Hotel Iberostar Playa Gaviotas****

172 Beoordelingen (1..5)

26-5-2014
fam.van Bakel
nog steeds prima!
We zijn net weer terug,en ik kan ieder die er heen wil verzekeren dat het nog steeds heel goed vertoeven is daar.Het zwembad wordt inmiddels lekker verwarmd(dit was twee jaar geleden nog niet).Ook kan je je kamer updaten naar star prestige, maar dat is een persoonlijke smaak, wij vinden dat te afgezonderd.We hebben weer een heerlijke week gehad,dit was de zevende keer, en er zal zeker weer een volgende volgen.Zelfs het animatie team o.l.v. Kevin was superrrrrrr. Groetjes de van Bakeltjes
  • Reis vertrek datumMei 2014
Zwembad 10,0
9-5-2014
dientje65
Een dag doorgebracht
Tijdens onze vakantie op Fuerteventura een dag in het Iberostar Playa Gaviotas doorgebracht en wel in het Star Prestige gedeelte. Heerlijke dag gehad. Goede service en vriendelijkheid bij de receptie. Speciale pasjes om toegang te krijgen tot het Star Prestige gedeelte. Rustig gedeelte met een groot bubbelbad en prachtig zwembad met uitzicht over het strand. Bij de kamers op deze verdieping horen Balinese bedjes. Er is een klein barretje met versnaperingen en af en toe komt er iemand met verse cocktails. Hotel op zich ligt prachtig aan het uitgestrekte strand van Jandia. Wel groot opgezet, zeer kindvriendelijk. Buffet restaurant groot zoals bij elk Iberostar hotel, maar wel een serre gedeelte voor het eten. Buffet uitgebreid, goed en showcooking. Vlakbij is een klein winkelcentrum met een Spar en wat andere winkeltjes. Voor het centrum van Morro Jable is het ca een half uur lopen via de wandelboulevard.
  • Reisgezelschapmet vrienden
  • Reis vertrek datumMrt. 2014
Service 8,0
Eten 8,0
Kindvriendelijk 8,0
Zwembad 9,0
11-9-2013
de mey sonja
fantastisch hotel, verblijf en omgeving
hotel playa gaviotas in Jandia
  • Reis vertrek datumAug. 2013
Ligging 10,0
Kamers 10,0
15-8-2013
Ruud
Super familie vakantie.
Fantastische zee, temperatuur, lekker windje. Animatie is geweldig. Mijn hartelijke dank aan met name Roxy en Kevin voor hun geweldige inzet! Kinderen vonden het super. Zwembad is fris maar goed te doen. Alles is schoon. Eten is prima, behalve de patat. Na twaalven is het rustig, wel tot laat geluid van restaurant op binnenplaats. Bedden zijn minder (hard!) Ook al het gerook van medegasten op het balkon is vervelen. Je ruikt het tot in je kamer.
  • Reisgezelschapmet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumAug. 2013
Eten 8,0
Kamers 7,0
18-10-2013
Fred en Carolien Voorhamm
perfect
We zijn in dit hotel nu voor de 2'maal en het is weer perfect. Het eten is erg gevarieerd, personeel is erg vriendelijen het hotel is erg schoon.
  • Reis vertrek datumJan. 2013
Kamers 8,0