Pommeuse

Zwembad 7,1

873 Reviews (1..10)

8-5-2017
Corine Joosten
Uitval basis voor Disney.
*Caravan nr 6, 7 pers, met uitzicht op het zwembad. Caravan was in orde, schoonheid zou beter mogen, vet op de luxaflex aanwezig, veel dode mieren achter/onder de magnetron. * Camping stelt niet veel voor, voor gezinnen met oudere kinderen. * Animatie aanwezig, maar aanprijzing op internet etc doet meer verwachten. Bingo was leuk. Geen sportterrein aanwezig voor kids om te voetballen etc. *Zwembad leuk voor jonge kinderen, maar niet voor jeugd zoals onze kinderen in de leeftijd van 10+, maar was nog niet seizoens open/ af, één zwembad nog in onderhoud. *Wifi zou gratis zijn in voor en na seizoen, echter werkte deze niet. Bij aanvang navraag gedaan, er zou aan gewerkt worden, echter gehele week geen gebruik van kunnen maken. *Camping is een prima uitvalbasis voor Disneyland ( 40 min) en Parijs ( 1 uur met de auto ) Geen camping om een gehele dag of lang aanwezig te zijn. *Supermarkt stelt niet veel voor tenzij je van chips en koeken kunt leven. Geen vlees aanwezig. Brood snel op in de ochtend. Tip: ga na dichtsbijzijnde supermarkt of zorg dat je boodschappen bij hebt. *Trein hoor je niet. * Prijs kwaliteit verhouding is niet in balans. Camping doet meer verwachten qua aanprijzing/internet etc dan de werkelijkheid.
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumMei 2017
Prijs / kwaliteit 5,0
Kindvriendelijk 7,0
Zwembad 5,0
5-5-2017
Sylvester
Perfect voor bezoek aan Parijs of Disneyland
Prima camping! Onze mobile home was keurig schoon, vrij nieuw en lag in een leuk klein laantje. Inventaris was voor ons goed. In tegenstelling tot sommige beoordelingen vonden wij de camping erg netjes en het personeel ontzettend aardig en behulpzaam. Herken de klachten dan ook niet. Leuk zwembad en gezellige bar met restaurant waar we 's avonds een biertje dronken en lekker hebben gegeten. De campingwinkel is prima voor wat boodschappen. De ligging maakt de camping uniek: de trein voor de deur (geen overlast van) en binnen een uur in hartje Parijs. Ook Disney perfect bereikbaar vanaf de camping Het sanitair zag er keurig uit. Schoonmaakploeg was drie maal per dag bezig het sanitair grondig aan te pakken. Complimenten voor hun werk want sommige gasten lieten het niet al te schoon achter. Leuke animatie die de kinderen geweldig vermaakte. Ik vond het top en wij gaan zeker terug. Aanrader!
  • Reis vertrek datumMei 2017
Zwembad 8,0
30-4-2017
Jeanne
Prima camping voor een bezoek aan Parijs of Disney
Prima camping voor een bezoek aan Parijs of Disney. Stacaravans staan wel heel dicht op elkaar. Elke centimeter wordt benut. Op de camping zelf is niet veel te beleven. Indoor speelruimte en zwembad stellen niet heel veel voor. Leuk voor kinderen onder de 4 jaar. De keuken inrichting is heel basic. Geen schalen, blikopener of theekan aanwezig. Ook geen koffiezetter. Dus uitgebreid koken is er niet bij. Bedden kraken heel erg. Toen wij er waren zaten er alleen maar Nederlanders op de camping. Daar moet je van houden. Geen last van gehad. Op de camping verblijft een groep Poolse arbeiders. Hebt er geen last van, maar je hoort ze wel om 6 uur van de camping af rijden. De trein voor de camping hoor je wel. 's Nachts rijdt hij niet. Maar vanaf 7 uur weer wel. Dus uitslapen lukt niet echt. Personeel is aardig. Alleen moet je niet naar de winkel op de camping! Ze hebben bijna niets. Als je om 08.30 uur brood wilt halen is het al op. Ze houden er dus geen rekening mee dat de camping bijna vol zit en iedereen wil ontbijten. Als er wel brood is is het oud. Je kan op 5 min. rijden van de camping heerlijk brood halen bij de bakker.
Prijs / kwaliteit 6,0
Kindvriendelijk 6,0
7-5-2017
Stumpel
Domper
Kwamen aan om 23 uur in de avond. Er waren geen kussens aanwezig voor 5 personen. Geen gordijn bij het keuken raam. Gootsteen kastje kleddernat cyfon lekte. Er ontbraken: borden, bestek en stoelen (binnen en buiten). Afstandsbediening van de verwarming lag achter de kussen van de bank. (zegt genoeg over een evt schoonmaak. TRIEST!) Tot 3 keer bij de receptie geweest voor een koude douche. Komen de werkmannen binnen, freubelen wat, kun je weer douchen en de volgende dag weer koud. Wij waren daar met 3 families, opgegeven om dicht bij elkaar te staan. Er is volgens mij niet eens naar gekeken. Jammer. Je betaalt wel voor een aanvraag. Wij zijn echte disneyfans, hebben jaarkaarten, maar dit was zeker de laatste keer. Oja, wel grappig, bij de eindschoonmaak vroeg een Franse mw hoe we het hadden gehad. Dus ik doe mij verhaal, ging ze de caravan bekijken en ontdekte een haar in de badkamer. Maar dat was verder ok, ter compensatie werd dat goed gekeurd.
Waardering 5,0
Waardering 5,0
Prijs / kwaliteit 2,0
Eetgelegenheden 6,0
Zwembad 7,0
5-5-2017
m van zomeren
Slechte camping met koude douche zonder wifi
Het treinstation was goed de rest niet,Koude douche en kleine plekken openingstijden receptie zeer beperkt wifi was slecht. Ook was er geen brood meer bij de winkel en de friet was erg duur 4"grote "patat voor 20 euro geen 4 sterren waard.
Prijs / kwaliteit 3,0
Kindvriendelijk 4,0
Eetgelegenheden 4,0
Staat v/h sanitair 2,0
4-5-2017
Angelique Willemsen
Één al blamage!
Bij aankomst inventaris check.7persoonshuisje maar heel veel ontbrak.Meteen gemeld bij de receptie zouden ze de volgende dag brengen. Nooit gezien.Dan de bedden! Latten ontbreken waardoor we 4x door het bed zijn gezakt!Als je dat gaat melden krijg je doodleuk te horen dat de 1 persoonsbedden voor kinderen zijn! Een 7 persoonshuisje met maar 1 tweepersoonbed en dan verwachten dat alleen kinderen daar op slapen? Het tweepersoonsbed begaf het ook. Voor de trap van de caravan een gat van 30x5 cm. Daar heeft mijn vader een zwaar verstuikte enkel aan overgehouden. Hij kon niet mee naar Disney waar we al kaarten voor hadden. De reden dat we uberhaupt op deze camping zaten! Toen we dit gingen melden werd er laconiek gereageerd.Het gat werd later door een chagerijnige vent met zand gedicht.Klachten worden hier schouderophalend ontvangen en niet veel mee gedaan.Sanitaire voorzieningen zijn ook smerig en je kan er niet eens je handen wassen!Wat een domper was dit met hoofdletter D!!
  • ReisgezelschapMet een groep
Zwembad 1,0
1-5-2017
Stephanie
Nooit meer voor ons!
We hebben een jaarkaart op Disney en dachten even een paar dagen camping te pakken ipv een hotel van Disney. Nou nooit meer! Kuilen in de grond op je staanplaats en dan als nood maar een tegel erin gooien, die niet eens past! Supermarkt en dan bedoel ik qua brood is slecht geregeld! Om half 9 was er soms geen brood meer. Sanitair is echt verschrikkelijk. Wordt niet schoongemaakt, er lag een bebloed maandverbandje werkelijk een hele dag! Ontieglijk koud water tijdens het douchen en dat terwijl er niemand staat te douchen. Op- en afstapjes waar je je nek over breekt bij het sanitair. Mannen en vrouwen bij elkaar in het toiletgebouw en slecht onderhouden. Nee volgende keer weer gewoon naar het hotel!
Ligging 4,0
Prijs / kwaliteit 7,0
Kindvriendelijk 2,0
Eetgelegenheden 8,0
29-10-2016
carina
fijne camping
fijne camping prima uitvalbasis voor Euro Disney en voor parijs. treinstation ligt onderaan de camping echt ideaal, kaartjes kopen bij de receptie en je springt zo de trein en metro in. camping zelf genoeg te doen voor de kleine kinderen, animatie was top, zelfs in laag seizoen en voor maar heel weinig kinderen. Frietjes waren super lekker. caravans van touroperator waren goed, en lekker warm. zijn 5 nachten geweest. en komen zeer zeker terug. wel jammer van de enorm hoge borg die je moet betalen 150,- per caravan, zou fijn zijn als ze het zelfde systeem als zuid frankrijk zouden hanteren, machtiging afgeven met bankgegevens mocht er iets kapot gemaakt zijn, als alles goed is machtiging verscheuren, misschien een tip Le Chene Gris.
  • ReisgezelschapMet een groep
Ligging 10,0
Prijs / kwaliteit 10,0
Eetgelegenheden 8,0
Staat v/h sanitair 10,0
Zwembad 10,0
25-10-2016
Jaap
Heel leuk met kleine kids in het na seizoen
Prima vakantie, hele leuke animatie, zelfs als er maar 2 kinderen waren! Heerlijke restaurants en prima locatie
Ligging 10,0
Zwembad 9,0
25-10-2016
Marika
Heel netjes
Nette camping met een goed onthaal en vriendelijke receptionisten. Ligt vlakbij het station wat handig is om verplaatsingen te doen naar Parijs centrum, ook disneyland ligt op maar 25 minuten rijden. Toen we aankwamen na een lange avond in de file staan waren de eetgelegenheden al dicht en ook de bar ging sluiten (rond half 10). Maar aangezien het slechte weer en het laagseizoen was dit begrijpelijk. Ook zeer fijne marktjes in de buurt. Let wel op bij het kopen van tickets voor de trein, dit kan niet op de trein zelf en je hebt een probleem al de ene automaat stuk is en de receptie al dicht.
  • ReisgezelschapMet partner
Waardering 8,0