Camping Creuse Nature Naturisme***

NL (63)

63 Beoordelingen (1..5)

20-8-2013
Ingrid
Heerlijk rustig, als je dit graag wilt.
We zochten een rustige plek op deze camping. En een combinatie van zon en schaduw. Nou, dat is zeker gelukt! We hebben ruim 2 1/2 week enorm lekker geluierd en genoten van de vriendelijke mensen op deze prachtige camping.
Ligging 8,0
Eetgelegenheden 7,0
13-8-2013
René Munnik
Een prima vakantiebestemming
Alhoewel de streek van de Creuse qua natuur en cultuur niet spectaculair is, is Creuse Nature - op een rustige dagrit van Nederland - een fantastische vakantiebestemming. Een terrein, mooi gelegen, goed onderhouden, ruime campeerplaatsen en vooral voor jongeren van 13 tot 17 een fijne plek om te zijn, zonder (te) veel naturistische verplichtingen.. Ze willen graag jaarlijks terug. Dat is voor ouders heel wat waard. Voor ouderen de ideale plek om tot rust te komen. Voor wie wil zijn er tal van activiteiten. Het restaurant heeft een eenvoudig menu maar is van behoorlijke kwaliteit. Het is er gewoonweg gezellig, alhoewel een boekenlezer als ik dat niet veel opzoekt. Maar nogmaals, voor gezinnen met puberende of adolescente kinderen een geweldige plek.
  • Reisgezelschapmet oudere kinderen
Ligging 7,0
Prijs / kwaliteit 8,0
Kindvriendelijk 10,0
26-7-2013
trudy
Heerlijke vakantie!
Creuse is voor ons ..... een camping waar we vooral een gemoedelijke sfeer en vrijblijvendheid aantroffen; dat hebben we zowel bij het personeel ervaren als bij veel andere gasten. We hebben verder ook genoten van: de vele creatieve mogelijkheden (muziek, dans, diverse workshops), het volleyen, het wandelen en fietsen in de omgeving, het zwembad, de geweldige talenten van Lieve Lies en Emilio, de natuurlezing en -excursie door Rob Veen en.... het pilsje aan de bar. Daartussendoor hebben we heerlijk kunnen luieren in de weldadige zon van deze zomer. Als je thuis een muziekinstrument hebt, een flora en/of een insectenboek... neem dat dan mee. Het is goed besteed! Wij komen zeker terug naar deze relaxte camping.
Waardering 8,0
Waardering 8,0
Prijs / kwaliteit 7,0
Staat van het sanitair 8,0
10-6-2013
Kerckhofs-Larmit
aangenaam verrast!!!!!
zéér warm onthaal en gastvrijheid. een aanrader voor al wie van lieve, vriendelijke, leuke mensen houd. Els en Reinier, jullie zijn top!!!! wij komen zéééééééér graag terug naar jullie camping. ps: Reinier, bedankt voor de hulp van jou en je crew, om ons uit die benarde situatie te helpen, lol. Linda en Fred, Mol-Belgie
  • Reis vertrek datum2013
Eetgelegenheden 9,0
7-5-2013
Wim en hanneke
Heerlijke camping
Camping ligt erg mooi, is gezellig. Reinier en Els de eigenaren zijn zeer behulpzaam. op het terrein is een mooi binnen en buiten zwembad, een sauna, een mooie vis/kanovijver. In de omgeving zijn verschillende uitstapjes te maken (kasteel, markt musea etc) Voor iedere leeftijdsgroep is er wat, ook voor tieners! (hebben een eigen huis maar wel zo dat er absoluut geen overlast is)
  • Reis vertrek datum2013
Opnieuw zoeken