Camping Le Chêne Gris****

NL (772)

772 Beoordelingen (1..5)

22-8-2015
Gisberts
Mwaw... Ligging super, sanitair kan beter
Pluspunten: ligging, aardig personeel, kinderzwembadje (jammer genoeg was het deels afgesloten), animatie, normale prijzen restaurant, Navajo-tent was netjes. Grote minpunt was het sanitair. We zijn een week geweest. Op verschillende tijden van de dag was het vies. In de douches lagen er lege flesjes, wattips, etc. Ook het water is lauw en de druk is laag. Twee ouder-kind douche, maar van een ruimte was het slot kapot. Er is aparte babyruimte met twee badjes. Het water bij een badje bleef koud. Het ander badje gaf wat warmer water, maar haalde niet de temperatuur die je voor je baby wil. Verder zijn er hokjes met alleen wasbakken. De deuropening is zo smal dat je de deur niet kan dichtmaken. Ook de temperatuur van het water is daar niet goed te regelen. Een keer bleef het water loeiheet, dat ik mij mond niet kon spoelen. Bij optie koud water komt er nauwelijks water uit de kraan. Voor een 4* camping had ik qua sanitair veel beter verwacht.
Prijs / kwaliteit 6,0
Kindvriendelijk 10,0
Eetgelegenheden 6,0
Staat van het sanitair 4,0
Zwembad 6,0
22-8-2015
Joset
Onwijs genoten!
Een zeer kinderrijke camping!Voor ons zoontje van bijna 2 genoeg vriendjes om mee te spelen.Zwembad was zeer schoon, ook de rest van het park goed bijgehouden.Gezellig dat de bar en het terras direct aan het zwembad ligt, zodat de ouders wat kunnen drinken terwijl de kids lekker aan het spelen of zwemmen zijn.Nadelen aan de camping:De bedden waren enorm hard en hele kleine slechte kussens (stacaravan Bali). Als je met kleine kinderen bent, regel dan een stacaravan of staplek op een rustig plekje. Het is erg rumoerig op de camping, vooral dichtbij het zwembad.Het nadeel van het zwembad is dat het peuterbadje wel gescheiden is van het diepe, maar een peuter klimt heel simpel over het lage randje waardoor hij zo in het diepe kan vallen.Je kunt ze daarom echt geen moment uit het oog verliezen.Algemeen een goede indruk!Je kunt WIFI kopen voor een bepaald bedrag, echter de verbinding is slecht. Ik had verwacht dat je in stacaravan(dichtbij receptie)ook WIFI zou hebben, maar dat was niet zo
Ligging 8,0
Prijs / kwaliteit 8,0
Kindvriendelijk 8,0
Eetgelegenheden 6,0
Staat van het sanitair 6,0
Zwembad 8,0
18-8-2015
Ellis
ligging tov Disney/Parijs ok maar thats it
- zwembad overvol, net groot genoeg om er in te staan - receptie zwaar onder bezet - kaartjes voor Disney worden op camping voor 10 € per kaartje duurder verkocht tov Disney zelf - douches in stacaravan komt te weinig water uit om je haar te wassen - receptiepersoneel weet niets van omgeveving muv Parijs/Disney - weinig speel/sport mogelijkheden - 21.15 uur laatste trein vanuit Parijs naar camping - wifi 2.50 € per uur
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
Zwembad 4,0
18-8-2015
Esther
Topcamping!
Wij begrijpen de vele negatieve reacties niet goed, hoor! Wat een mooie, opgeruimde camping! De caravan Bali was behoorlijk ruim en leek vrij nieuw. De bedden zijn prima en de veranda is erg groot. De caravans staan inderdaad dicht op elkaar, maar dat vonden we eerder gezellig dan storend. Alles was netjes schoon toen we aankwamen. Ook bij de receptie niets te klagen; personeel is vriendelijk en helpt vlot. De ligging van de camping is ronduit perfect voor een paar dagrn op en neer naar Parijs. Topvakantie op een topcamping, ik zou er zo weer heengaan!
  • ReisgezelschapMet vrienden
Staat van het sanitair 8,0
Zwembad 8,0
15-8-2015
Gert en Tanja de Best
Redelijke camping op prima locatie maar verouderd
De ligging van de camping is prima: 20 km van Disney en dichtbij Parijs (zowel met auto als met trein goed te bereiken). Grote supermarkt en McDonalds op ca. 10 km. Camping heeft redelijk veel bomen en is heuvelachtig. Als je achterin zit is het wel een eindje lopen heuvel op en af. Stacaravans staan in groepjes of langs een weggetje en staan redelijk dicht op elkaar. Bij stacarvan eigen parkeerplek. Onze stacaravan (Waikiki met 3 slaapkamers) was nieuw en netjes. Frisse kleuren in het interieur met airco in woonkamer/keuken. Zwembad ziet er mooi uit maar is matig i.v.m. achterstallig onderhoud en is eigenlijk te klein voor deze camping. Maar onze kleine kinderen hebben zich prima vermaakt. Overdekte binnenspeeltuin/toestel leuk maar ook verouderd. Restaurant is helaas zeer matig te noemen. Kwaliteit en smaak is onvoldoende, ook voor een snelle hap. Op het terras zijn veel wespen helaas. Kinderanimatie is leuk. Kortom: aardige camping met zeker ruimte voor verbetering.
Waardering 6,0
Waardering 6,0