Konakli (bij Alanya)

37 Reviews (1..10)

21-5-2017
Yassine van veen
Geweldig hotel
Kom hier al 9 jaar en het bevalt mij nog steeds geweldig. Animatie is perfect zijn hartstikke vriendelijk in het speciaal mete & ferhat ze stralen ook gewoon uit dat ze het naar hun zin hebben.
  • Reis vertrek datumMei 2017
Service 9,0
Prijs / kwaliteit 8,0
Eten 6,0
Zwembad 9,0
Hygiëne 9,0
Renate van Aalten
Geweldig hotel
Het was weer heerlijk "thuiskomen" bij Royal Garden. Personeel bij de bleu bar is super vriendelijk. De dames van de miniclub ( Katja en Maya) hebben de kinderen een onvergetelijke vakantie bezorgd. Mijn speciale dank aan Mete en Ferhad voor alle goede.zorgen en jullie vrolijkheid.
Waardering 8,0
Waardering 8,0
Service 8,0
Kamers 8,0
Kindvriendelijk 9,0
Zwembad 8,0
Anouk Witjes
Heerlijk!
Inmiddels een paar keer in dit hotel geweest en ook deze keer weer twee weken met veel plezier verbleven. Het eten is goed en afwisselend, de kamers goed onderhouden en comfortabel. De animatie is heel enthousiast en kinderen worden actief benaderd om de hele dag mee te doen aan afwisselende activiteiten. Maiia is een topper met de kleintjes en weet echt hoe ze kinderen enthousiast moet krijgen. Mete en Ferhat zijn geboren gangmakers voor groot en klein en zorgen dat je je geen moment hoeft te vervelen. Ook de muziek was dit jaar afwisselender en beter hoorbaar op verschillende plekken op het park; goed voor de sfeer! Bedankt weer voor de fijne tijd!
Ligging 8,0
Service 9,0
Kamers 9,0
Zwembad 7,0
Fam.Ortsen
we hebben weer een heerlijke vakantie gehad!
Zijn er nu 4x geweest! Dit jaar waren wij de eerste gasten van het seizoen. Nog weinig Nederlanders en Duitsers. De Russen waren er wel erg veel op dit moment. De animatie en de miniclub waren fantastisch! En het personeel is vriendelijk! Echt een aanrader
30-12-2016
martine
groene haren
Wanneer je blond haar hebt natuurlijk of geverfd krijg je groene haren door het water! Het personeel wilt je niet helpen en je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. De kamers waren super schoon! Wat ons zeer tegen veel is dat er vooral veel stagiaires rond liepen die slecht / nauwelijks engels kunnen spreken.
  • Reis vertrek datumJuli 2016
Zwembad 2,0
4-7-2016
i strik
super hotel
In een woord super hotel met partner en schoonzus geweest voor de 3e keer dus 4e keer vervolg kamers bediending eten zwembaden strand in een woord toppie overal loop afstand stadje konakli deur uit de fantastische discotheek summer garden echte aan rader deze hotel willen we toch speciale mensen bedanken zoals ahmet mevlut murat en de meisjes in de lobby voor de bediening lekkere koffie en turkische thee
  • ReisgezelschapMet vrienden
  • Reis vertrek datumJuni 2016
Kamers 9,0
Kindvriendelijk 9,0
12-6-2016
Ine Aarts
Ons 2e huis!
Dit hotel is een aanrader voor je familie. Of je nu met zijn 2e gaat of het hele gezin met kinderen, er is voor ieder wat te doen. Wil je luieren en genieten van de zon, zee en het strand? Als je wat actiever wilt doen, is er een leuk animatieteam. Wij zijn in dit hotel (Royal Garden Suites staat op hetzelfde terrein) voor de 17e keer geweest. Wij komen hier graag. Het eten er is zelfs een wokkok die je eten klaar maakt, personeel, tuin, kamers, wij hebben geen klagen. Mocht er iets zijn, spreek de managers hier op aan. Dan wordt alles zo snel mogelijk geregeld. Wij komen hier zeker weer terug, je voelt je hier welkom! In het dorp Konakli is er op woensdag een markt, mooi om al die groenten en specerijen te zien die op kleur gesorteerd liggen. Natuurlijk is hier ook kleding enz. te koop. Wil je naar Alanya, ga dan met de Dolmus. Kost bijna niets en je bent er zo. In Alanya zijn de burcht, de haven en de overdekte markt een aanrader. Er zijn genoeg restaurantjes. Wil je naar de bergen, huur dan voor een dag een taxi! Geweldig.
  • Reis vertrek datumMei 2016
9-5-2016
Anouk
Topvakantie
Dit weekend teruggekomen van onze tweede (geweldige) vakantie bij Royal Garden Select, met een gezelschap van 7 volwassenen en 1 kind. De kamers waren super, de bedden heerlijk en verder geen mankementen. De keuze in eten is wat beperkt, maar zeker van goede kwaliteit. Het hotel heeft een zandstrand, wat in de zee overgaat in kiezels. Vooral voor kleine kinderen zijn waterschoenen aan te raden! De animatie van het hotel is super. Mete, Nelli en Ferhat zijn erg enthousiast met de kinderen, ook toen er de eerste dagen nog weinig gezinnen waren. In hun enthousiasme was hiervan niets te merken. Ook mister Yusuf en Fatih zorgen voor speciale aandacht voor iedereen. De hele dag door zijn er activiteiten voor zowel kinderen als volwassenen, dus je hoeft je geen moment te vervelen. Ook een speciaal bedankje voor Orhan en Ugur, de barmannen bij de poolbar. Ze hebben altijd tijd voor een praatje en een grapje en bedienen je met een glimlach, wat de vakantiesfeer toch echt afmaakt.
  • Reis vertrek datumApr. 2016
  • Reis vertrek datumOkt. 2015
18-10-2015
A Broeders
Bijna perfect
Van 9 tm 17 okt verbleven. Kamer met uitzicht op het zwembad is voor het hoogseizoen aan te bevelen omdat daar heel de dag geen zon op staat. Luxe kamer ,goede airco. Keurig schoon hotel,vriendelijk personeel. Buffet is keurig verzorgd en afwisselend en goede kwaliteit. Om dit als onvoldoende te score is niet respectvol. Zwembad en omgeving zijn schoon en goed onderhouden, tijdens onze periode voldoende ruimte en ligbedden, in hoogseizoen tijden zal het aan de matige kant zijn. Het strand met een aanwezige bar is bijna aan het hotel gelegen, strandschoentjes gewenst. Het is er schoon maar het interieur was wat verouderd, staat wat haaks op de luxe van het hotel, maar het seizoen is dan ook bijna afgelopen. Het dorp is op loopafstand geen geluidshinder van de weg of vliegtuigen Uitstapjes boeken buiten het hotel, dit is goedkoper dan bij je reisorganisatie.
  • ReisgezelschapMet vrienden
  • Reis vertrek datumOkt. 2015