Boussac (Creuse)

92 Reviews (1..10)

25-9-2015
j kemper
zeer goed
Hartelijke ontvangst, fijn zelf een plek zoeken.Het restaurant heeft een goede keuken.
21-9-2015
Trudi en René
supergezellig!
bijzonder vriendelijke eigenaars en vrijwilligers, warme sfeer, heerlijke maaltijden en een leuke ervaring tijdens de wandelweek!
14-10-2015
Reint en Elisabeth
Geweldig
Voor de eerste keer naar Creuse Nature, wij hadden wel veel positieve beoordelingen gelezen maar hadden geen idee wat wij konden verwachten. Dat is nu anders want wij zijn heel enthousiast geworden over deze camping. Het begon al met een hartelijke en gastvrije ontvangst door Els en Reinier. Wij konden zelf een plaats uitzoeken op de bos camping en voelden ons eigenlijk al heel gauw thuis. De eigenaren, maar ook de vrijwilligers doen er alles aan om het verblijf van de gasten aangenaam te maken. Dat is volledig gelukt. Wat erg leuk is bij Creuse Nature is dat er heel veel activiteiten zijn die worden verzorgd door de gasten. Ik als ontwerpster en maakster van sieraden kreeg de kans om mijn sieraden te exposeren, te verkopen en workshops te geven. Het zijn 5 fijne weken geworden en hebben meegedaan aan de wandel- en jazzweek. Volgend jaar komen wij zeker terug!!
5-10-2015
annie
een aanrader!
we maakten in september voor het eerst de jazz week op Creuse Nature mee. echt een aanrader! ondanks het mindere weer heerste er een bijzonder fijne sfeer. de 3 maaltijden die tijdens de optredens werden geserveerd, waren buitengewoon lekker en verzorgd. kortom, wij gaan volgend jaar terug!
28-3-2016
Misha
Ons dochtertje heeft drie weken lang gelachen!
Wat een heerlijke gemoedelijke sfeer heerst er op Camping Creuse Nature. Vanaf de eerste dag was het net alsof we iedereen al jaren kende. 's avonds kwam de optocht langs om ons dochtertje mee te nemen voor het kleuter-half-uurtje. Het enthousiasme waarmee het animatieteam voorleest, liedjes zingt en spelletjes speelt is echt super. De hele camping is zo ideaal voor kinderen. Het zwembad is veilig, het terrein is kindvriendelijk en er zijn dagelijks allerlei activiteiten, maar het leukste vond mijn dochtertje dat er zo veel kindjes waren om mee te spelen. Sonja van het winkeltje raadde ons aan om op een donderdag langs het kasteel richting Boussac te wandelen (inderdaad een hele leuke wandeling!). Omdat wij dat voor onze dochter te ver vonden mocht zij die middag bij Sonja blijven. Het circus noem ik even apart. Iedere dag is daar voor alle leeftijden zoveel leuks te doen en te zien. Met als hoogtepunt de optocht en de voorstelling op het open podium. Wij komen zeker terug!
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
Prijs / kwaliteit 8,0
Eetgelegenheden 8,0
24-8-2015
Geert
fantastisch! Op naar volgend jaar
Een mooie camping, grote staanplaatsen, ideaal voor de rustzoeker (zeker na 15 augustus). Vriendelijk personeel en lekker gegeten! Proper sanitair en een aangename relaxte sfeer.
30-8-2015
Chris
Voor herhaling vatbaar
Goed gelegen, rustig, heel mooie omgeving. Vriendelijk personeel, prima ontvangst
  • ReisgezelschapAlleenreizend
Prijs / kwaliteit 9,0
Eetgelegenheden 7,0
12-4-2016
Edith
Veilig, vriendelijk, duurzaam... Fantastisch!
De sfeer vond ik erg goed, voelde veilig bij een eerste naturisme ervaring. Heel handig was het om voor weinig geld de laatste nacht te kunnen overnachten in een blokhut. Tent opbreken,inpakken, lekker slapen en vroeg op de terugreis. Er zijn gezamenlijke maaltijden waar ik tot mijn verrassing aan een lange tafel mijn naam bij een bord zag liggen, en dat voelt welkom. En ook heb ik lekker een boek kunnen lenen uit de boekenkast toen ik door mijn eigen stapel heen was. Als alleengaande , tussen de vaste bezoekers die er al jaren komen, voelde ik me toch erg op mijn gemak. Prachtige plekken, vooral aan het meertje.
  • ReisgezelschapAlleenreizend
31-7-2015
Bas
We komen terug!!
Wat een leuke camping, een uiterst vriendelijk ontvangst door de eigenaar, met een een heerlijk koel welkomst drankje. Daar we het terrein niet kenden kregen we plattegrond mee van de beschikbare plekken. Ga maar kijken wat je een leuke plek vindt. Na een rondgang over het terrein was onze keuze snel gemaakt een prachtige plek onder de bomen . Het reizen met 2 pubers is al wat lastig maar als ze een omslag doek om hadden werd daar niets van gezegd. Het sanitair beneden op het terrein is netjes en schoon ,elke dag 2 keer schoon gemaakt maar is wel aan modernisering toe bij een vol terrein schiet het wat tekort. Het boven sanitair in het hoofd gebouw voldoet aan alle moderne eisen Het eten in het restaurant is fantastisch. Er word veel georganiseerd ook voor pubers. De sfeer was gemoedelijk en het personeel zeer vriendelijk. We komen zeker terug, tot volgend jaar !!
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumJuli 2015
Waardering 10,0
Waardering 10,0
18-4-2016
Jolanda
Dit jaar gaan we weer
Vorige zomer geweest met vriend en kinderen. Overdag lekker met een boek voor de tent. S 'avonds gezellig samen eten op het terras bij het zwembad. Er werd veel georganiseerd voor kinderen, waaronder een 'open podium' . Mijn jongste dochter heeft zich dagen vermaakt met repeteren hiervoor, samen met de buurmeisjes. Heerlijk restaurant, schattige oude man in het winkeltje die rustig de tijd neemt om je boodschappen af te rekenen en in te pakken waardoor je, je des te meer beseft dat je op vakantie bent en niet hoeft te haasten. Mooi zwembad en speeltoestellen, kortom zeker nog eens terug!
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
  • Reis vertrek datumJuli 2015