Pommeuse

806 Reviews (1..10)

31-10-2015
Chantal
Goede camping
Wij zijn in de herfstvakantie 3 dagen geweest en het was goed! We hadden een hele mooie,schone nette caravan(Bali). Disneyland is 20 minuten rijden, dus ideaal. In de meivakantie willen we weer zeker terug!
  • Reis vertrek datumOkt. 2015
Staat v/h sanitair 10,0
Zwembad 10,0
22-11-2015
birgit
perfect voor parijsbezoek
rustige ligging,perfecte verbinding naar parijs en direct met de auto in disney,mooie mobilhome voor die prijs! Wel een nacht niet geslapen van de eikels die van de bomen vielen en een hels lawaai maakten op het dak van de mobilhome maar dat zal waarschijnelijk alleen een herfstprobleem zijn! Vriendelijk personeel
  • Reis vertrek datumOkt. 2015
Staat v/h sanitair 8,0
10-9-2015
sann
vreselijk
Noooit meer. Wat n vreselijke camping. Kleine plaatsen. Overvol zwembad. Zeeer onvriendelijk personeel. Bij t restaurant alls uitverkocht. Geen aanrader ook niet voor 1 nacht!!!
Waardering 2,0
Zwembad 2,0
6-9-2015
Ace
prima
Een prima camping, zeker in het naseizoen. Gastvrije mensen bij de receptie, niets op aan te merken. Sanitair wordt keurig schoongehouden, vervuiling komt vaak door de gasten zelf. Wij hadden niets te klagen. Directe verbinding met de trein naar Parijs. Wat ons betreft helemaal goed.:)
  • ReisgezelschapMet partner
Staat v/h sanitair 10,0
17-9-2015
Karin
Toplocatie, uitermate geschikt voor kinderen!
Mooie camping. Pal naast het station, maar daar hadden we geen last van. Onze zoon van 2 vond het prachtig! Vriendelijk personeel. Mooi zwembad met een gaaf speeltoestel voor kinderen. Beetje koud water, dat was wel jammer. De caravan was ruim (Waikiki).
Prijs / kwaliteit 7,0
Kindvriendelijk 9,0
Eetgelegenheden 7,0
Zwembad 7,0
1-9-2015
gunter haentjens
zelfs een dagje bijgeboekt!
na het lezen van enkele slechte recensies, met een bang hartje naar ginder vertrokken. we hadden een probleempje met de gas, wat binnen de 5 minuten was opgelost! je moet enkel je mond gebruiken! en je probleem zal opgelost worden! niet wachten tot thuis en dan heel de camping afbreken! enkel je buren kun je niet kiezen... met een beetje pech zit je pal tussen enkele luidruchtige wester of noorderburen, maar dat is op elke vakantieplek zo... prijs/kwaliteit mag je niet klagen! en zo dicht bij disneyland: ideale vakantieplek!!!
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
Prijs / kwaliteit 9,0
Kindvriendelijk 9,0
Eetgelegenheden 9,0
Staat v/h sanitair 9,0
22-8-2015
Gisberts
Mwaw... Ligging super, sanitair kan beter
Pluspunten: ligging, aardig personeel, kinderzwembadje (jammer genoeg was het deels afgesloten), animatie, normale prijzen restaurant, Navajo-tent was netjes. Grote minpunt was het sanitair. We zijn een week geweest. Op verschillende tijden van de dag was het vies. In de douches lagen er lege flesjes, wattips, etc. Ook het water is lauw en de druk is laag. Twee ouder-kind douche, maar van een ruimte was het slot kapot. Er is aparte babyruimte met twee badjes. Het water bij een badje bleef koud. Het ander badje gaf wat warmer water, maar haalde niet de temperatuur die je voor je baby wil. Verder zijn er hokjes met alleen wasbakken. De deuropening is zo smal dat je de deur niet kan dichtmaken. Ook de temperatuur van het water is daar niet goed te regelen. Een keer bleef het water loeiheet, dat ik mij mond niet kon spoelen. Bij optie koud water komt er nauwelijks water uit de kraan. Voor een 4* camping had ik qua sanitair veel beter verwacht.
Prijs / kwaliteit 6,0
Kindvriendelijk 10,0
Staat v/h sanitair 4,0
Zwembad 6,0
22-8-2015
Joset
Onwijs genoten!
Een zeer kinderrijke camping!Voor ons zoontje van bijna 2 genoeg vriendjes om mee te spelen.Zwembad was zeer schoon, ook de rest van het park goed bijgehouden.Gezellig dat de bar en het terras direct aan het zwembad ligt, zodat de ouders wat kunnen drinken terwijl de kids lekker aan het spelen of zwemmen zijn.Nadelen aan de camping:De bedden waren enorm hard en hele kleine slechte kussens (stacaravan Bali). Als je met kleine kinderen bent, regel dan een stacaravan of staplek op een rustig plekje. Het is erg rumoerig op de camping, vooral dichtbij het zwembad.Het nadeel van het zwembad is dat het peuterbadje wel gescheiden is van het diepe, maar een peuter klimt heel simpel over het lage randje waardoor hij zo in het diepe kan vallen.Je kunt ze daarom echt geen moment uit het oog verliezen.Algemeen een goede indruk!Je kunt WIFI kopen voor een bepaald bedrag, echter de verbinding is slecht. Ik had verwacht dat je in stacaravan(dichtbij receptie)ook WIFI zou hebben, maar dat was niet zo
Prijs / kwaliteit 8,0
Staat v/h sanitair 6,0
18-8-2015
Ellis
ligging tov Disney/Parijs ok maar thats it
- zwembad overvol, net groot genoeg om er in te staan - receptie zwaar onder bezet - kaartjes voor Disney worden op camping voor 10 € per kaartje duurder verkocht tov Disney zelf - douches in stacaravan komt te weinig water uit om je haar te wassen - receptiepersoneel weet niets van omgeveving muv Parijs/Disney - weinig speel/sport mogelijkheden - 21.15 uur laatste trein vanuit Parijs naar camping - wifi 2.50 € per uur
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
Zwembad 4,0
18-8-2015
Esther
Topcamping!
Wij begrijpen de vele negatieve reacties niet goed, hoor! Wat een mooie, opgeruimde camping! De caravan Bali was behoorlijk ruim en leek vrij nieuw. De bedden zijn prima en de veranda is erg groot. De caravans staan inderdaad dicht op elkaar, maar dat vonden we eerder gezellig dan storend. Alles was netjes schoon toen we aankwamen. Ook bij de receptie niets te klagen; personeel is vriendelijk en helpt vlot. De ligging van de camping is ronduit perfect voor een paar dagrn op en neer naar Parijs. Topvakantie op een topcamping, ik zou er zo weer heengaan!
  • ReisgezelschapMet vrienden
Waardering 10,0