voor het mileu altijd voelbaar is. We hebben regelmatig meegegeten in de bar. Elke keer weer boven verwachting goed! Een andere aanrader zijn de pizza's uit de eigen pizzaoven! Reinier en Els en de vrijwilligers zijn vriendelijk en behulpzaam wat heel welkom voelt. De kinderen hebben zich vermaakt met o.m. Het zwembad, de hottub, tafeltennis, boogschieten en veel meer. Dan nog de omgeving van de camping: echt prachtig! Ongerept, groen en op veel plekken lijkt het of de tijd heeft stilgestaan. Wij kijken alweer uit naar onze volgende vakantie op Creuse Nature.
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
Zwembad 9,0
25-9-2015
j kemper
zeer goed
Hartelijke ontvangst, fijn zelf een plek zoeken.Het restaurant heeft een goede keuken.
21-9-2015
Trudi en René
supergezellig!
bijzonder vriendelijke eigenaars en vrijwilligers, warme sfeer, heerlijke maaltijden en een leuke ervaring tijdens de wandelweek!
14-10-2015
Reint en Elisabeth
Geweldig
Voor de eerste keer naar Creuse Nature, wij hadden wel veel positieve beoordelingen gelezen maar hadden geen idee wat wij konden verwachten. Dat is nu anders want wij zijn heel enthousiast geworden over deze camping. Het begon al met een hartelijke en gastvrije ontvangst door Els en Reinier. Wij konden zelf een plaats uitzoeken op de bos camping en voelden ons eigenlijk al heel gauw thuis. De eigenaren, maar ook de vrijwilligers doen er alles aan om het verblijf van de gasten aangenaam te maken. Dat is volledig gelukt. Wat erg leuk is bij Creuse Nature is dat er heel veel activiteiten zijn die worden verzorgd door de gasten. Ik als ontwerpster en maakster van sieraden kreeg de kans om mijn sieraden te exposeren, te verkopen en workshops te geven. Het zijn 5 fijne weken geworden en hebben meegedaan aan de wandel- en jazzweek. Volgend jaar komen wij zeker terug!!
5-10-2015
annie
een aanrader!
we maakten in september voor het eerst de jazz week op Creuse Nature mee. echt een aanrader! ondanks het mindere weer heerste er een bijzonder fijne sfeer. de 3 maaltijden die tijdens de optredens werden geserveerd, waren buitengewoon lekker en verzorgd. kortom, wij gaan volgend jaar terug!
28-3-2016
Misha
Ons dochtertje heeft drie weken lang gelachen!
Wat een heerlijke gemoedelijke sfeer heerst er op Camping Creuse Nature. Vanaf de eerste dag was het net alsof we iedereen al jaren kende. 's avonds kwam de optocht langs om ons dochtertje mee te nemen voor het kleuter-half-uurtje. Het enthousiasme waarmee het animatieteam voorleest, liedjes zingt en spelletjes speelt is echt super. De hele camping is zo ideaal voor kinderen. Het zwembad is veilig, het terrein is kindvriendelijk en er zijn dagelijks allerlei activiteiten, maar het leukste vond mijn dochtertje dat er zo veel kindjes waren om mee te spelen. Sonja van het winkeltje raadde ons aan om op een donderdag langs het kasteel richting Boussac te wandelen (inderdaad een hele leuke wandeling!). Omdat wij dat voor onze dochter te ver vonden mocht zij die middag bij Sonja blijven. Het circus noem ik even apart. Iedere dag is daar voor alle leeftijden zoveel leuks te doen en te zien. Met als hoogtepunt de optocht en de voorstelling op het open podium. Wij komen zeker terug!
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
  • Reis vertrek datumAug. 2015
Zwembad 8,0
24-8-2015
Geert
fantastisch! Op naar volgend jaar
Een mooie camping, grote staanplaatsen, ideaal voor de rustzoeker (zeker na 15 augustus). Vriendelijk personeel en lekker gegeten! Proper sanitair en een aangename relaxte sfeer.
  • Reis vertrek datumAug. 2015
Zwembad 8,0