Pommeuse

856 Reviews (1..10)

20-9-2016
Rebecca
Jammer
Wij zijn 5 nachten verbleven op deze camping De 3e dag kwamen wij de caravan bali binnen en gelijk roken we een gaslucht deze kwam uit de kast bij de geiser. Receptie was gesloten en hebben het nood nummer gebeld. De man aan de telefoon reageerde met dat het waarschijnlijk wel meeviel maar hij zou eraan komen. Na 40 min gewacht te hebben weer gebeld, het was inmiddels donker en met 3 kids van 1, 4 en 6 die doodop waren sta je dan buiten. Na de 2e keer bellen kwam hij gelukkig wel gelijk en ook hij rook de gaslucht en melde ons dat hij het nu niet kon oplossen. Is terug gegaan naar de receptie om te kijken voor een andere sta caravan. We zijn onze spullen gaan pakken en we kregen de caravan er schuin tegenover. Op zo'n moment is het niet anders maar erg vervelend om alles weer in te pakken en vervolgens weer uit te pakken en ook de kinderen doodop die moeten wachten. Bij het uitchecken kregen wij niet eens een excuses Terwijl er veel ergere dingen hadden kunnen gebeuren.
  • Reis vertrek datumSept. 2016
Zwembad 8,0
14-9-2016
Trudy
Fantastische camping
Le chene gris Mooie camping Vriendelijk personeel Personeel spreekt ook Nederlands Zwembaden zien er schoon en verzorgd uit. Winkel op de camping is erg prijzig Caravan ziet er schoon en netjes uit Wat ook fijn is dat je de auto bij je caravan kan parkeren en op en af kan rijden wanneer je wilt.
  • Reis vertrek datumSept. 2016
Zwembad 10,0
27-8-2016
Yvo
Verschrikkelijke camping
Nadat we op een heerlijke camping in de Correze hadden gestaan, wilden we nog even naar Parijs (m.n. Disney). We hebben deze camping geboekt, maar wat een afknapper! Een terrein dat vol gedumpt staat met stacaravans en met tenten, werkelijk elke cm2 is gevuld! Bij de vorige camping konden onze kinderen lekker zelf op pad en konden ze alleen naar het zwembad. Hier is het zwembad overvol en wordt er geen rekening gehouden met elkaar. Zeker de grotere kinderen springen of duiken het water in zonder rekening te houden met de kleintjes. We waren blij dat we in een stacaravan zaten met eigen sanitair, want als je als gast gebruik moet maken van het toiletgebouw, ben je aan de beurt: 2 douches voor mannen en 2 douches voor dames is wel héél erg weinig! Dit is met stip de slechtste camping waar wij in jaren zijn geweest.
Waardering 3,0
Staat v/h sanitair 3,0
Zwembad 3,0
27-8-2016
Jeroen
Wat een hel, nooit en nooit meer!!!!!!!
Kan het erger dan een camping van een andere bekende keten waar een ex circus directeur het voor het zeggen heeft en die meermaals bij Red mijn vakantie kwam? JA!!!!! Geboekt via een touroperator (is ook de enigste aanbieder op deze camping), een dag voor vertrek pas geboekt vanuit Zuid Frankrijk omdat we nog even het slechte weer op onze 2e vakantie adres in het Zwarte Woud wouden omzeilen, aangekomen op de camping blijkt dat je contact of per creditcard de waarborg moet betalen... terwijl bij alle andere campings van de touroperator dit met een machtingings formulier ging, daar sta je dan aan de receptie, na een lange auto rit vanuit Zuid Frankrijk om 19:30... "u zult toch echt even naar het dorp moeten rijden om te pinnen, maar u moet zich wel haasten na 20:00 uur kunnen we u niet meer inchecken en zult u moeten wachten tot morgen", als een sper naar het dorp gepind en terug inchecken, waar bij andere touroperatorcampings iemand netjes meeloopt naar de accommodatie is het bij deze camping zo dat men op de plattegrond het nummer aangeeft en succes er mee.... aangekomen bij het omcirkelde nummer 352 zaten er 3 volksbuurt mensen voor de tent.... ehm dit lijkt onze tent "dat dacht ik niet maotje"... de toon was gezet, terug naar de receptie, blijken we niet tent 352 maar 325 te hebben... foutje van de zaak zullen we maar zeggen. Tenten (en alle andere accommodaties) staan zeer dicht op elkaar, het is een terrassen camping, waar mensen het normaal vinden om de korste route te nemen naar het sanitair, wat dus bij mensen over de plaats is, onze kinderen zijn paar keer bijna aangereden door kinderen die het nodig vonden om met fietsen dwars over onze plaats naar beneden te rijden... Tot diep in de nacht herrie, geschreeuw, geroezemoes, autoalarmen die afgingen. Sanitair, zeer smerig (verschillende wc's met poep tegen de muren, en alle wc's hebben geen bril, je zit dus recht op het porselein). De friettent is ontzettend duur, voor 2 volewassenen en 2 kindjes van 5 snacks en friet 30! euro. Het uitchecken is ook een heel avontuur, je moet naar de receptie lopen, doorgeven dat je accommodatie schoon is, dan moet je daar wachten of indien je er bij wil zsijn naar je accommodatie lopen komt er iemand van de touroperator die controleert geeft per portofoon door dat de borg terug mag (als je goed gecleand hebt), en dan kun je bij de receptie je borg a 150 euro in ontvangst nemen.... een hebt u het naar uw zin gehad of zijn er nog vragen kan er niet meer af "volgende!". Misschien moet de leiding van deze camping eens gaan kijken hoe het in Asten, Kaatsheuvel, of in Houthalen bij die andere camping groep gaat, dan kan het misschien nog iets beter worden daar in Pommeuse.
Waardering 4,0
Zwembad 7,0
26-8-2016
familie haentjens
genoten!
zijn daar toegekomen op een warme dag maar moesten nog wachten tot half vier om op onze caravan te mogen wat toch een minpuntje is.maar eenmaal gesetteld hebben we echt genoten.als je op een hoger gelegen plaats zit heb je echt rust maar wij hadden bijgeboekt en moesten daardoor verhuizen naar een andere (duurdere) caravan op een plaats die ons veel minder lag en waar de caravan zeker aan renovatie toe was.over de animatie geen slecht woord al hebben wij kinderen die buiten de leeftijd vallen om daarvan te genieten waren die zeker altijd zeer enthousiast.(zeker die gekke met zijn bril)!!!chapeau
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
Prijs / kwaliteit 7,0
Kindvriendelijk 8,0
Zwembad 7,0
23-8-2016
Danielle Breen
Nooit meer..
Gelukkig maar 1,5 dag gezeten..wat een massale camping...alle caravans/tenten staan onwijs dicht op elkaar, zwembad is veel te klein voor de hoeveelheid gasten, ' s morgens al geen plek meer voor je spullen, niet handig met 2 kinderen, dit kwam mede door het bekende bedjes reserveren!! Animatieteam deed zijn best, heb ze alleen gezien bij de minidisco maar ze waren daar vrolijk en gezellig!
Ligging 7,0
Prijs / kwaliteit 5,0
Kindvriendelijk 6,0
Eetgelegenheden 6,0
Zwembad 6,0
22-8-2016
Ilona
Niet voor herhaling vatbaar
Mocht je naar Disney willen gaan, dan adviseren wij om een hotel nabij Disney te boeken in plaats van deze camping. Een hotel bij Disney (wij zaten in het Dreamcastle hotel) kost in totaal €100,- meer voor 4 dagen, maar dan heb je meer kwaliteit en bovendien kun je gratis (met een shuttlebus) naar het park. Wij hebben drie nachten op deze camping doorgebracht in een stacaravan. Wij schrokken echt toen we naar onze caravan reden. Van enige privacy is geen sprake. Je keek het eten bij de buren (naast, voor en achter) letterlijk van het bord. De caravans stonden hooguit twee meter van elkaar vandaan. Hoe meer caravans op een rijtje, hoe meer omzet lijkt de gedachte bij de eigenaars. Andere delen van de camping waren wel mooi en ruim opgezet. Wellicht dat de caravans in het straatje waar wij stonden alleen voor doorreis of enkele dagen geboekt kan worden, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen. Maar als wij hier twee weken had moeten doorbrengen, dan hadden wij echt geprobeerd om het om te boeken naar een andere camping. Het zwembad is niet toereikend voor het aantal gasten. Wij hoorden van andere campinggasten dat er mensen waren die om 08.00 uur hun handdoek neerleggen op de ligbedden bij het zwembad om zeker te zijn van een plekje. Dat zoeken wij dus niet. Ga je 's ochtends de omgeving verkennen en wil je 's middags even zwemmen, dan is er geen bed of stoel meer te vinden en men ligt hutjemutje langs het zwembad. Ik sluit mij aan bij de eerdere recensies. De treinen hoor je gelukkig niet rijden en in de buurt zijn er helaas geen interessante plaatsen en bezienswaardigheden te vinden. Mocht je op zoek zijn naar een volledig Nederlandse camping (Nederlandse enclave) in Frankrijk dan zit je hier goed, maar voor ons is deze camping helaas niet voor herhaling vatbaar. We hebben op betere campings gestaan.
Ligging 3,0
Prijs / kwaliteit 2,0
Eetgelegenheden 7,0
Staat v/h sanitair 7,0
Zwembad 5,0
21-8-2016
Schneiders
Super voor last minute mooi weer of doorreis!
Voor oudere kinderen naast tafeltennis niet veel te doen. Voor jongere kinderen tot ca 9, geweldig animatieteam. Heel enthousiast. Stacaravans zoals we ze tot nu toe altijd in Frankrijk hebben gehad via touroperator. Helemaal prima en schoon, met airco en super lekkere douche. Genoeg stokbrood maar geen verse dingen in campingwinkel. Op 5 minuten rijden alle kanten op verschillende supermarkten. Coullombier, Carrefour is prijs/kwaliteit aan te raden. Zwembad is voor jongere kids perfect. En nee, ze moeten niet rennen. Maar dat is ook in de meeste Nederlandse zwembaden af te raden. Opblaasbanden mogen. Balspelletjes zijn lastig omdat de camping inderdaad mooi heuvelachtig ligt. Daardoor voelt het knus. De staanplaatsen die wij hebben gezien voor tent of caravan leken niet ideaal. 1 of 1,5 week is genoeg. Tip: Chateau de Vaux le Vicomte, 45 minuten rijden. Erg mooi en groot park om lekker te wandelen.
Prijs / kwaliteit 7,0
Zwembad 8,0
16-8-2016
Anton Keim
Bij aankomst slechte plaats, per direct gecorigeerd
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
Prijs / kwaliteit 8,0
Staat v/h sanitair 10,0
Zwembad 9,0
16-8-2016
Robin Hermens
Mooie camping als uitval basis voor euro Disney
Beetje krappe standplaatsen voor tenten. Zwembad is erg mooi en goed onderhouden, geen tegels maar een door foam op de zwembad vloer /wanden, minpunt de houten vloer eromheen is wat glad als hij nat is. Sanitair word goed schoongemaakt en is goed bijgehouden. Minpunt, wc papier hangt buiten het hokje. Restaurant , bar en afhaal snackbar stonden fijne mensen maar ze waren onderbezet op drukke dagen. Meerdere keren waren er ook verschillende dingen op. Uitkomst is een geweldige camping om als uitgang te gebruiken voor euro Disney, de kinderen hebben erg veel plezier gehad hier.
Waardering 7,0
Waardering 7,0