Pommeuse

865 Reviews (1..10)

29-10-2016
carina
fijne camping
fijne camping prima uitvalbasis voor Euro Disney en voor parijs. treinstation ligt onderaan de camping echt ideaal, kaartjes kopen bij de receptie en je springt zo de trein en metro in. camping zelf genoeg te doen voor de kleine kinderen, animatie was top, zelfs in laag seizoen en voor maar heel weinig kinderen. Frietjes waren super lekker. caravans van touroperator waren goed, en lekker warm. zijn 5 nachten geweest. en komen zeer zeker terug. wel jammer van de enorm hoge borg die je moet betalen 150,- per caravan, zou fijn zijn als ze het zelfde systeem als zuid frankrijk zouden hanteren, machtiging afgeven met bankgegevens mocht er iets kapot gemaakt zijn, als alles goed is machtiging verscheuren, misschien een tip Le Chene Gris.
  • ReisgezelschapMet een groep
Prijs / kwaliteit 10,0
Kindvriendelijk 9,0
Eetgelegenheden 8,0
Staat v/h sanitair 10,0
Zwembad 10,0
Jaap
Heel leuk met kleine kids in het na seizoen
Prima vakantie, hele leuke animatie, zelfs als er maar 2 kinderen waren! Heerlijke restaurants en prima locatie
Prijs / kwaliteit 10,0
Kindvriendelijk 10,0
Eetgelegenheden 10,0
Staat v/h sanitair 9,0
Zwembad 9,0
Marika
Heel netjes
Nette camping met een goed onthaal en vriendelijke receptionisten. Ligt vlakbij het station wat handig is om verplaatsingen te doen naar Parijs centrum, ook disneyland ligt op maar 25 minuten rijden. Toen we aankwamen na een lange avond in de file staan waren de eetgelegenheden al dicht en ook de bar ging sluiten (rond half 10). Maar aangezien het slechte weer en het laagseizoen was dit begrijpelijk. Ook zeer fijne marktjes in de buurt. Let wel op bij het kopen van tickets voor de trein, dit kan niet op de trein zelf en je hebt een probleem al de ene automaat stuk is en de receptie al dicht.
  • ReisgezelschapMet partner
Waardering 8,0
Waardering 8,0
Ligging 8,0
M.
Prima camping om Parijs en Disney te bezoeken
Voor een bezoek aan Paris en/of Disney is het een prima plek. De camping is overdag vrij rustig omdat iedereen vroeg vertrek en 's avonds weer terug komt. Ons huisje was muf, lag aan de spoorlijn en had last van vocht, en het bed was niet fijn. De camping zelf is voor ons geen reden om terug te komen. Dan liever naar een van de andere campings van Iris Parc
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
Prijs / kwaliteit 7,0
Zwembad 6,0
24-10-2016
gre
leuk verblijf, vriendelijk personeel
Wij kwamen 's avonds aan na openingstijd van de receptie en werden geholpen door een vriendelijk nachtportier die onze mobile home heeft aangewezen op een plattegrond. de volgende ochtend voldoende informatie gekregen bij de receptie over de activiteiten in de omgeving. vriendelijke personeel bij de bar en receptie wel jammer dat het zwembad niet echt verwarmd is
  • ReisgezelschapMet partner
Ligging 8,0
Zwembad 6,0
21-10-2016
de vries
onvriendelijk
onpersoonlijk ,onvriendelijk niet klantgericht personeel vreselijk door misverstand afgesnauwd door de mevrouw achter de balie geen hallo mevrouw meneer fijne reis gehad fijn dat u voor ons gekozen heb nee deze mevrouw was alles maar niet vriendelijk caravan smerig maar je moet hem zelf wel even van boven naar beneden schoonpoetsen echt ga erfens anders heen met je geld wij betalen de volgende keer wel ergens anders iets meer en gaan wel naar een disney hotel daar zijn ze wel vriendelijk
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
Zwembad 3,0
2-11-2016
Angelique
Goedkoop eenvoudig
De stacaravan op de camping hebben wij geboekt in een aanbieding, daardoor goedkoopste in regio. De camping ligt ideaal tegenover treinstation. Kaartjes voor hartje Parijs met trein en metro (gecombineerd) te koop bij receptie. Op zondag nog goedkoper te reizen. Met auto 25 min rijden naar Disneyland. Camping geboekt voor bezoek aan Parijs en Disneyland, daardoor weinig gebruik gemaakt van camping faciliteiten. Zwembad buiten erg mooi, binnen erg klein, maar goed genoeg, misten wel omkleedruimte. Moest ook buiten door sproeier om in binnenzwembad te kunnen komen (koud). Stacaravan Waikiki stond niet waterpas, dat voel je...gaspitten gingen tijdens koken meerdere keren uit en missen wat keukeninventaris (braadpan, maatbeker). Er was wel een dolce gusto??! Bedden lagen goed. Stacaravan stond naast spoorlijn, maar tussen 23:15u en 6:15u rijden er geen treinen. Animatie meneer deed erg zijn best, erg leuk, al waren er maar 4 kinderen. Speeltuin voor jonge kinderen (t/m 6).Sanitair bekeken, zag er goed uit. Veel verhuur (stacaravans en tenten) op deze camping. Moet wel bandje dragen voor zwembad...houd ik nooit zo van. Vaak Nederlands sprekende receptie.
Waardering 6,0
Waardering 6,0
Prijs / kwaliteit 7,0
Staat v/h sanitair 7,0
Zwembad 7,0
20-9-2016
Rebecca
Jammer
Wij zijn 5 nachten verbleven op deze camping De 3e dag kwamen wij de caravan bali binnen en gelijk roken we een gaslucht deze kwam uit de kast bij de geiser. Receptie was gesloten en hebben het nood nummer gebeld. De man aan de telefoon reageerde met dat het waarschijnlijk wel meeviel maar hij zou eraan komen. Na 40 min gewacht te hebben weer gebeld, het was inmiddels donker en met 3 kids van 1, 4 en 6 die doodop waren sta je dan buiten. Na de 2e keer bellen kwam hij gelukkig wel gelijk en ook hij rook de gaslucht en melde ons dat hij het nu niet kon oplossen. Is terug gegaan naar de receptie om te kijken voor een andere sta caravan. We zijn onze spullen gaan pakken en we kregen de caravan er schuin tegenover. Op zo'n moment is het niet anders maar erg vervelend om alles weer in te pakken en vervolgens weer uit te pakken en ook de kinderen doodop die moeten wachten. Bij het uitchecken kregen wij niet eens een excuses Terwijl er veel ergere dingen hadden kunnen gebeuren.
  • Reis vertrek datumSept. 2016
Zwembad 8,0
14-9-2016
Trudy
Fantastische camping
Le chene gris Mooie camping Vriendelijk personeel Personeel spreekt ook Nederlands Zwembaden zien er schoon en verzorgd uit. Winkel op de camping is erg prijzig Caravan ziet er schoon en netjes uit Wat ook fijn is dat je de auto bij je caravan kan parkeren en op en af kan rijden wanneer je wilt.
  • Reis vertrek datumSept. 2016
Kindvriendelijk 10,0
Zwembad 10,0
27-8-2016
Yvo
Verschrikkelijke camping
Nadat we op een heerlijke camping in de Correze hadden gestaan, wilden we nog even naar Parijs (m.n. Disney). We hebben deze camping geboekt, maar wat een afknapper! Een terrein dat vol gedumpt staat met stacaravans en met tenten, werkelijk elke cm2 is gevuld! Bij de vorige camping konden onze kinderen lekker zelf op pad en konden ze alleen naar het zwembad. Hier is het zwembad overvol en wordt er geen rekening gehouden met elkaar. Zeker de grotere kinderen springen of duiken het water in zonder rekening te houden met de kleintjes. We waren blij dat we in een stacaravan zaten met eigen sanitair, want als je als gast gebruik moet maken van het toiletgebouw, ben je aan de beurt: 2 douches voor mannen en 2 douches voor dames is wel héél erg weinig! Dit is met stip de slechtste camping waar wij in jaren zijn geweest.
  • Reis vertrek datumAug. 2016
Waardering 3,0