Camping Creuse Nature Naturisme***

NL (76)

76 Beoordelingen (1..5)

24-5-2015
Petra van de Peppel
Geweldige plek om je direct "thuis" te voelen
Eind april alleen op vakantie in een tentje. Ik voelde me meteen op mijn gemak. Vriendelijke ontvangst, gastvrij, heerlijk gegeten, fijn binnenzwembad. Het buitenbad was nog niet open was geen probleem. Fijne mensen. Rust, ruimte en natuur. Heerlijk gewandeld met Hans de vogelaar. Schitterende plek aan het meertje. Iedereen was behulpzaam. Het was slecht weer maar ik heb enorm genoten. Ideaal was de "laatste nacht hut", je kunt daar slapen zodat je de dag voor vertrek rustig je tent (droog) in kunt pakken en relaxed kunt vertrekken. Zeker een plek om terug te komen. Bedankt allemaal. Petra
  • ReisgezelschapAlleenreizend
Zwembad 10,0
11-1-2015
a.oomen
Geweldig!
Afgelopen zomer weer genoten op Creuse! Het is een feest om er te verblijven! Els en Reinier hebben er alles aan gedaan het ons naar de zin te maken! We hebben er dankzij Jaqueline voor een bescheiden prijs heerlijk gegeten. De prachtige natuur op de camping is bijzonder. Op geen enkele camping zijn we zo'n verscheidenheid aan bomen en vogels tegengekomen. De rondleiding onder begeleiding van bioloog Rob op de camping wat bijzonder en leerzaam. Komende zomer hopen we er weer 2 weken te kunnen verblijven! !
  • Reis vertrek datum2015
Kindvriendelijk 9,0
Zwembad 8,0
18-10-2014
L.W. van Pelt
prima dagen
Wij hebben 5 dagen op deze camping gestaan.Fijne mensen, mooie omgeving. lekker eten en eindelijk eens een goede WIFI verbinding. smaakt naar meer.
  • Reis vertrek datumOkt. 2014
Kindvriendelijk 8,0
Staat van het sanitair 8,0
Zwembad 8,0
14-10-2014
Marie-Louise & Gert & Otje
Absolute aanrader !
Inmiddels behorende tot "de grijze golf" - dus vóór- of ná-seizoen vakantiegangers - belandden we in onze Frankrijk-omzwervingen onlangs weer (4e keer) op de Creuse. Konden nog nèt de eerste avond van de Jazz-week meepikken.Een fantastisch diner en een super ensemble; we hebben ontzettend genoten ! Els & Reinier en de vele vrijwilligers (àlle complimenten !) zorgen ervoor dat de camping "draait"; de "buurt-bakker" zorgt iedere morgen voor vers brood; alle sanitair en zwembaden zijn smetteloos schoon; de sauna is een aanrader en het "restaurant/buitenterras" is een gezellige ontmoetingsplek tot in de late uurtjes. Gelukkig maar; op de meeste àndere campings houdt het sociale leven òp na ca. 21.00 uur. Neen; dan zitten wij liever aan het knetterend open-haard-vuurtje bij de Creuse, beetje kletsen met mede-kampeerders/vrijwilligers/Els & Reinier, glaasje wijn erbij ... Kortom: een fantastische camping voor mensen die houden van "ouderwets kamperen" in een ongedwongen hartelijke sfeer ...
  • Reis vertrek datumSept. 2014
Zwembad 9,0
9-9-2014
Marius en Betty Klemann Zwolle
Wij Komen Terug
In Laatste week augustus en 1e week september 2014 voor de eerste maal Naturistisch gekampeerd. Camping bied alles wat je nodig hebt om heerlijk te ontspannen Zwembad Sauna en mooie Bosrand om te wandelen met de hond. Restaurant met dagmenu en vooral zeer aardig Personeel / Vrijwilligers. Zelfs word er een koelkast geregeld als je eigen defect blijkt te zijn. Wij zijn Om voor ons geen textielcamping meer . We gaan Creuse Nature zeker in de komende jaren vaker bezoeken. Voor hele team dank voor de fijne vakantie. Marius en Betty
  • Reis vertrek datumAug. 2014
Ligging 10,0