Pommeuse

843 Reviews (1..10)

23-8-2016
Danielle Breen
Nooit meer..
Gelukkig maar 1,5 dag gezeten..wat een massale camping...alle caravans/tenten staan onwijs dicht op elkaar, zwembad is veel te klein voor de hoeveelheid gasten, ' s morgens al geen plek meer voor je spullen, niet handig met 2 kinderen, dit kwam mede door het bekende bedjes reserveren!! Animatieteam deed zijn best, heb ze alleen gezien bij de minidisco maar ze waren daar vrolijk en gezellig!
Ligging 7,0
Prijs / kwaliteit 5,0
Kindvriendelijk 6,0
Eetgelegenheden 6,0
Zwembad 6,0
22-8-2016
Ilona
Niet voor herhaling vatbaar
Mocht je naar Disney willen gaan, dan adviseren wij om een hotel nabij Disney te boeken in plaats van deze camping. Een hotel bij Disney (wij zaten in het Dreamcastle hotel) kost in totaal €100,- meer voor 4 dagen, maar dan heb je meer kwaliteit en bovendien kun je gratis (met een shuttlebus) naar het park. Wij hebben drie nachten op deze camping doorgebracht in een stacaravan. Wij schrokken echt toen we naar onze caravan reden. Van enige privacy is geen sprake. Je keek het eten bij de buren (naast, voor en achter) letterlijk van het bord. De caravans stonden hooguit twee meter van elkaar vandaan. Hoe meer caravans op een rijtje, hoe meer omzet lijkt de gedachte bij de eigenaars. Andere delen van de camping waren wel mooi en ruim opgezet. Wellicht dat de caravans in het straatje waar wij stonden alleen voor doorreis of enkele dagen geboekt kan worden, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen. Maar als wij hier twee weken had moeten doorbrengen, dan hadden wij echt geprobeerd om het om te boeken naar een andere camping. Het zwembad is niet toereikend voor het aantal gasten. Wij hoorden van andere campinggasten dat er mensen waren die om 08.00 uur hun handdoek neerleggen op de ligbedden bij het zwembad om zeker te zijn van een plekje. Dat zoeken wij dus niet. Ga je 's ochtends de omgeving verkennen en wil je 's middags even zwemmen, dan is er geen bed of stoel meer te vinden en men ligt hutjemutje langs het zwembad. Ik sluit mij aan bij de eerdere recensies. De treinen hoor je gelukkig niet rijden en in de buurt zijn er helaas geen interessante plaatsen en bezienswaardigheden te vinden. Mocht je op zoek zijn naar een volledig Nederlandse camping (Nederlandse enclave) in Frankrijk dan zit je hier goed, maar voor ons is deze camping helaas niet voor herhaling vatbaar. We hebben op betere campings gestaan.
Ligging 3,0
Prijs / kwaliteit 2,0
Kindvriendelijk 7,0
Eetgelegenheden 7,0
Staat v/h sanitair 7,0
Zwembad 5,0
21-8-2016
Schneiders
Super voor last minute mooi weer of doorreis!
Voor oudere kinderen naast tafeltennis niet veel te doen. Voor jongere kinderen tot ca 9, geweldig animatieteam. Heel enthousiast. Stacaravans zoals we ze tot nu toe altijd in Frankrijk hebben gehad via touroperator. Helemaal prima en schoon, met airco en super lekkere douche. Genoeg stokbrood maar geen verse dingen in campingwinkel. Op 5 minuten rijden alle kanten op verschillende supermarkten. Coullombier, Carrefour is prijs/kwaliteit aan te raden. Zwembad is voor jongere kids perfect. En nee, ze moeten niet rennen. Maar dat is ook in de meeste Nederlandse zwembaden af te raden. Opblaasbanden mogen. Balspelletjes zijn lastig omdat de camping inderdaad mooi heuvelachtig ligt. Daardoor voelt het knus. De staanplaatsen die wij hebben gezien voor tent of caravan leken niet ideaal. 1 of 1,5 week is genoeg. Tip: Chateau de Vaux le Vicomte, 45 minuten rijden. Erg mooi en groot park om lekker te wandelen.
Prijs / kwaliteit 7,0
Zwembad 8,0
Anton Keim
Bij aankomst slechte plaats, per direct gecorigeerd
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
Prijs / kwaliteit 8,0
Robin Hermens
Mooie camping als uitval basis voor euro Disney
Beetje krappe standplaatsen voor tenten. Zwembad is erg mooi en goed onderhouden, geen tegels maar een door foam op de zwembad vloer /wanden, minpunt de houten vloer eromheen is wat glad als hij nat is. Sanitair word goed schoongemaakt en is goed bijgehouden. Minpunt, wc papier hangt buiten het hokje. Restaurant , bar en afhaal snackbar stonden fijne mensen maar ze waren onderbezet op drukke dagen. Meerdere keren waren er ook verschillende dingen op. Uitkomst is een geweldige camping om als uitgang te gebruiken voor euro Disney, de kinderen hebben erg veel plezier gehad hier.
Waardering 7,0
Waardering 7,0
Prijs / kwaliteit 6,0
M. Jansen
Prima vakantie, wel hoop verbeter punten
Stacaravan te dicht bij elkaar gezet, geen privacy. Zwembad is NIET verwarmd. Veel te klein voor aantal gasten. Onoverzichtelijk door grote potten met palmbomen. Gaat om 10:00 uur open, lijken wel de oude DDD-dagen van de Bijenkorf. Te weinig bedden, geen beleid, geen toezicht (ook al ligt dat bij de ouders), maar een badmeester zou fijn zijn. Wel vriendelijke ontvangst bij aankomst. Doe was aan de kussen en dekens, gewoon vies (gelukkig eigen mee). En als servic is een welkomzakje wel zo netjes, en niet 1,50€ voor hoeven te betalen. Door aankomst en vertrek op alle dagen is het heel onrustig. Auto's rijden ondanks borden max 10 toch hard, incl jullie eigen witte karren. Winkel is zeker aan vernieuwing toe en hoort gewoon open te zijn, de hele dag! Brood is droog, oud en verbrand. Voordeel is dat het 25 minuten rijden is naar het Disneypark! Aanrader maar koop jaarkaarten!
Ligging 6,0
Prijs / kwaliteit 5,0
Kindvriendelijk 7,0
Eetgelegenheden 4,0
Staat v/h sanitair 6,0
Zwembad 6,0
15-8-2016
Hoevenaars
Genoten van een heerlijke vakantie!
Wij zijn 10 dagen verbleven op deze camping met onze 2 kinderen van 4 en 6 jaar. We hebben in een Bali-stacaravan gezeten, deze was netjes, schoon en groot genoeg voor ons vieren. Minpuntje waren de bedden, deze waren erg hard. Het zwembad was voor ons gezin super leuk, de kinderen hebben zich hier prima vermaakt. Wel wat aan de drukke kant. Het restaurant was leuk, lekker en betaalbaar. Wij zijn oa. naar Parijs gegaan, naar de Disney-village en een bezoek gebracht aan het chateau Fontainebleau. Kortom, we hebben genoten!
Ligging 7,0
Prijs / kwaliteit 9,0
Eetgelegenheden 9,0
Staat v/h sanitair 6,0
Zwembad 8,0
15-8-2016
Bir Fre
Goede camping; geweldig voor kinderen!
We hebben 1 week op deze camping gestaan via touroperator. De camping is erg populair vanwege de ligging. Er gaat een trein naar Parijs vanaf de camping! (het station ligt naast de camping) en het ligt vlakbij Euro Disney. Van de treinverbinding hebben we overigens totaal geen last qua lawaai!! Het sanitair was prima qua capaciteit en wordt ook constant goed schoon gehouden. Eerder heb ik gelezen dat het brood al vroeg op is....daar hebben ze iets aan gedaan want in ons geval was er de hele dag en avond nog brood te krijgen! Ook het zwembad zou te klein zijn!? Een geweldig leuk zwembad is mijn mening!! Een aanrader!
Ligging 9,0
Prijs / kwaliteit 9,0
Eetgelegenheden 9,0
13-8-2016
Fam. Keuter
Super camping
Super camping! Gezellige sfeer en leuk voor jonge kinderen. Het animatieteam was ook top!
Waardering 10,0
Waardering 10,0
Ligging 10,0
Prijs / kwaliteit 10,0
Eetgelegenheden 10,0
Zwembad 10,0
12-8-2016
Ruth Baan
Leuke camping maar zwembad moet echt warmer..
Augustus 1 week in een stacaravan gezeten, deze was schoon en prima! Helaas hadden we die week niet echt warm weer maar die ene dag wat wel warm was hebben we even gezwommen in het zwembad, ziet er leuk uit maar wat was het water koud (buiten en binnen) m'n zoontje van 2 kreeg na 10 min blauwe lippen en wou uit het water,echt jammer omdat het juist zo'n leuk zwembad is! Eten en drinken prima en s'avonds gekeken naar de kinderdisco en spelletjes, zag er leuk en vrolijk uit. Personeel was altijd vriendelijk en behulpzaam. Als je van shoppen houd is het winkelcentrum val'd europe een aanrader
Ligging 9,0
Prijs / kwaliteit 8,0