Olhão

23 Reviews (1..10)

28-5-2017
Mieke en Rob
fantastich appartement
Eigenaren zorgen dat letterlijk alles aanwezig is in het appartement. Het is brandschoon en daarbij erg gezellig ingericht. Echt aan te bevelen. De ligging is ook fantastisch, vijf minuten lopen van het leuke centrum van Olhao, waar een dagelijks vis- en groente/fruit markt is. Een van de oudste van Portugal! Ook niet ver van het station.
  • Reis vertrek datumMei 2017
Hygiëne 10,0
27-1-2017
Henk en Adri Rosenbrand
Fantastisch Olhao
Het appartement heeft een mooie inrichting en een prachtig uitzicht op het natuurgebied en de eilandjes voor de kust. De eigenaars Willem en Sophie doen er alles aan om je vakantie te doen slagen met tips over de Algarve en zijn altijd te bereiken als het nodig zou zijn.We zijn een maand in het appartement geweest en we hebben genoten van de kust en het achterland.
  • Reis vertrek datumDec. 2016
Zwembad 9,0
6-1-2017
Gerard
Heerlijk
Portugal en met name Olhao is als een warm bad. Oppassen dat je niet verdrinkt. Hier kan je alleen maar genieten. Wij zijn hier 5 weken geweest, zijn nu een week terug in Nederland, maar als we de kans krijgen meteen weer terug. Heerlijke temperatuur (ca 18 graden in de schaduw en lekker warm in de zon), nee dan hier😤. Appartement is super, alles wat je denkt nodig te hebben is er. Uitzicht onvoorstelbaar, flamingos voor de deur, wie heeft dat. Ga hier zeker weer naar toe. Sophie en Wim (eigenaren) willen alles voor je doen wat maar redelijk mogelijk is. Nederlandse TV is aanwezig en natuurlijk een uitstekende wifi verbinding. Dus alleen maar positieve gedachten als ik hier aan terug denk.
  • Reis vertrek datumDec. 2016
Zwembad 8,0
24-9-2016
Mieke en Ad
Zeer kompleet ingericht modern appartement
Een zeer smaakvol ingericht modern appartement. Oog voor details. Zeer kompleet ingericht van koffie tot badjassen.. Dit is uniek tov menig ander appartement. De bereidheid van gastheer en gastvrouw om te helpen in allerlei voorkomende gevallen, zoals bijv. Informatie, taxi regelen is oor ons zeer op prijs gesteld. Ook schoonmaak en wisseling van bad en bedspullen is goed geregeld.
  • Reis vertrek datumSept. 2016
Inrichting 9,0
Hoeveelheid ruimte 9,0
Zwembad 8,0
23-5-2016
Mieke en Rob
Geweldig
Zelden zo'n goed verzorgd appartement gezien. Alles is er, van handdoeken tot en met het peper en zoutvaatje. Heel leuk ingericht, tot in het kleinste detail. Je zou er zo kunnen wonen! Eigenaars en hulp erg aardig. Een aanrader dus!
  • Reis vertrek datumMei 2016
12-4-2016
Piet Hollander
Ik vertrek.......
We voelden ons direkt thuis in dit smaakvol ingerichte appartement, waar aandacht voor detail overal aanwezig is. Het was net alsof wij de vakantiewoning van goede vrienden mochten gebruiken. Het was heerlijk om te ontspannen van opgebouwde stress als gevolg van onze beslissing om te emigreren en een nieuwe fase in ons leven als gepensioneerden in de Algarve te beginnen. Een maand lang hebben wij genoten van de ambiance van dit smaakvol ingerichte appartement, de schoonheid van Ria Formosa, de geplaveide straatjes en de vismarkt van Olhão. Sophie en Wim, hartelijk bedankt voor jullie goede zorgen en alle informatie. Christie & Piet, januari 2016.
  • Reis vertrek datum2016
26-3-2016
PETRIE
Het stinkt in Olhão
Mooi appartement in Marina Village, maar het kan er vreselijk stinken. Als de wind uit het westen waait komt er een vreselijke stank vanaf de Lagunes, alsof je in een gierput bent aanbeland. Gebruik maken van het dakterras of een wijntje drinken op het balkon, kun je dan wel vergeten. Boodschappen doen bij Liddle en Continente kwam er niet vaak van, omdat de stank dat verhinderde. Er zijn nachten geweest dat het zo vreselijk stonk, dat je nachtrust er onder te lijden had. In het complex blijft vooral in de hal die penetrante guur nog dagen hangen nadat de wind uit een andere richting is gaan waaien. Wierrookstokjes branden en geurblokken plaatsen hielp ook niet afdoende, dus voor ons geldt Nooit meer naar Olhao!
  • Reis vertrek datumDec. 2015
14-4-2016
Freule
super appartement
Wat mensen vertellen (stankoverlast) is beslist onwaar en kan nadelige gevolgen hebben voor een paar fantastische mensen met een geweldig appartement. Wij zijn vorig jaar voor 3 weken naar Olhao geweest en niks geroken van die stank.
  • Reis vertrek datumMei 2015
7-4-2015
Els van der Lans
Een absolute aanrader!
In dit appartement is aan alles gedacht. Het is ruim, met zeer veel smaak ingericht, schoon en compleet. De foto's kloppen met de werkelijkheid. Bedankt Sophie en Wim voor de goede zorgen.
  • Reis vertrek datumFeb. 2015
Zwembad 9,0
24-2-2015
hygien hulshof
Compleet ingericht appartement
Appartement schitterend gelegen.Alle noodzakelijke dingen op loopafstand.Na 12 jaar hotel ervaring (Monte Gordo) een totaal andere, positievere,beleving van een maand overwinteren in de Algarve.Zeer zeker voor herhaling vatbaar.
  • Reis vertrek datumJan. 2015
Hoeveelheid ruimte 9,0