Camping Le Chêne Gris****

667 Beoordelingen (1..5)

25-10-2013
Marc van Vliet
Super super super!
Super camping, paar dagen op de camping geweest. De rest van de dagen in Parijs. Vrijdag vertrokken, de kinderen hebben vrijdag nog genoten van de animatie! Super animator! Restaurant is ook prima, klantvriendelijk! Met complimenten aan Tim en Sidney voor het bedienen en de animatie!
Waardering 8,0
Staat van het sanitair 8,0
28-10-2013
simonse bender
prima voor disney/parijsbezoek
3chalets 14personen prima voorkeur uitgevoerd bij elkaar.zwembad leuk als het wat warmer is maar kids hebben genoten. 2 dagen Disney met eigen vervoer ca20minuten tolweg 2.10 per keer.parkeren disney15eur per auto.prijs met advies receptie mobilitas dagkaarten bij hun gekocht station voor de camping kon tot laat met trein terug.vanaf perron station gare-est uitgang rechts voor metro of de gele hop on hop off bus van l-open tour waarmee we met 1overstap zo bij d eifeltoren waren. gelijk de meeste bezienswaardigheden vanaf de bus gepasseerd, debus rijd tot 19uur dus met metro terug met mobilitas dagkaart.eifeltoren te voet ca700treden prima te doen in kwartiertje.waren eerder op 1e etage dan de rest die de lift namen. op 1e etage kaartje voor hoogst bereikbare 2e etage gekocht. de camping is leuk tegenaan een heuvel gelegen geen last van trein wel gemakkelijk tegenover entree er is een restaurant en beperkt winkeltje alles schoon aangetroffen goed onderhouden prima service speelruimte ok
  • Reisgezelschapmet een groep
Staat van het sanitair 8,0
14-10-2013
eva van de ven
Helemaal geweldig
Wij zijn naar deze camping gegaan speciaal voor eurodisney. We hebben jaarkaarten en wilde een goedkoop verblijf dichtbij. We verwachten er niet veel van maar we zouden toch meer in disney lopen dan op de camping. We zaten met 4 volwassenen en 2 kinderen in een stacaravan.. deze was netjes en schoon. Bij aankomst mochten we kiezen waar we wilde zitten en zijn vlakbij het zwembad geplaatst. Personeel erg vriendelijk, eten was lekker. Volgend jaar komen we terug voor een langere zomervakantie,
Waardering 10,0
Eetgelegenheden 10,0
Staat van het sanitair 10,0
1-11-2013
Patrick
Leuk voor een midweek maar niet meer dan dat.
Camping ideaal voor uitstapjes naar parijs of disneyland. Stacaravan was van bedenkelijk niveau. Als je pech hebt en je zit met je stacaravan of caravan aan de rand van de camping (zoals wij) dan dendert de trein op een meter of zes langs je caravan. Zwembad zag er op zich goed uit, was alleen te koud om er gebruik van te maken. Bar en restaurant zijn goed. Voor afhaal moet je geduld hebben. Misschien komt het dat het einde van het seizoen naderde, maar echt vlot ging het niet. Volgende keer zoeken wij een andere camping, het was niet wat wij ervan verwacht hadden.
Waardering 5,0
Waardering 5,0
Ligging 8,0
Prijs / kwaliteit 5,0
Kindvriendelijk 7,0
Zwembad 6,0
30-9-2013
natascha fiala
gewoon een goeie camping!
leuke camping snap al dat geklaag niet,ideaal voor een weekendje eurodisney. vriendelijke ontvangst bij de receptie,stacaravan bali (volgens ons vrij nieuw )was prima in orde en lekker schoon leuk zwembad en speelparadijsje voor de kleintjes gewoon ideaal . wij komen zeker terug volgend jaar.
  • Reis vertrek datumSept. 2013
Waardering 6,0