Camping Le Chêne Gris****

NL (743)

743 Beoordelingen (1..5)

28-6-2015
marianbeeker
Toplocatie, maar voor kids niet zo leuk
Begin juni hebben wij hier een week verbleven met 2 kids van 3,5 en bijna 2. Wij zaten in een Waikiki mobilehomemet airco, wat wel fijn was, want het was erg warm die week en er was geen schaduw te bekennen bij ons plekje. De mobilehome was erg stoffig en kraakte enorm, maar verder wel comfortabel. Het zwembad was geweldig voor kinderen! Maar voor de rest is er voor kinderen weinig te beleven, 1 speeltuintje naast het zwembad, that's it. De camping is erg hutje mutje, weinig ruimte om je mobilehome en een paar meter voor je weer een andere mobilehome. De camping staat op een helling, dus er zijn hoogteverschillen. Natuurlijk is de ligging fantastisch zo vlakbij Disneyland en Parijs. Er is een treinstation voor de camping, de trein is goed te horen op de camping. 1x daar gegeten, eten was simpel en prima. De wc's van het restaurant waren daarentegen erg vies. Conclusie: de camping is niet zo geweldig, maar de locatie is top!
  • Reis vertrek datumJuni 2015
Zwembad 9,0
27-6-2015
Fam. Trots
Tegenvaller
Stacaravan Bali was niet schoon. Bedden waren enorm hard. Vieze smoezelige dekens. Het sanitair van de camping was wel schoon en netjes. Leuke ruimtes voor de kinderen. Losse planken rond het zwembad met uitstekende schroeven. Vloer ligt los, is een soort zeil wat op en neer gaat. Restaurant is gewoon goor, kon bijna niet door de ramen kijken, vies servies en bestel, vieze grond. Rode wijn krijg je koud geserveerd uit een soort gekoelde tank.Toilet van het restaurant was echt heel vies. Geen gelegenheid om een baby te verschonen. Onze kinderen hebben zich vermaakt in de indoorspeeltuin. Animatie was leuk, ze deden veel moeite om het leuk te maken. Touroperator doet z'n best maar is uit z'n jasje gegroeid en gaat voor kwantiteit in plaats van kwaliteit. Als je er heen gaat voor Disney is het prima maar verder.... lekker ergens anders heen gaan.
  • Reis vertrek datumJuni 2015
Zwembad 7,0
19-5-2015
Yvonne Hillenga
5 dagen geweest en hele leuke dagen gehad
Wij zijn 5 dagen met onze eigen caravan (via touroperator geboekt) op deze camping geweest van 6 tot en met 10 mei 2015. Na aankomst verwelkomd door hele vriendelijke en behulpzame medewerk(st)ers. gemoedelijke en leuke camping. Wij stonden nabij restaurant en zwembad en vlakbij het sanitairgebouw echt super. ook direkt aan het spoor maar helemaal geen overlast van gehad. Vanaf de camping is het ideaal om leuke uitstapjes te maken zoals al zoveel mensen vermeld hadden. We hebben een zeer leuke vakantie gehad maar 1 ding miste ik wel in het sanitairgebouw en dat zijn prullebakjes zowel als bij de wc's en bij de wastafels, erg vervelend als je iets weg wil gooien en dit niet kan, verder uitstekend. ik raad het echt aan als je in de buurt van disney en parijs wil kamperen om naar deze camping toe te gaan het is er verder super leuk en idd. veel nederlanders maar dat vinden wij niet erg :) en het eten in restaurant was ook heerlijk
Waardering 8,0
Staat van het sanitair 7,0
Zwembad 8,0
18-5-2015
Sandra
Goede uitvalbasis voor disney en parijs
Leuke camping wij hadden een stacaravan Bali die was erg netjes en hadden nog redelijk afstand tot de buren. Inrichting eenvoudig maar gewoon netjes en goed. We hadden wel een senseo mee er is geen koffiezetapparaat. Het grootste minpunt vond ik dat het binnenbad koud was en er geen kleedruimte was. Vriendelijk personeel, mooi buitenbad, net sanitair. We komen misschien nog eens terug maar dan niet met onze caravan dat lijkt me een te grote uitdaging gezien de smalle hobbelige plekken. En de volgende keer neem ik m'n eigen dekbed mee wel zo warm.
Ligging 9,0
Kindvriendelijk 8,0
Eetgelegenheden 7,0
Staat van het sanitair 7,0
Zwembad 7,0
15-5-2015
Michelle
prima camping
Wij zijn met 2 jongens van 9 en 12 op deze camping geweest met onze eigen caravan. Het merendeel van de accomodaties is stacaravan, en weinig kampeer plaatsen. Overwegend Nederlandse gasten. Sanitair gebouw is uitstekend, met ook kindersanitair. Zwembad is mooi en schoon. In de bar hebben we voetbal kunnen kijken. Weinig speelplaatsen. Geen voetbal veld op de camping, maar ca. 800 meter verder in het dorp. Trein stopt voor de deur. Ideaal voor een uitstapje naar Parijs. Trein reed 2x per uur langs onze parkeerplaats, maar dat was niet storend. Prima camping!
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
Ligging 7,0