Konakli (bij Alanya)

33 Reviews (1..10)

30-12-2016
martine
groene haren
Wanneer je blond haar hebt natuurlijk of geverfd krijg je groene haren door het water! Het personeel wilt je niet helpen en je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. De kamers waren super schoon! Wat ons zeer tegen veel is dat er vooral veel stagiaires rond liepen die slecht / nauwelijks engels kunnen spreken.
  • Reis vertrek datumJuli 2016
Zwembad 2,0
4-7-2016
i strik
super hotel
In een woord super hotel met partner en schoonzus geweest voor de 3e keer dus 4e keer vervolg kamers bediending eten zwembaden strand in een woord toppie overal loop afstand stadje konakli deur uit de fantastische discotheek summer garden echte aan rader deze hotel willen we toch speciale mensen bedanken zoals ahmet mevlut murat en de meisjes in de lobby voor de bediening lekkere koffie en turkische thee
  • Reis vertrek datumJuni 2016
Kindvriendelijk 9,0
12-6-2016
Ine Aarts
Ons 2e huis!
Dit hotel is een aanrader voor je familie. Of je nu met zijn 2e gaat of het hele gezin met kinderen, er is voor ieder wat te doen. Wil je luieren en genieten van de zon, zee en het strand? Als je wat actiever wilt doen, is er een leuk animatieteam. Wij zijn in dit hotel (Royal Garden Suites staat op hetzelfde terrein) voor de 17e keer geweest. Wij komen hier graag. Het eten er is zelfs een wokkok die je eten klaar maakt, personeel, tuin, kamers, wij hebben geen klagen. Mocht er iets zijn, spreek de managers hier op aan. Dan wordt alles zo snel mogelijk geregeld. Wij komen hier zeker weer terug, je voelt je hier welkom! In het dorp Konakli is er op woensdag een markt, mooi om al die groenten en specerijen te zien die op kleur gesorteerd liggen. Natuurlijk is hier ook kleding enz. te koop. Wil je naar Alanya, ga dan met de Dolmus. Kost bijna niets en je bent er zo. In Alanya zijn de burcht, de haven en de overdekte markt een aanrader. Er zijn genoeg restaurantjes. Wil je naar de bergen, huur dan voor een dag een taxi! Geweldig.
  • Reis vertrek datumMei 2016
9-5-2016
Anouk
Topvakantie
Dit weekend teruggekomen van onze tweede (geweldige) vakantie bij Royal Garden Select, met een gezelschap van 7 volwassenen en 1 kind. De kamers waren super, de bedden heerlijk en verder geen mankementen. De keuze in eten is wat beperkt, maar zeker van goede kwaliteit. Het hotel heeft een zandstrand, wat in de zee overgaat in kiezels. Vooral voor kleine kinderen zijn waterschoenen aan te raden! De animatie van het hotel is super. Mete, Nelli en Ferhat zijn erg enthousiast met de kinderen, ook toen er de eerste dagen nog weinig gezinnen waren. In hun enthousiasme was hiervan niets te merken. Ook mister Yusuf en Fatih zorgen voor speciale aandacht voor iedereen. De hele dag door zijn er activiteiten voor zowel kinderen als volwassenen, dus je hoeft je geen moment te vervelen. Ook een speciaal bedankje voor Orhan en Ugur, de barmannen bij de poolbar. Ze hebben altijd tijd voor een praatje en een grapje en bedienen je met een glimlach, wat de vakantiesfeer toch echt afmaakt.
  • ReisgezelschapMet een groep
Alles was goed geweldig
18-10-2015
A Broeders
Bijna perfect
Van 9 tm 17 okt verbleven. Kamer met uitzicht op het zwembad is voor het hoogseizoen aan te bevelen omdat daar heel de dag geen zon op staat. Luxe kamer ,goede airco. Keurig schoon hotel,vriendelijk personeel. Buffet is keurig verzorgd en afwisselend en goede kwaliteit. Om dit als onvoldoende te score is niet respectvol. Zwembad en omgeving zijn schoon en goed onderhouden, tijdens onze periode voldoende ruimte en ligbedden, in hoogseizoen tijden zal het aan de matige kant zijn. Het strand met een aanwezige bar is bijna aan het hotel gelegen, strandschoentjes gewenst. Het is er schoon maar het interieur was wat verouderd, staat wat haaks op de luxe van het hotel, maar het seizoen is dan ook bijna afgelopen. Het dorp is op loopafstand geen geluidshinder van de weg of vliegtuigen Uitstapjes boeken buiten het hotel, dit is goedkoper dan bij je reisorganisatie.
Zwembad 8,0
18-10-2015
Anja
Prijs kwaliteit is erg goed!
Dat prijs klopt met wat je krijgt, wij vonden het een dikke 8.
Ligging 8,0
Kindvriendelijk 8,0
Zwembad 8,0
20-9-2015
Nancy
1 malig
Bij aankomst zijn wij in het Total garden suite geplaatst terwijl wij het nieuwe select gedeelte geboekt hadden. Het suites gedeelde was echt verschrikkelijk oud! Het select hotel is heel netjes ziet er ook echt uit als 5 sterren, maar vond het eten echt erg weinig variatie hebben en een klein buffet. Smiddags ook anders dan dat wij gewend zijn. Over het algemeen een 5 sterren van de binnen en buitenkant maar service 3 sterren. Betaalde handdoeken service en zeer slechte WiFi. Wij zullen hier niet meer terug keren
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
Waardering 7,0
Waardering 7,0
Service 4,0
Prijs / kwaliteit 4,0
Eten 4,0
19-9-2015
S
Slechte wifi, slechte bedden, goede service
Wij zijn zojuist terug gekomen van onze korte honeymoon, in september 6 dagen met mijn newlywed in hotel garden select verbleven . Het reisbureau had aangegeven aan het hotel dat wij hier kwamen voor onze honeymoon, dit ook aangegeven bij die balie maar helaas verder geen felicitatie of extra's op de kamer. Vrouw achter de balie spreekt Duits maar weinig Engels.
Ligging 4,0
Kindvriendelijk 8,0
6-9-2015
Nathalie
Geweldig
Royal Garden Select is een mooi hotel die voor iedereen wat wils heeft. Het heeft een perfecte ligging naar alle dichtstbijzijnde leuke plaatsen. Zo is het op 10 min. wandelen naar winkeltjes, 25 min. wandelen naar de markt van Konakli en de luchthaven is op zo'n uur rijden van het hotel (exclusief stops bij ander hotels). Wat mijn partner en ik wel jammer vonden was dat er geen schaduw was te vinden aan de zwembaden en dat er in het gehele hotel weinig airco was. In de 2 liften bv. was het een temperatuur van 37 graden. Het restaurant was netjes en goed, enkel het ontbijt vonden wij niet uitgebreid, maar dat maakt het avondmaal dan weer helemaal goed, dus geen enkel probleem. Voor iedereen die houd van een goeie relaxte massage zeker en vast doen. Vragen naar Ali een zeer goede, lieve en zachtaardige jongen die iemand goed op zijn/haar gemak kan stellen (niet twijfelen dus). Groeten Nathalie
Zwembad 9,0