Camping Creuse Nature Naturisme***

NL (63)

63 Beoordelingen (1..5)

26-5-2014
Evelien
Fijne camping met binnenzwembad, prima met kids!
We bezochten in de meivakantie voor de 3e keer Creuse Nature en dat doen we niet vaak, een camping vaker bezoeken. Maar deze is speciaal! Prima te doen in het voorjaar met kids (6 en 2) omdat het terrein niet te groot is en veel voorzieningen heeft voor de kids; verwarmd overdekt zwembad, overdekte speelruimte met spelletjes en tafeltennis, speeltuintje, meertje en bos om speurtochten te doen. Ook lekker eten bij de gezamenlijke maaltijd tegen een goede prijs. De eigenaren en vrijwilligers doen hun best het de gasten, groot en klein, naar de zin te maken. De regio is niet zo spannend, echt Frans platteland, met veel boerderijen en kleine dorpjes. Het klimpark vlakbij was wel een geslaagd uitstapje!
  • Reisgezelschapmet jonge kinderen
  • Reis vertrek datumMei 2014
Ligging 7,0
Staat van het sanitair 8,0
Zwembad 9,0
3-2-2014
Arjan
Heerlijk camping
Ruim een week in 2013 verbleven heerlijk tijd gehad mooie plaats goed schoon sanitair vriendelijk beheer en personeel kon er heerlijk vissen wandelen zwemmen en relaxen komen zeker terug
  • Reis vertrek datumAug. 2013
Ligging 9,0
Eetgelegenheden 9,0
Zwembad 9,0
20-8-2013
Ingrid
Heerlijk rustig, als je dit graag wilt.
We zochten een rustige plek op deze camping. En een combinatie van zon en schaduw. Nou, dat is zeker gelukt! We hebben ruim 2 1/2 week enorm lekker geluierd en genoten van de vriendelijke mensen op deze prachtige camping.
Ligging 8,0
Prijs / kwaliteit 9,0
Eetgelegenheden 7,0
13-8-2013
René Munnik
Een prima vakantiebestemming
Alhoewel de streek van de Creuse qua natuur en cultuur niet spectaculair is, is Creuse Nature - op een rustige dagrit van Nederland - een fantastische vakantiebestemming. Een terrein, mooi gelegen, goed onderhouden, ruime campeerplaatsen en vooral voor jongeren van 13 tot 17 een fijne plek om te zijn, zonder (te) veel naturistische verplichtingen.. Ze willen graag jaarlijks terug. Dat is voor ouders heel wat waard. Voor ouderen de ideale plek om tot rust te komen. Voor wie wil zijn er tal van activiteiten. Het restaurant heeft een eenvoudig menu maar is van behoorlijke kwaliteit. Het is er gewoonweg gezellig, alhoewel een boekenlezer als ik dat niet veel opzoekt. Maar nogmaals, voor gezinnen met puberende of adolescente kinderen een geweldige plek.
  • Reisgezelschapmet oudere kinderen
Ligging 7,0
Kindvriendelijk 10,0
26-7-2013
trudy
Heerlijke vakantie!
Creuse is voor ons ..... een camping waar we vooral een gemoedelijke sfeer en vrijblijvendheid aantroffen; dat hebben we zowel bij het personeel ervaren als bij veel andere gasten. We hebben verder ook genoten van: de vele creatieve mogelijkheden (muziek, dans, diverse workshops), het volleyen, het wandelen en fietsen in de omgeving, het zwembad, de geweldige talenten van Lieve Lies en Emilio, de natuurlezing en -excursie door Rob Veen en.... het pilsje aan de bar. Daartussendoor hebben we heerlijk kunnen luieren in de weldadige zon van deze zomer. Als je thuis een muziekinstrument hebt, een flora en/of een insectenboek... neem dat dan mee. Het is goed besteed! Wij komen zeker terug naar deze relaxte camping.
Ligging 9,0
Prijs / kwaliteit 7,0