Boussac (Creuse)

88 Reviews (1..10)

25-9-2015
j kemper
zeer goed
Hartelijke ontvangst, fijn zelf een plek zoeken.Het restaurant heeft een goede keuken.
21-9-2015
Trudi en René
supergezellig!
bijzonder vriendelijke eigenaars en vrijwilligers, warme sfeer, heerlijke maaltijden en een leuke ervaring tijdens de wandelweek!
14-10-2015
Reint en Elisabeth
Geweldig
Voor de eerste keer naar Creuse Nature, wij hadden wel veel positieve beoordelingen gelezen maar hadden geen idee wat wij konden verwachten. Dat is nu anders want wij zijn heel enthousiast geworden over deze camping. Het begon al met een hartelijke en gastvrije ontvangst door Els en Reinier. Wij konden zelf een plaats uitzoeken op de bos camping en voelden ons eigenlijk al heel gauw thuis. De eigenaren, maar ook de vrijwilligers doen er alles aan om het verblijf van de gasten aangenaam te maken. Dat is volledig gelukt. Wat erg leuk is bij Creuse Nature is dat er heel veel activiteiten zijn die worden verzorgd door de gasten. Ik als ontwerpster en maakster van sieraden kreeg de kans om mijn sieraden te exposeren, te verkopen en workshops te geven. Het zijn 5 fijne weken geworden en hebben meegedaan aan de wandel- en jazzweek. Volgend jaar komen wij zeker terug!!
5-10-2015
annie
een aanrader!
we maakten in september voor het eerst de jazz week op Creuse Nature mee. echt een aanrader! ondanks het mindere weer heerste er een bijzonder fijne sfeer. de 3 maaltijden die tijdens de optredens werden geserveerd, waren buitengewoon lekker en verzorgd. kortom, wij gaan volgend jaar terug!
24-8-2015
Geert
fantastisch! Op naar volgend jaar
Een mooie camping, grote staanplaatsen, ideaal voor de rustzoeker (zeker na 15 augustus). Vriendelijk personeel en lekker gegeten! Proper sanitair en een aangename relaxte sfeer.
  • Reis vertrek datumAug. 2015
30-8-2015
Chris
Voor herhaling vatbaar
Goed gelegen, rustig, heel mooie omgeving. Vriendelijk personeel, prima ontvangst
  • ReisgezelschapAlleenreizend
  • Reis vertrek datumAug. 2015
Prijs / kwaliteit 9,0
Eetgelegenheden 7,0
31-7-2015
Bas
We komen terug!!
Wat een leuke camping, een uiterst vriendelijk ontvangst door de eigenaar, met een een heerlijk koel welkomst drankje. Daar we het terrein niet kenden kregen we plattegrond mee van de beschikbare plekken. Ga maar kijken wat je een leuke plek vindt. Na een rondgang over het terrein was onze keuze snel gemaakt een prachtige plek onder de bomen . Het reizen met 2 pubers is al wat lastig maar als ze een omslag doek om hadden werd daar niets van gezegd. Het sanitair beneden op het terrein is netjes en schoon ,elke dag 2 keer schoon gemaakt maar is wel aan modernisering toe bij een vol terrein schiet het wat tekort. Het boven sanitair in het hoofd gebouw voldoet aan alle moderne eisen Het eten in het restaurant is fantastisch. Er word veel georganiseerd ook voor pubers. De sfeer was gemoedelijk en het personeel zeer vriendelijk. We komen zeker terug, tot volgend jaar !!
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumJuli 2015
Waardering 10,0
Waardering 10,0
Kindvriendelijk 10,0
16-7-2015
willem en anna
Denken zeker nog een keer na voordat we terugkomen
Raar terrein met veel rommel en zeker geen naturistusch gevoel. Vanaf het moment dat we aankwamen gaven de eigenaren en gasten ons een absoluut "kliekjes" gevoel. Er heerst vooral een soort van zij-wij verdeling als het om nieuwe mensen gaat. Gastvrij was ook niet bepaald onze eerste gedachten toen we door een norse man aan de balie geholpen werden, naar later bleek de eigenaar. Zeker geen terrein waar je eens gezellig terug komt dat weten we zeker
  • Reis vertrek datumJuli 2015
Staat v/h sanitair 3,0
Zwembad 4,0
10-7-2015
C & L
Prima (eerste) naturistische vakantie op Creuse!
Deze camping krijgt van ons ook een hoge beoordeling. Bij aankomst kregen wij ook een leuk boekje ter ere van het 35-jarig bestaan en een verfrissend welkomsdrankje van een van de vrijwilligers achter de bar. De algemene indruk van deze camping is schoon, vriendelijke ontvangst, heerlijke betaalbare gezamelijke 3-gangen maaltijden, die erg gezellig zijn en genoeg te doen in de omgeving. Je voelt je welkom en vrij. Zoek je gezelligheid dan wordt je snel opgenomen door de vrijwillgers en andere gasten, ben je liever op de achtergrond ook prima! Iedereen wordt in zijn waarde gelaten. Wij komen heel graag weer terug! Oh ja en niet onbelangrijk: iedereen bloot wanneer het weer het toelaat :-)
  • Reis vertrek datumJuni 2015
Ligging 9,0
Prijs / kwaliteit 9,0
Eetgelegenheden 9,0
Staat v/h sanitair 9,0
8-9-2015
Eugene
Mooie camping!
Camping is aan te raden, zeker als je van rust houdt. Heeft een familie gevoel en de vrijwilligers waren zeer behulpzaam. De eigenaar doet nog wel een vreemd en is, vinden wij, nogal onbeschoft. Eerder lomp en dat past niet bij de hartelijke woorden die eerder zijn geschreven. Enfin dat was onze ervaring en de mening die wij niet willen wegstoppen. Verder was alles oké.
  • Reis vertrek datumMei 2015
Waardering 7,0