Camping Creuse Nature Naturisme***

NL (78)

78 Beoordelingen (1..5)

16-7-2015
willem en anna
Denken zeker nog een keer na voordat we terugkomen
Raar terrein met veel rommel en zeker geen naturistusch gevoel. Vanaf het moment dat we aankwamen gaven de eigenaren en gasten ons een absoluut "kliekjes" gevoel. Er heerst vooral een soort van zij-wij verdeling als het om nieuwe mensen gaat. Gastvrij was ook niet bepaald onze eerste gedachten toen we door een norse man aan de balie geholpen werden, naar later bleek de eigenaar. Zeker geen terrein waar je eens gezellig terug komt dat weten we zeker
  • Reis vertrek datumJuli 2015
Staat van het sanitair 3,0
Zwembad 4,0
10-7-2015
C & L
Prima (eerste) naturistische vakantie op Creuse!
Deze camping krijgt van ons ook een hoge beoordeling. Bij aankomst kregen wij ook een leuk boekje ter ere van het 35-jarig bestaan en een verfrissend welkomsdrankje van een van de vrijwilligers achter de bar. De algemene indruk van deze camping is schoon, vriendelijke ontvangst, heerlijke betaalbare gezamelijke 3-gangen maaltijden, die erg gezellig zijn en genoeg te doen in de omgeving. Je voelt je welkom en vrij. Zoek je gezelligheid dan wordt je snel opgenomen door de vrijwillgers en andere gasten, ben je liever op de achtergrond ook prima! Iedereen wordt in zijn waarde gelaten. Wij komen heel graag weer terug! Oh ja en niet onbelangrijk: iedereen bloot wanneer het weer het toelaat :-)
  • Reis vertrek datumJuni 2015
Ligging 9,0
Prijs / kwaliteit 9,0
Eetgelegenheden 9,0
Staat van het sanitair 9,0
24-5-2015
Petra van de Peppel
Geweldige plek om je direct "thuis" te voelen
Eind april alleen op vakantie in een tentje. Ik voelde me meteen op mijn gemak. Vriendelijke ontvangst, gastvrij, heerlijk gegeten, fijn binnenzwembad. Het buitenbad was nog niet open was geen probleem. Fijne mensen. Rust, ruimte en natuur. Heerlijk gewandeld met Hans de vogelaar. Schitterende plek aan het meertje. Iedereen was behulpzaam. Het was slecht weer maar ik heb enorm genoten. Ideaal was de "laatste nacht hut", je kunt daar slapen zodat je de dag voor vertrek rustig je tent (droog) in kunt pakken en relaxed kunt vertrekken. Zeker een plek om terug te komen. Bedankt allemaal. Petra
  • ReisgezelschapAlleenreizend
Zwembad 10,0
11-1-2015
a.oomen
Geweldig!
Afgelopen zomer weer genoten op Creuse! Het is een feest om er te verblijven! Els en Reinier hebben er alles aan gedaan het ons naar de zin te maken! We hebben er dankzij Jaqueline voor een bescheiden prijs heerlijk gegeten. De prachtige natuur op de camping is bijzonder. Op geen enkele camping zijn we zo'n verscheidenheid aan bomen en vogels tegengekomen. De rondleiding onder begeleiding van bioloog Rob op de camping wat bijzonder en leerzaam. Komende zomer hopen we er weer 2 weken te kunnen verblijven! !
  • Reis vertrek datum2015
Zwembad 8,0
18-10-2014
L.W. van Pelt
prima dagen
Wij hebben 5 dagen op deze camping gestaan.Fijne mensen, mooie omgeving. lekker eten en eindelijk eens een goede WIFI verbinding. smaakt naar meer.
  • Reis vertrek datumOkt. 2014
Prijs / kwaliteit 8,0