Ontinyent

Zwembad 9,5

77 Reviews (1..10)

20-6-2017
Laurens Beijen
B&B Atidos heeft prachtige kamers met goede bedden, en de gasten krijgen een heerlijk ontbijt. Arie en Willy zijn uitstekende gastheren die zich op een heel prettige manier inzetten om het hun gasten naar de zin te maken.
  • Reis vertrek datumJuni 2017
Zwembad 8,0
2-7-2017
Nienke en Klaas
Zeer de moeite waard
Op drie kwartier rijden van Valencia en Alicante ligt bed and breakfast Atidos gerund door Nederlanders. Wij hebben hier enorm genoten van de rust , ligging en gastvrijheid van Arie en Willy. In de ochtend genoten wij buiten op het terras van een heerlijk ontbijt en in de avond werd ons een fantastisch 3 gangen diner geserveerd. We zijn 1 avond in het dorp gaan eten met Arie en Willy en andere gasten die in Atidos verbleven. Heerlijke Spaanse gerechten ! Wij zijn een dag naar Valencia geweest. Arie en Willy regelden voor ons de trein naar Valencia en een fietstocht met een Nederlandse gids. Valencia is zeker de moeite waard. We hebben een dagtocht met de auto gemaakt door "klein Toscane ", zoals de omgeving bij Ontinyent ook wel genoemd wordt. Arie en Willy hadden deze route voor ons uitgestippeld. Het was absoluut de moeite waard. De laatste dag zijn we naar de kust geweest. Prachtige stranden ! Elke dag iets ondernomen maar eind van de dag terug naar Atidos en ontspannen bij het zwembad. Atidos is een oase van rust....een enorme gastvrijheid...prima uitvalsbasis voor prachtige uitstapjes... ! Wij gaan zeker nog een keer terug!
  • Reis vertrek datumJuni 2017
24-6-2017
Wiert Huttema
Fantastisch verblijf, fijne gezellige gastheren
Het eten was fantastisch, de sfeer is heel gezellig en het is een heerlijk rustige omgeving ondanks dat je op dicht bij Ontinyent bent.
  • Reis vertrek datumMei 2017
8-5-2017
Ingrid Stokvisch
Fantastisch gastheerschap in prachtige omgeving.
In een prachtige omgeving heb je de keus om tot rust te komen rondom de B&B aan het zwembad óf de omgeving te verkennen op basis van alle tips van Arie en Willy. De dag begint met een heerlijk ontbijt en 's avonds schuif je aan voor een lekker menu mét een goed gesprek. Heel fijn hoe er ook rekening werd gehouden met de wensen van onze kinderen (7 en 15) in de tips voor de omgeving en bij het samenstellen van het menu.
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
  • Reis vertrek datumApr. 2017
6-5-2017
Adriaan van Ek
Mooie B&B en zeer vriendelijke gastheren. Op een rustige plek met mooi zwembad, goed verzorgd ontbijt en eten. Prachtige omgeving, geschikt voor mooie wandelingen, leuke plaatsen om te bezoeken.
  • Reis vertrek datumApr. 2017
Ligging 9,0
Kamers 9,0
26-9-2016
John en Greet
Heel gezellige sfeer!
Arie en Willy verwelkomen je echt gemeend hartelijk in hun huis. De kamers zijn heel netjes en het avondmaal is super lekker! Zeker een aanrader! Bovendien geven de gastheren alle dagen allerlei tips om hun gasten een leuke dag te bezorgen. Ze kennen de wijde omgeving en weten de mooie plekjes zeker zijn. Kortom.....het is er zalig vertoeven....
Ligging 8,0
Prijs / kwaliteit 9,0
Kamers 8,0
Zwembad 9,0
18-9-2016
Bruno Nancy
fantastisch
zeer goed een echte aanrader heel goede keuken en gastvrije mensen
16-9-2016
Wiert Huttema
geweldig genoten van deze. schitterende accommodat
De heren zijn gastvrij en zeer hartelijk. Het eten is uitstekend.
7-9-2016
Hilde en Luc
Een mooi paradijs
Bij Arie en Willy is het leuk om te verblijven.Hun B&B is heel mooi verzorgd, leuk zwembad, zeer mooie en propere kamers, leuke terrasjes Arie en Willy helpen je ook (als echte reisleiders) om de mooiste plekjes te ontdekken. Na een leuk dagje kan je genieten van het lekkere eten met een aangepast wijntje. Ondertussen hebben we ook genoten van de leuke babbels! Arie en Willy het was aangenaam vertoeven bij jullie,dikke proficiat! Veel liefs, Hilde en Luc
  • Reis vertrek datumAug. 2016
1-9-2016
wilhelmien bouter
Fantastisch!
Prachtig en geweldig verzorgd b&b door 2 leuke enthousiaste mannen!!!
  • Reis vertrek datumAug. 2016
Ligging 9,0