Hotel Monte Malaga****

9 Beoordelingen (1..5)

3-9-2012
macwaney
Monte Malaga ****+
Waar voor je geld. Leuke wellnessvoorziening en zwembad. Goede ontvangst van de receptie.
  • Reisgezelschapmet jonge kinderen
Kindvriendelijk 8,0
15-11-2011
I.S. Teunissen
Goed Hotel
Het is een prima hotel en de ligging is ons goed bevallen dicht bij het centrum. De service was prima!
  • Reisgezelschapmet vrienden
Kamers 8,0
31-12-2010
Fam. Kassels
Geweldig hotel
Echt een prima hotel. Groot en ruim. Prachtige grote kamers en badkamer. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ze doen zeer hun best het je echt de naar de zin te maken. Ligging redelijk. aan drukke weg: als je je raam openwilt laten dan veel last van de auto's. Wel airco dus is niet nodig. Verder echt een geweldig hotel. Centrum ongeveer 20 minuten lopen, beetje (te) ver als je nog gauw even naar de stad wilt of al de hele dag hebt gelopen hebt . In directe omgeving hotel is niet veel te doen/zien. Je moet echt naar het centrum lopen. Bus en trein vlakbij en goedkoop. Wij waren er met Kerstmis en dan is de stad erg mooi en sfeervol versierd.
  • Reisgezelschapmet partner
Kindvriendelijk 5,0
5-9-2010
Harrie Oomen
Een geweldig Hotel
Wij zijn er 10 dagen geweest een prima hotel. We gaan er zeker nog een keer terug. Vriendelijk personeel Mooie kamers Goeie sevice
  • Reisgezelschapmet oudere kinderen
Kindvriendelijk 10,0
5-8-2010
Han Keulen
mooi hotel
Ruime kamer en badkamer,behulpzaam personeel,heerlijk ontbijtbuffet,alleen jammer dat het 20 minuten lopen was naar het centrum.
  • Reisgezelschapmet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumJuli 2010