Camping Creuse Nature Naturisme***

71 Beoordelingen (1..5)

18-10-2014
L.W. van Pelt
prima dagen
Wij hebben 5 dagen op deze camping gestaan.Fijne mensen, mooie omgeving. lekker eten en eindelijk eens een goede WIFI verbinding. smaakt naar meer.
  • Reis vertrek datumOkt. 2014
Zwembad 8,0
14-10-2014
Marie-Louise & Gert & Otje
Absolute aanrader !
Inmiddels behorende tot "de grijze golf" - dus vóór- of ná-seizoen vakantiegangers - belandden we in onze Frankrijk-omzwervingen onlangs weer (4e keer) op de Creuse. Konden nog nèt de eerste avond van de Jazz-week meepikken.Een fantastisch diner en een super ensemble; we hebben ontzettend genoten ! Els & Reinier en de vele vrijwilligers (àlle complimenten !) zorgen ervoor dat de camping "draait"; de "buurt-bakker" zorgt iedere morgen voor vers brood; alle sanitair en zwembaden zijn smetteloos schoon; de sauna is een aanrader en het "restaurant/buitenterras" is een gezellige ontmoetingsplek tot in de late uurtjes. Gelukkig maar; op de meeste àndere campings houdt het sociale leven òp na ca. 21.00 uur. Neen; dan zitten wij liever aan het knetterend open-haard-vuurtje bij de Creuse, beetje kletsen met mede-kampeerders/vrijwilligers/Els & Reinier, glaasje wijn erbij ... Kortom: een fantastische camping voor mensen die houden van "ouderwets kamperen" in een ongedwongen hartelijke sfeer ...
  • Reis vertrek datumSept. 2014
Zwembad 9,0
9-9-2014
Marius en Betty Klemann Zwolle
Wij Komen Terug
In Laatste week augustus en 1e week september 2014 voor de eerste maal Naturistisch gekampeerd. Camping bied alles wat je nodig hebt om heerlijk te ontspannen Zwembad Sauna en mooie Bosrand om te wandelen met de hond. Restaurant met dagmenu en vooral zeer aardig Personeel / Vrijwilligers. Zelfs word er een koelkast geregeld als je eigen defect blijkt te zijn. Wij zijn Om voor ons geen textielcamping meer . We gaan Creuse Nature zeker in de komende jaren vaker bezoeken. Voor hele team dank voor de fijne vakantie. Marius en Betty
Ligging 10,0
Eetgelegenheden 8,0
Zwembad 10,0
20-9-2014
Henk
Dit nooit meer
Wij werden op deze camping geconfronteerd met een wel duidelijk "kind vriendelijke" alleengaande man van eind 50 begin 60. Naar bleek een vriendelijke bekende van de eigenaren want er werd met hem gesproken en gelachen. Echter voor zijn tent en bij het zwembad zorgde hij er voor dat de kinderen altijd recht in zijn blikveld zaten. We hebben onze kinderen duidelijk gewaarschuwd voor dit heerschap, daar ook andere campinggasten wel duidelijk wisten op wat voor soort iemand het hier ging
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
Waardering 1,0
Waardering 1,0
18-8-2014
Marcel
Tot rust komen
Vorig jaar als tussen camping een paar nachten op Creuse Nature gestaan. Dit jaar twee weken om te kijken of onze eerste erg positieve ervaring ook echt waar is. We hebben gekozen voor een plek aan de rand van de camping. Dit omdat we van schaduw houden en het een rustige plaats leek. We hebben werkelijk fantastisch genoten. Een heerlijke camping waar je rust kunt beleven, maar ook gezellige activiteiten. De sfeer is heel goed, je kan je eigen weg gaan maar ook makkelijk aansluiten bij andere gasten. Onze kinderen zijn te groot maar als ouders denken we dat dit ook een fantastische camping zou zijn geweest.
Ligging 9,0
Kindvriendelijk 9,0