Pommeuse

816 Reviews (1..10)

20-5-2016
Jan S
Camping goed, stacaravan Waikiki 6 pers. sumier
Goed was: snelle afhandeling an receptie, het zwembad, de rust ondanks spoor kortbij. Slecht was: onvriendelijke chef bediening bar/restaurant, geen buitenverlichting op kopse kant centrale wasruimte. Het bestek, borden en schotels, en keukenapparatuur was maar net genoeg. Geen koffiezetapparaat maar Krups koffiecup zetter en die cups heb je nou net niet bij je. Geen elektrische waterkoker, wel fluitketel. Wel magnetron maar geen oventje. De Waikiki stacaravan is eigenlijk aan de kleine kant voor 4 volwassenen en 2 kinderen.
Kindvriendelijk 10,0
Staat v/h sanitair 6,0
Zwembad 10,0
16-5-2016
Suzanne Wierenga
Aanrader icm disney en parijs
Via actie stacaravan geboekt voor een weekend. Sluit me aan bij de meningen hieronder. Eenvoudige camping maar prima stacaravan. Airconditioning diende ook als verwarming. Bed sliep prima. Ook wel eens anders meegemaakt. Zwembad leuk bij mooi weer. Niet als het buiten koud is. Kleine speeltuin. Geen last van treinen gehad. Terwijl we het spoor konden zien vanuit de stacaravan. Tip: parkeer bij Chateau de Vincences. Eindpunt metro lijn 1. Is gratis. 5 min lopen naar metro station. 1 dag onbeperkt met openbaar vervoer is 21,- in totaal voor 2vw en 2 kids. 40 min met auto en dan nog 15 min met de metro en dan stap je bij het louvre uit.
Kindvriendelijk 7,0
Eetgelegenheden 1,0
Staat v/h sanitair 1,0
Zwembad 7,0
9-5-2016
Miranda
leuke camping op perfecte afstand Parijs/Eurodisne
Wij zijn met onze kinderen 1 dag naar Eurodisney geweest en 1 dag naar Parijs. Met de auto rijd je in 25 minuten naar Eurodisney. Op de camping dagkaarten gekocht om zo onbeperkt gebruik te maken van trein/bus/metro. Camping ligt direct aan het station.De trein brengt je zo naar hartje Parijs. Stacaravan was prima. Alles was schoon en netjes onderhouden. Een echte aanrader voor een kort verblijf Eurodisney/Parijs
8-5-2016
Chantal
Prima camping voor een paar dagen
Wij hebben hier 7 dagen met de caravan gestaan. Ruime plekken, wel een beetje schuin maar goed te doen. Restaurant was prima te doen, niet veel keuze maar wat ze hadden was goed. Station pal voor de deur voor de trein naar Parijs. Vriendelijk personeel in bar, winkel en bij de receptie. Douches waren wel vaak koud, op verschillende momenten van de dag. Groot minpunt vond ik de hele lange rij 's morgens in het kleine winkeltje als je brood wilde halen. Heb 1 keer misgegrepen (was toen half 9). Misschien een tip; voer broodjes service in, dan heeft iedereen altijd een lekkere croissant en baguette en zo voorkom je teleurstellingen.
Staat v/h sanitair 6,0
Zwembad 6,0
8-5-2016
Kikie1976
Prima camping!
Net terug van een week vakantie op deze camping,geslapen in Navajo tent. Wij vonden het een prima camping!Heel aardig en behulpzaam bij de receptie,animatie heel enthousiast. Toilet gebouw goed schoon met ruime douches vooral als je samen met je kind wilt douchen zijn er speciale ouder/kind douches. Disney goed te bereiken,Parc Asterix op ongeveer 45 min.rijden. Parc Asterix en Parc les felins(wild park) zijn aan te raden. Boodschappen hebben wij gedaan bij het winkelcentrum vlakbij Disney waar ook het outlet winkelcentrum zit,La vallee village. Min punt op de camping is zeker de winkel,...veel te weinig brood in de ochtend,heel lang wachten. Kortom een heerlijke week gehad hier misschien komen we nog eens terug!
Ligging 10,0
Eetgelegenheden 8,0
1-5-2016
marielle
Voor een paar dagen prima
In de mei vakantie vier dagen geboekt waarvan drie betaald via touroperator. We zaten in een bali caravan. Hadden helaas slecht weer. Zwembad wat overdekt was is zelfs dan niet te doen! De binnenspeeltuin viel zwaar tegen. Enkele toestellen wat met een tent overdekt moest voorstellen. Hadden als preferentie opgegeven op een hoek en kwamen terecht in nummer 24. Niet bepaald op een hoek!!!! Terwijl het totaal niet vol geboekt was. Beetje vreemd. Ligging tov Disney is perfect. Dus daarvoor zou ik enkel naar deze camping gaan. Twee maal door het bed gezakt. De koelkast heeft mij de hele nacht wakker gehouden dus noodgedwongen uit gezet. Inventaris niet compleet! De Douche daarentegen was perfect. Flinke staal en heerlijk warm! Mensen in het restaurant niet vriendelijk. Afhaal pizza niet te eten. Prima zo voor een keer maar denk dat wij niet meer terug keren....
Waardering 5,0
Zwembad 5,0
6-5-2016
Winanda
Teleurstellend
We hadden een stacaravan gehuurd, type Bali. Was op zich schoon maar miste een afwasmachine en tv. Restaurant was redelijk. Ligging t.o.v. Disney en Parijs prima. Wij hadden kaartjes gekocht voor Disney op de camping voor 2 dagen. Treintijden opgevraagd voor een dag Parijs. Kreeg goede info bij de receptie, in ieder geval dat dachten wij. Tot dat we op donderdag voor de tweede keer bij Disneyland stonden en niet naar binnen mochten omdat ons kaartje was verlopen. Bleek het zo te zijn dat de kaartjes twee dagen aaneengesloten moesten worden gebruikt! Contact opgenomen met de camping en de klantenservies van Disney maar beide waren niet bereidt om ons ook maar ergens tegemoet te komen. Het bleek op het kaartje te staan, klopt in het frans.. Het antwoordt van de camping was, wij als bedrijf zijn hier niet verantwoordelijk voor, en u heeft er ook niet naar gevraagd. Ze waren totaal niet bereidt om samen naar een oplossing te kijken. We werden kort en onvriendelijk weg gezet. 2 zeer teleurgestelde kinderen en een hoop geld betaald voor 1 dagje uit. Wij komen hier zeker niet meer terug en zullen andere deze camping ook zeker niet aanraden.
Waardering 4,0
Zwembad 2,0
2-5-2016
J. velgersdijk
best leuk
Het is een vriendelijke camping. Wij vonden de mensen heel hartelijk. Hadden ook voorkeur opgegeven en betaald maar niet gekregen. Was overigens wel een hele schone caravan. De koelkast maakt inderdaad een herrie. Het zwembad is klein en zeker niet voor tieners, het was inderdaad erg koud water. We hebben mee gedaan aan de bingo en wat was het animatieteam leuk, hartelijk en gezellig, van ons krijgen zij een 10. Wel super om richting Disney en Parc Asterix te gaan. Parc Asteris is overigens een aanrader voor tieners, veel leuker dan Disney. Het restaurant vonden wij ook onder de maat, wij vinden het snel goed maar deze pizza's konden echt niet, heb het wel aangegeven na het eten. Kortom voor een weekend Parijs oke maar voor een lange zomervakantie niet.
Waardering 6,0
Zwembad 6,0
31-10-2015
Chantal
Goede camping
Wij zijn in de herfstvakantie 3 dagen geweest en het was goed! We hadden een hele mooie,schone nette caravan(Bali). Disneyland is 20 minuten rijden, dus ideaal. In de meivakantie willen we weer zeker terug!
  • Reis vertrek datumOkt. 2015
Ligging 10,0
Staat v/h sanitair 10,0
Zwembad 10,0
22-11-2015
birgit
perfect voor parijsbezoek
rustige ligging,perfecte verbinding naar parijs en direct met de auto in disney,mooie mobilhome voor die prijs! Wel een nacht niet geslapen van de eikels die van de bomen vielen en een hels lawaai maakten op het dak van de mobilhome maar dat zal waarschijnelijk alleen een herfstprobleem zijn! Vriendelijk personeel
  • Reis vertrek datumOkt. 2015