Pommeuse

Hygiëne 7,4

892 Reviews (1..10)

22-7-2017
Los
Zeer goede en gemoedelijke camping in buurt Disney
Mooie caravan met airco en veranda. Leuke locatie en genoeg bezienswaardigheden in de buurt. Ook Disney Parc is slechts 30 min rijden. Vriendelijk personeel en goed in meerdere talen. 1 kind was 13 en voor hem was er niet veel anders dan het zwembad. Wifi zou een uitkomst zijn, liefst bereikbaar in/om caravan. Zou is er meer mogelijk, voor pubers
Kindvriendelijk 7,0
Eetgelegenheden 8,0
Hygiëne 8,0
20-7-2017
Jan van de Riet
zeer mooie camping op 1 uurtje van Parijs
deze camping bezocht voor een weekend Parijs 4 dagen in een tent die goed verzorgt was en netjes leuke plaats onder de bomen. in omgeving weinig te doen maar met de trein binnen 1 uur in centrum Parijs leuke camping mooi zwembad niet erg groot maar voor kinderen een mooi waterparadijs klein campingwinkeltje voor de 1e spullen een aanrader
Staat v/h sanitair 7,0
Zwembad 9,0
Hygiëne 8,0
Robert
Eerste en laatste keer.
De camping ziet er leuk uit wel jammer dat het personeel niet zo vriendelijk Is bij de receptie staat een Nederlandstalige dame die haar vakantie absoluut niet verstaat we hadden een klacht en het enige wat ze kon zeggen Is "daar is bij ons niks van bekend" en dit bleef ze maar herhalen. Ondertussen hadden kunnen die al een aantal keer herhaald voor haar en ze snapte het nog steeds niet er was gelukkig nog een dame aan de receptie die het wel snapte en ons een andere accommodatie gaf. De andere dag kwam ik de eerst gesproken dame weer tegen en vroeg of de klacht al was doorgegeven. Ze keek me aan of dat ze water zag branden. Overigens Is er drie dagen later nog niksmet de klacht gedaan. Ook moet ik zeggen dat het overige personeel niet echt klantvriendelijk Is ze draaien nog liever hun hoofd af dan dat ze je goedendag zeggen. Al met al niet mijn camping Ons zien ze hier nooit meer.
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
Zwembad 2,0
Hygiëne 1,0
LeBlanc
Kindvriendelijke, hygiënische camping
Een leuk zwembad voor kleine kindjes. Wel jammer dat deze niet verwarmd was. Ideaal verblijf voor bezoek aan Disneyland en Parijs.
Hygiëne 9,0
Bart van der Vegt
Viel tegen
Voordelen van de camping: - gunstig gelegen tov Parijs - indoor speelparadijs voor kinderen Nadelen: - Mobile home oud en de vloer kraakt enorm waardoor iedereen wakker wordt bij een nachtelijke sanitaire stop - Zwembad toe aan een grondige renovatie. Scherpe randen, verf bladdert af en gladde houten vlonders - Partner en oudste dochter kregen uitslag van het zwembadwater - Winkel geen goede sortering. Weinig brood.
Waardering 5,0
Hygiëne 3,0
22-7-2017
Arno
Prima camping.
Prima camping, maar je bent erg afhankelijk waar je geplaatst wordt. Er is veel verschil tussen de locaties van de stacaravans en de kampeerplaatsen. De zwembaden zijn leuk, maar te klein voor het aantal gasten in het hoogseizoen. Onze Waikiki had verschrikkelijk krakende vloeren, en zo te horen bij alle huisjes in onze directe omgeving. Vooral 's nachts erg vervelend. Jammer, want er was verder niets mis mee. Zeer actief en goed animatie team met gevarieerde programma's. De campingwinkel is bescheiden, redelijke sortering, maar geen verse producten.
  • ReisgezelschapMet partner
Eetgelegenheden 7,0
Staat v/h sanitair 7,0
Zwembad 7,0
12-7-2017
Wouter
Een fantaschische en heel ontspannende vakantie.
Heel goede accomodatie. Super animatie voor de kinderen. Prachtige ligging in het groen van onze Bungalow.
Eetgelegenheden 7,0
Staat v/h sanitair 8,0
Zwembad 7,0
23-6-2017
Mandy
Super vakantie!
Wij hebben het super naar ons zin gehad op le chene gris! Lekker dichtbij disney (20 minuten rijden), heerlijk zwembad en een schone caravan! De broodjes bij de supermarkt waren voldoende aanwezig, ook om 9 uur nog. Het personeel is overal even vriendelijk, en als er iets is ( bij ons kapotte airco die je echt nodig hebt bij 36 graden) denken ze mee. Wij kregen de accommodatie ernaast (dus niet te veel verhuiswerk). Echt voor herhaling vatbaar!
Zwembad 9,0
Hygiëne 9,0
30-6-2017
Mandy Damhoff
Erg leuke uitval basis voor Disney & Parijs
Wij zijn net terug van een super vakantie, fijne camping die nog erg rustig was door laagseizoen, maar door het weekend lekker druk, maar niet hinderlijk. Je bent zonder tol snel in Disney & met de trein in Parijs. We komen hier zeker terug in de zomer maanden! Jammer dat het zwembad echt gericht is op kinderen en daardoor kleine diepe gedeeltes. Ook vonden wij het zeer koud. Toch hebben we weinig hinder gehad van de kleine gedeeltes doordat het nog niet druk was. Verder hebben we toch twee puntjes die ik jullie wil meegeven. Wij hadden een tent voor 6 personen en waren met 2 personen. Toen wij later toch nog 3 personen erbij zouden krijgen werd dit heel moeilijk. Bij andere verhuurders weten we dat dit toch een stuk makkelijker gaat. Naar veel overleg mocht het dan uiteindelijk toch, maar alleen omdat het rustig was. Verder gaven wij aan dat de tent veel regen naar binnen liet waarop het antwoord was, dit gebeurd nou eenmaal bij sommige tenten. Beetje raar dat dit niet ergens aangegeven wordt, want dit had wel als gevolg dat we 2x de tent blank hadden staan met de nodige spullen. Niet echt klantvriendelijk naar mijn inzicht. Al met al staat ons niet tegen om nog eens terug te komen, want we hebben ons prima vermaakt!
  • ReisgezelschapMet vrienden
Prijs / kwaliteit 7,0
Kindvriendelijk 8,0
Staat v/h sanitair 8,0
Zwembad 6,0
17-6-2017
Melanie
Mooie locatie, slecht sanitair
Mooie middelgrote camping vlakbij disney en parijs. Daarnaast nog veel andere dingen te doen in de omgeving. We zaten in een tent, die was prima en alles was aanwezig, bedden waren slecht, maar dat is meestal zo op campings. De douches waren dramatisch, de helft van de week onder een koude douche gestaan en er werd niks aan gedaan. Het enige dat ze zeiden was dat ze deze klacht al een tijd niet hadden gehad. De toiletten hadden allemaal geen bril, ook vervelend. Het zwembad was prima, alleen niet echt verwarmd Het restaurantje is goed, lekker eten voor leuke prijs. De supermarkt is belachelijk duur en weinig aanbod. De openingstijden van receptie en winkel waren ook aan de karige kant. Al met al een goede locatie, maar voor ons geen tweede keer deze camping!
Ligging 7,0
Prijs / kwaliteit 7,0