Ermelo

Hoeveelheid ruimte 8,9

25 Reviews (1..10)

30-12-2016
Marian en Hans
Een knusse, comfortabele, goed voorziene bungalow
De ligging aan de rand van de bossen en de rust op het park.
  • Reis vertrek datumDec. 2016
Kindvriendelijk 2,0
7-11-2016
Cees en Angelique Sondag
In één woord geweldig!!
Het is een kei fijn huis met alles erop en eraan. Je pakt echt nergens mis op. Zelfs handdoeken, bedlinnen en alles is aanwezig. Veel serviesgoed en fijne pannen. Wij hebben flink genoten! lekker een boek lezen, of in het huisje blijven was ook geen straf, zo gezellig ingericht, We hebben zelfs buiten kunnen eten in jullie mooi tuin. We zaten tegen de bosrand aan waardoor we met onze hond snel in de bossen waren. Achter het huisje was een poort zodat we zo de bossen in konden lopen. Het huisje ligt centraal,, binnen 5 minuten ben je in het centrum, en aan het strand met de hond, maar ook zo in Harderwijk, Nunspeet en diverse andere gezellige plaatsjes. kortom we willen zeker nog een keer terugkomen in dit fantastische huisje. Ook geeft het park een heel veilig gevoel, avonds gaan om 19.00 uur de poorten dicht, die alleen door de bewoners kunnen worden opengemaakt,
  • Reis vertrek datumSept. 2016
Ligging 8,0
Prijs / kwaliteit 8,0
Inrichting 8,0
3-11-2016
Pim en Anita
Fantastisch gelegen huis met alles er op en er aan
Het huis is compleet ingericht. Je hoeft echt niets mee te nemen ook geen hand- en theedoeken. Het is er gewoon allemaal. Je wordt ook gastvrij ontvangen door de eigenaren. Rondom het huis is er tuin zodat je overal kan zitten. Mooie omgeving om te wandelen en te fietsen. In Ermelo en Harderwijk zijn veel eetgelegenheden.
  • Reis vertrek datumSept. 2016
27-8-2016
Sylvia
Mooi huis / omgeving fijne bedden heerlijk douche
Heerlijk verblijf gehad in vakantiehuis Veluwerijck 12 in Ermelo. We waren er dan ook tijdens een hittegolf, voordeel was dat het huis koel bleef. De geur van het bos, de vogels, vleermuizen en eekhoorntjes maakte het compleet! Fijn was dat we vlak achter het huis het bos ik konden lopen met onze hond, wat heerlijk was dat zeg! Ermelo is een leuke stad en het Bosbad in Putten is zeker een aanrader, wat mooi is het daar ! Fijn dat we ook de fietsen mochten gebruiken, heerlijk gefietst door een prachtige omgeving. Goede tv en radio. Als enige zou ik aan de eigenaren aanraden de muren wit te schilderen dat maakt het huis wat lichter binnen.
21-8-2016
caroline vos
Het was een zeer rustig en compleet verblijf.
Als je van rust en privacy houdt dan is het hier goed toeven. De omgeving is prachtig met vele facetten; bos, hei, water(sport), zandverstuivingen, gezellige dorpjes en landelijk gebied, je vindt het hier allemaal in de buurt. Het huisje is niet groot maar compleet met alle luxe erop en eraan. Buiten kan je rondom genieten van de terrassen. Kortom: een aanrader!
6-8-2016
Rina en Frank
Zeer goed voor elkaar!
Woning is compleet ingericht.
  • ReisgezelschapMet vrienden
9-7-2016
Familie de Bruijne
Paradijs op aarde hier.
Alles is goed hier, gaan lekker genieten, huisje zo heel erg compleet. Echt alles is er wat je nodig hebt. Hebben al heel wat huisjes gehuurd , maar dit is een favoriet hoor. De inrichting helemaal onze smaak. Zo gezellig en met zorg ingericht.
  • Reis vertrek datumJuli 2016
Hoeveelheid ruimte 10,0
1-8-2016
Jo en Hannie
Fijne woning veluwerijck 12
Goed vertoeven in deze woning mooi gelegen veel privacy en mooi fiets gebied ook dagje zandsculpturen Is leuk om te doen
  • Reis vertrek datumJuli 2016
Prijs / kwaliteit 10,0
Kindvriendelijk 9,0
21-7-2016
B. de Vet
Voor het echte onthaasten is dit de locatie
Heerlijk rustig kleinschalig park dicht bij het bos en voldoende horeca in de omgeving.
  • Reis vertrek datumJuni 2016
Hoeveelheid ruimte 10,0
10-7-2016
P A van Doorne
Fantastisch onderkomen geweldige ligging.
Alles was perfect netjes en opgeruimd.
  • Reis vertrek datumJuni 2016
Kindvriendelijk 7,0