Olhão

3 Reviews

18-7-2016
Marjo
Alweer genoten!
Al voor de vierde keer in een appartement van Wim en Sophie een heerlijke vakantie doorgebracht. Nu in het nieuwe appartement “Oceanfront”. En ook hier is weer alles tiptop. Schoon, gezellig en met smaak ingericht en echt alles is aanwezig. Ik zou niet weten wat ik nog zou missen. De appartementen liggen op ongeveer 20 minuten rijden van de luchthaven en op loopafstand van supermarkt en restaurants, wat natuurlijk ook wel heel erg fijn is. Onze vijfde keer is al geboekt! Dit zegt al genoeg over mijn/onze tevredenheid.
  • ReisgezelschapAlleenreizend
  • Reis vertrek datumJuni 2016
Ligging 9,0
7-6-2016
Ab en Tonny
Zijn zojuist thuisgekomen van 3 fantastische weken
Dit appartement is wat iedereen zal wensen. Schoon, van alle gemakken voorzien, alles aanwezig van tandpasta en tandenborstels, afwasmiddelen, shampoo, zonnebrandmiddelen, badlakens en noem maar op. Geweldig. Wij hebben nu al heimwee. Hebben gelijk voor volgend jaar dit appartement met geweldig uitzicht op zee en de salines geboekt. Heel veel dank lieve Sophie en Wim!!!! Tot volgend jaar!!!!
  • ReisgezelschapMet partner
  • Reis vertrek datumJuni 2016
Ligging 10,0
Zwembad 10,0
3-4-2016
Pica van der Wal
mooi, zeer comfortabel en smaakvol appartement.
mooi uitzicht op de lagune onder Faro, vriendelijke ontvangst, razendsnel internet (glasvezel) alle Nederlandse tv zenders dmv schotel canal digital, kortom top. dicht bij de boulevard, niet veel verkeer maar er wordt soms veel te hard gereden.
  • ReisgezelschapMet partner
  • Reis vertrek datumMrt. 2016