Camping Le Chêne Gris****

740 Beoordelingen (1..5)

19-5-2015
Yvonne Hillenga
5 dagen geweest en hele leuke dagen gehad
Wij zijn 5 dagen met onze eigen caravan (via touroperator geboekt) op deze camping geweest van 6 tot en met 10 mei 2015. Na aankomst verwelkomd door hele vriendelijke en behulpzame medewerk(st)ers. gemoedelijke en leuke camping. Wij stonden nabij restaurant en zwembad en vlakbij het sanitairgebouw echt super. ook direkt aan het spoor maar helemaal geen overlast van gehad. Vanaf de camping is het ideaal om leuke uitstapjes te maken zoals al zoveel mensen vermeld hadden. We hebben een zeer leuke vakantie gehad maar 1 ding miste ik wel in het sanitairgebouw en dat zijn prullebakjes zowel als bij de wc's en bij de wastafels, erg vervelend als je iets weg wil gooien en dit niet kan, verder uitstekend. ik raad het echt aan als je in de buurt van disney en parijs wil kamperen om naar deze camping toe te gaan het is er verder super leuk en idd. veel nederlanders maar dat vinden wij niet erg :) en het eten in restaurant was ook heerlijk
Ligging 7,0
Kindvriendelijk 9,0
Eetgelegenheden 9,0
Staat van het sanitair 7,0
18-5-2015
Sandra
Goede uitvalbasis voor disney en parijs
Leuke camping wij hadden een stacaravan Bali die was erg netjes en hadden nog redelijk afstand tot de buren. Inrichting eenvoudig maar gewoon netjes en goed. We hadden wel een senseo mee er is geen koffiezetapparaat. Het grootste minpunt vond ik dat het binnenbad koud was en er geen kleedruimte was. Vriendelijk personeel, mooi buitenbad, net sanitair. We komen misschien nog eens terug maar dan niet met onze caravan dat lijkt me een te grote uitdaging gezien de smalle hobbelige plekken. En de volgende keer neem ik m'n eigen dekbed mee wel zo warm.
Ligging 9,0
Eetgelegenheden 7,0
Staat van het sanitair 7,0
Zwembad 7,0
15-5-2015
Michelle
prima camping
Wij zijn met 2 jongens van 9 en 12 op deze camping geweest met onze eigen caravan. Het merendeel van de accomodaties is stacaravan, en weinig kampeer plaatsen. Overwegend Nederlandse gasten. Sanitair gebouw is uitstekend, met ook kindersanitair. Zwembad is mooi en schoon. In de bar hebben we voetbal kunnen kijken. Weinig speelplaatsen. Geen voetbal veld op de camping, maar ca. 800 meter verder in het dorp. Trein stopt voor de deur. Ideaal voor een uitstapje naar Parijs. Trein reed 2x per uur langs onze parkeerplaats, maar dat was niet storend. Prima camping!
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
Ligging 7,0
Staat van het sanitair 8,0
16-5-2015
Charles Warbroek
Geweldige camping, zeer vriendelijke medewerkers
Perfecte uitvalsbasis voor Parijs. Mooie camping , zeer vriendelijke geduldige medewerkers. Zeer mooie caravan met 2 badkamers. Kleine camping winkel voor de boodschappen. Restaurant met afhaalgedeelte. Gezellige bar. Geweldig zwembad voor kleine kinderen.Komen graag nog een keer terug.
Waardering 9,0
Zwembad 9,0
16-5-2015
pol.jo
Leuke mei-vakantie gehad
9 dagen op deze camping geweest met 2 kinderen (4+7 jaar) in de mei-vakantie. Caravans staan dicht op elkaar en waren in goede staat. Deze week was de bezetting 95% Nederlanders. Allemaal voor hetzelfde doel: bezoek aan Parijs en Disneyland. Zeer kindvriendelijk zwembad met veel ligbedden en leuk animatieteam voor de kids. Ook restaurant en bar was prima. Supermarktje stelt niet veel voor en in de ochtend was het dringen om (stok)brood te halen. Jammer dat er geen wifi bij de caravan was en ook bij bar werkte de wifi niet optimaal.
Ligging 8,0
Prijs / kwaliteit 8,0