Camping Creuse Nature Naturisme***

67 Beoordelingen (1..5)

18-8-2014
Marcel
Tot rust komen
Vorig jaar als tussen camping een paar nachten op Creuse Nature gestaan. Dit jaar twee weken om te kijken of onze eerste erg positieve ervaring ook echt waar is. We hebben gekozen voor een plek aan de rand van de camping. Dit omdat we van schaduw houden en het een rustige plaats leek. We hebben werkelijk fantastisch genoten. Een heerlijke camping waar je rust kunt beleven, maar ook gezellige activiteiten. De sfeer is heel goed, je kan je eigen weg gaan maar ook makkelijk aansluiten bij andere gasten. Onze kinderen zijn te groot maar als ouders denken we dat dit ook een fantastische camping zou zijn geweest.
  • Reis vertrek datumAug. 2014
Ligging 9,0
Eetgelegenheden 9,0
9-8-2014
Angelique
Makkelijk te bereiken in 1 dag
Elke keer weer hartelijk. Voelen er ons thuis
  • Reisgezelschapmet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumJuli 2014
Ligging 8,0
Prijs / kwaliteit 9,0
Eetgelegenheden 7,0
26-5-2014
Evelien
Fijne camping met binnenzwembad, prima met kids!
We bezochten in de meivakantie voor de 3e keer Creuse Nature en dat doen we niet vaak, een camping vaker bezoeken. Maar deze is speciaal! Prima te doen in het voorjaar met kids (6 en 2) omdat het terrein niet te groot is en veel voorzieningen heeft voor de kids; verwarmd overdekt zwembad, overdekte speelruimte met spelletjes en tafeltennis, speeltuintje, meertje en bos om speurtochten te doen. Ook lekker eten bij de gezamenlijke maaltijd tegen een goede prijs. De eigenaren en vrijwilligers doen hun best het de gasten, groot en klein, naar de zin te maken. De regio is niet zo spannend, echt Frans platteland, met veel boerderijen en kleine dorpjes. Het klimpark vlakbij was wel een geslaagd uitstapje!
  • Reisgezelschapmet jonge kinderen
Staat van het sanitair 8,0
3-2-2014
Arjan
Heerlijk camping
Ruim een week in 2013 verbleven heerlijk tijd gehad mooie plaats goed schoon sanitair vriendelijk beheer en personeel kon er heerlijk vissen wandelen zwemmen en relaxen komen zeker terug
  • Reis vertrek datumAug. 2013
Ligging 9,0
Eetgelegenheden 9,0
20-8-2013
Ingrid
Heerlijk rustig, als je dit graag wilt.
We zochten een rustige plek op deze camping. En een combinatie van zon en schaduw. Nou, dat is zeker gelukt! We hebben ruim 2 1/2 week enorm lekker geluierd en genoten van de vriendelijke mensen op deze prachtige camping.
  • Reis vertrek datumJuli 2013
Ligging 8,0