Daumazan

13 Reviews (1..10)

29-8-2016
Inge Bouwman
Heerlijk vakantiehuis
Heel fijn huis op een leuk vakantiepark met een mooi groot zwembad. Het huis zelf is mooi ingericht en voelt als thuis. Prachtige tuin eromheen met veel privacy en mooie tuinmeubelen. Aanrader!
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumAug. 2016
Hoeveelheid ruimte 10,0
2-8-2016
Fam. de Jong
Het was top!
Afgelopen weekend zijn wij teruggekeerd van een heerlijke vakantie in Villa 133. Het was top! De villa heeft aan alle verwachtingen voldaan en ook op het park was het prima.
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumJuli 2016
Prijs / kwaliteit 9,0
Zwembad 9,0
6-8-2016
Weebers
Fantastisch park in een eldorado van rust
Wie rust en ruimte zoekt is helemaal aan het goede adres. Een prachtig park midden in de natuur. Wij verbleven hier 5 weken in de geheel gerenoveerde villa 133. Er is niets aan het toeval overgelaten. Van alle gemakken voorzien en de gehele dag zon in de tuin. In de nabijheid een prachtige golfbaan (Ariège) en wie van wandelen houdt heeft de Pyreneeën op een steenworp afstand. Kortom: een super verblijf!
  • Reis vertrek datumMei 2016
Kindvriendelijk 8,0
Zwembad 8,0
25-5-2016
Marjolein
Wat een geweldige tijd in villa 133
Het park is mooi en ruim opgezet, ziet er keurig netjes uit en er zijn vriendelijke mensen. Wij waren er in de meivakantie, er waren in die periode veel eigenaren van huizen die allemaal even vriendelijk waren. Onze kidnderen hadden heel snel contact met andere kinderen en waren de hele dag met elkaar aan het spelen. Wij verbleven in villa 133, echt een pracht locatie en huis. Het huis is zeer smaakvol ingericht, alles wat je maar kan bedenken is aanwezig. Een paar dingen zal ik uitlichten. De tuinmeubelen en de heerlijke loungeset zitten super en nodigen uit om heerlijk buiten te zitten. In woningen die ook verhuurd worden heb je meestal na een paar dagen last van je rug echter dit huis is voorzien van perfecte bedden waar je echt tot rust komt. Tenslotte moet ik zeker niet de regendouches vergeten, wat een heerlijke douche. Uiteten is ook de moeite waard, we hebben heerlijk gegeten bij La Tomate de jardin. Eigenlijk is het moeilijk te beschrijven hoe mooi de woning en de omgeving zijn, het beste kun je er zelf naar toe gaan om het te ervaren! Voor ons is het in ieder geval voor herhaling vatbaar!!!
  • Reis vertrek datumApr. 2016
Zwembad 9,0
13-6-2016
Koen
heerlijk genieten in de luxe villa 133 echt top
een rustig dorpje zo als velen met alles wat je nodig heb genoeg te doen leuke markten in de omgeving een super rest,la jardin du tomaat chez karin elke vrijdag live muziek met lekkere hapjes van het huis, verder de hippie markt in s,t girons c kunstenaars dorp carla bayle noem maar op het verblijf op het park cazeleres is super zeer mooie zwembaden en een goed restaurant dit park is echt een aanrader we hebben vele malen mogen genieten in villa 133 heeft echt alles wat een verwende vakantieganger wil Angela enEdwin hebben zeer goed hun best gedaan om dit te verwezelijke echt top
  • Reis vertrek datumApr. 2016
19-8-2015
Angela
Villa 133 is fantastisch!!!
Villa 133 ligt op een mooi en kindvriendelijk park in n mooie omgeving. De villa is van Edwin en Angela, die er alles aan doen om je een geweldige vakantie te bezorgen. Vooraf heel leuk mailcontact, alle vragen werden snel beantwoord en er werd meegedacht. Bij aankomst een flesje wijn in de villa met een welkomstbrief, tips vd omgeving, tijdschriftenbak, spelletjes en speelgoed vd kids, enz. E en A geven het net dat beetje extra waardoor je je echt welkom en thuis voelt in die prachtige villa. Modern ingericht met robuuste meubels. Plavuizen vloer, 2 ruime luxe badkamers en 3 ruime slaapkamers met goede bedden. Rolluiken, gordijnen, horren, en zelfs ventilatoren zodat je geen last hebt vd warmte of evt muggen (die er trouwens niet waren). Heerlijke tuin met meerdere zitjes en veilig vd kids. Keuken van alles voorzien, bijkeuken met apparatuur, we hebben echt niets aan te merken. Internet is traag, maar werkt wel als je geduld hebt. Zwembaden zijn super, animatie leuk vd kids! Aanrader!
  • Reis vertrek datumAug. 2015
Prijs / kwaliteit 9,0
Zwembad 10,0
23-9-2014
leon jentjens
villa 133 een prima vakantiehuis
Wij hebben een fijne vakantie gehad in het vakantiepark.Alles netjes en schoon onderhouden. Het huis voldeed aan alle wensen.Een prima uitvalbasis voor de omgeving te verkennen.
  • Reis vertrek datumAug. 2014
31-7-2014
Ronnie.rozema@home.nl
Fantastisch plek voor mensen met jonge kinderen.
Wij hadden villa 133 bij de eigenaar geboekt wat ons heel goed beviel Goede contact voor onze vakantie zo hoef de we niet veel mee te nemen Wand als is aanwezig in het huisje. Voor jonge kinderen is er genoeg te doen door het Nederlands aniematietheam. In het dorpje is een bakker,slager en een klein suipermarktje Voor de grote suipermarkt moetje 5 min reiden Op het park zijn 3 zwembaden 2 grote waar 1 van met een glijbaan 1 baby batje
  • Reis vertrek datumJuli 2014
17-7-2014
Rob Maas
Heerlijke vakantie in prachtige bungalow
De laatste week van juni verbleven wij een weel in villa 133 op dit park. De villa was van alle gemakken voorzien. Mooie keuken, prachtig sanitair en een heerlijke tuin die veel privacy biedt. Hebben diverse uitstapjes gemaakt in de omgeving en verschillende wijnhuizen bezocht. ook heerlijk gegeten in Le jardin des tomates in Daumazan waarvoor de eigenaar van de villa ons als verrassing een kadobon voor een lunch of diner kado had gedaan. Zeer attent mag ik wel zeggen, waar vind je dat nog. Prachtig zwembad en omdat we nog buiten het seizoen waren was het nog lekker rustig. Komen zeker nog eens terug en als het kan graag weer villa 133 die die is ons uitstekend bevallen.
  • Reis vertrek datumJuni 2014
Prijs / kwaliteit 7,0
Kindvriendelijk 8,0
1-8-2014
Sandra van Altena
Het is hier fantastisch!
Alles was tot in de puntjes verzorgd en netjes schoon. Voor de kids was er elke dag leuke animatie. Villa 133 is smaakvol ingericht en van alle gemakken voorzien! Perfect voor een heerlijke, zorgeloze vakantie! Het Diner in het chateau maar ook in het dorpje is echt heerlijk ook. Wij willen zeker nog een keer terug! Wij hebben echt een top vakantie beleeft met onze twee kids!
  • Reis vertrek datumJuni 2014