Camping Le Chêne Gris****

NL (729)

729 Beoordelingen (1..5)

7-10-2014
jagobert
Mooi vertrekpunt voor Parijs.
Aanrader voor vakantiegangers die naar Parijs willen. Treinstation ligt aan de camping (overigens geen last van). Tickets koop je op de camping en voor weinig geld kan je naar Parijs inclusief 5 zones openbaar vervoer. Treinreis duurt 55 minuten. Omgeving van de camping is niets bijzonders. Je kunt wat wandelen en dat is het dan. Naast drie keer naar Parijs zijn we ook naar Provins geweest, 45 autominuten. Dit middeleeuwse stadje is moeite waard. Onze stacaravan was van type Tahiti met twee slaapkamers, twee toiletten en twee douches. Eenvoudig, maar voldoende. Ruime veranda. De receptie wordt bemand met uitstekende medewerkers. Een aantal spreekt ook Nederlands. Gevraagd, maar ook uit eigener beweging doen ze tips aan de hand. We maakten gebruik van een najaarsaanbieding. En met twee stellen kom je erg goedkoop uit. Parijs vonden we prijzig, maar met de voordelige camping kon het prima.
Waardering 9,0
Waardering 9,0
Prijs / kwaliteit 9,0
Eetgelegenheden 8,0
17-9-2014
wgkleijwegt
prima bevallen na alle negatieve berichtgeving
Deze camping is een prima plek om Parijs of Disney te bezoeken.Maar met kleine kinderen is het ook een prima plek want meer als dit heeft een kind niet nodig.Goede ontvangst aan de receptie en het restaurant is geen topniveau maar voor een keertje goed te doen.De Bali caravan is een prima verblijf en schoon ook.De plekken zijn niet ruim bemeten maar hebben het nog wel eens krapper gezien.Van de trein die twee keer per uur langs rijd geen last gehad!Wij hebben er een prima vakantieweek gehad met lekker weer.
  • ReisgezelschapMet partner
Kindvriendelijk 8,0
Eetgelegenheden 6,0
Staat van het sanitair 7,0
15-9-2014
familie met kindje 2 jaar
fijne camping
Een hele fijne camping wel met het idee dat je dagjes weggaat maar wij vonden het jammer dat we er niet langer verbleven zodat we nog konden zwemmen enzv animatie voor kinderen leuk bediening restaurant goed receptie vriendelijk en winkel ook heel vriendelijk. Grote dank van ons voor Tim die onze redder in nood was!!!
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
Kindvriendelijk 8,0
Eetgelegenheden 8,0
28-8-2014
Nr
Hutje mutje op elkaar
We hadden een staanplaats voor onze ruime caravan. Deze paste maar net, we stonden tegenover stacaravans aan een smal weggetje. De plek bestond ui modde, wat dor gras en en een boomstronk. Toen we weggingen heeft t wat zweetdruppels en manouvres gekost om de caravan weg te krijgen! Eten was redelijk. Animatieteam leuk en mooi, kindvriendelijk zwembad.
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
Staat van het sanitair 7,0
25-8-2014
Anmic
Prima camping
Zojuist 9! dagen op deze camping gestaan. We waren nogal benieuwd na alle negatieve reacties, maar het viel ons ontzettend mee. We zaten vlak bij het toiletgebouw, deze werd elke dag schoongemaakt en de wc's meerdere malen op een dag. Er waren leuke douches voor kinderen. Water was warm (mits je niet tijdens spitsuur doucht) en er hing altijd wc-papier. We hebben een aantal dagen gegeten bij de bar, je betaalt hier ongeveer 12,00 voor en krijgt een goede maaltijd. Personeel is vriendelijk en praat Nederlands. Onze rits van de tent was kapot, deze werd meteen gemaakt. Voor ons was het een prima camping, omdat het lekker weer was op de dagen dat we niets deden en we dicht bij Parijs/Disney zaten. Als het slecht weer zou zijn, zouden wij ons na twee dagen niet meer kunnen vermaken.....dan merk je dat de camping verder weinig mogelijkheden biedt. Er is veel wisseling van mensen, mede doordat het een doorreiscamping is. Buurt is weinig te beleven, wel veel grote supermarkten.
  • ReisgezelschapMet partner
  • Reis vertrek datumAug. 2014