Olhão

12 Reviews (1..10)

17-5-2017
4 vriendinnen
Subliem
We hebben een geweldige week gehad in het appartement van Sophie en Wim in Olhao. Een fantastisch onderkomen waarin het ons aan niets ontbrak. Het was schoon, groot en niet onbelangrijk, goede royale bedden. Een geweldige ligging bijna middenin de lagune. Vanaf het appartement zag je de Atlantische oceaan met vloed naar je toekomen en bij eb weer van je wegtrekken. Fantastisch om dat steeds weer te zien gebeuren. We hebben in Olhao aan het authentieke Portugal mogen proeven. De vis-en groentehallen binnen loopafstand en zeker de moeite waard om te bezoeken. De stad Tavira is met de trein binnen15 minuten bereikbaar en zeker de moeite waard. Klein minpuntje is het ontbreken van horren in de ramen en deuren. Wij zijn min of meer geplaagd door wat lastige muggen. Verder heel veel dank voor de gastvrijheid van Sophie en Wim. Een belletje of Appje en zij waren er om ons te helpen daar waar nodig. Chapeau !! Zeker aan te bevelen en voor herhaling vatbaar.
  • ReisgezelschapMet vrienden
  • Reis vertrek datumMei 2017
Ligging 9,0
Hygiëne 10,0
3-7-2016
Serena
Fantastisch *****
Wij zijn in al in heel wat appartementen geweest maar dit is werkelijk de beste!! Wat hebben wij een geweldige week gehad en wat zijn de eigenaren Sophie en Wim ontzettend vriendelijke mensen. Het is er brandschoon, smaakvol en luxe ingericht, alles is werkelijk aanwezig. Appartement Ocean View is de perfecte plek om tot rust te komen en te genieten van de omliggende natuur. Sophie en Wim bedankt en tot de volgende keer! Het stadje Olhao is echt nog een autentiek vissersdorp met een markthal die dagelijks geopend is (behalve zondag).Vis/vlees groente/fruit. Rondom de markthal is het de hele dag gezellig en er zijn heerlijke restaurantjes. Er is ook veerdienst die brengen je naar de mooiste eilandjes met de mooiste stranden waar je heerlijk kunt zonnen of slenteren en een hapje eten. Kortom Olhao is een absolute aanrader en Appartement Ocean View een perfecte locatie!
  • Reis vertrek datumJuni 2016
2-5-2016
Simon en Sabine
Geweldig appartement!
Wij hebben een fantastisch verblijf gehad in het appartement van Sophie en Wim. Het ontbrak ons aan niets. Het appartement is heel ruim en overcompleet. Aan alles is gedacht. Zelfs voor onze kleine van 1 jaar oud was alles aanwezig (speelgoed, dvd's, zwembadje, zwembandjes etc). De ligging is erg goed. Uitzicht op zee en op loopafstand van het leuke plaatsje Olhao. Daarnaast zijn Sophie en Wim voor alles bereikbaar.
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
  • Reis vertrek datumApr. 2016
Zwembad 8,0
27-9-2015
Tineke
Super!
Wij zijn heel wat keren op vakantie geweest, maar hebben nog nooit eerder zo'n mooi en compleet appartement getroffen als deze. Werkelijk alles wat je normaliter thuis hebt is aanwezig, waardoor je hier ook een echt "thuisgevoel" beleeft. Daarbij als extra het werkelijk schitterende uitzicht (dat steeds wisselt door eb en vloed), het heerlijke bijna privé zwembad op het dak en de zeer smaakvolle inrichting van het appartement met een groot terras waar de hele dag zon is. Aan de overkant van de boulevard ligt het prachtige natuurgebied dat vrij toegankelijk is. Voor de liefhebber een waar paradijsje met o.a. flamingo's en lepelaars. Ook wanneer de zon opkomt of ondergaat kijk je je ogen uit. Het dorp met vele restaurants en barretjes is op loopafstand, evenals de ferry's naar de mooie eilanden. We hebben een topvakantie gehad en gaan hier zeker terugkomen.
  • Reis vertrek datumSept. 2015
4-6-2015
Henk
Uitstekend👍
Veilig rustig en veel restaurants en erg schoon
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
  • Reis vertrek datum2015
28-10-2014
Gerard
kan weinig toevoegen aan de vorige beoordelingen
Adembenemend is inderdaad het uitzicht, je kunt een stoel richting zee en eilanden draaien en gewoon uren kijken naar bootjes. Het appartement is overcompleet, bijzonder schoon en netjes en top ingericht en ook zeer ruim. Aan de eigenaren Sophie en Wim is niets teveel gevraagd. Wij kunnen niets bedenken waarom we het onze vrienden niet zouden aanraden. Een aanrader en topper met subliem uitzicht. Prijs/kwalit-verh vinden wij zeker positief.
  • Reis vertrek datumOkt. 2014
29-9-2014
Dirk Corteel
The sky is the limit
Fantastisch panorama met een steeds wisselende lagune. Zeer hulpvaardige, bezorgde eigenaars. Zij zorgden voor een uitgebreide documentatie over de omgeving. Knus ingericht en goed geëquipeerd appartement. Prettig vertoeven en zwemmen op het dakterras. (Soms een beetje resonantie van het verkeer maar dat is onvermijdelijk als je én een mooi zeezicht wil én een vlotte verbinding wenst met het stadje en het hinterland).
  • ReisgezelschapMet vrienden
  • Reis vertrek datumSept. 2014
Ligging 8,0
Prijs / kwaliteit 8,0
4-8-2014
Ronald en Frieda
Voor een luxe vakantie!
Alles klopt wat beschreven is en de foto's liegen niet! Wat hebben we genoten met ons gezin in dit appartement. Onze volwassen kinderen waren blij met een eigen slaapkamer. Er staat altijd een windje op de derde verdieping, het is 's morgens fris, maar 's avonds heerlijk. Het zwembad op het dakterras was rustig, met lekkere ligstoelen. Volgende keer nemen we een verrekijker mee, want er is veel te zien in de Ria Formosa. Bedankt Wim en Sophie voor het ontvangst en de goede tips!
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumJuli 2014
Ligging 8,0
Prijs / kwaliteit 8,0
28-6-2014
Marjo
Super!
Ocean View is een prachtig, ruim appartement met werkelijk alles erop en eraan, en het is met veel smaak ingericht. Je hebt een geweldig uitzicht op de eilandjes voor de kust en de jachthaven. Het ligt op loopafstand van restaurantjes, veerboten naar de eilandjes (strand) en het centrum van Olhao. Olhao is een leuk authentiek stadje met niet al te veel toerisme op ongeveer 15 km vanaf de luchthaven Faro. Er is een vissershaven en de verse vis wordt verkocht in de gezellige markthallen en staat in de meest restaurants op de menukaart. De eigenaren Sophie en Wim zijn zeer vriendelijke en gastvrij. Omdat ze in de buurt wonen helpen ze graag bij eventuele vragen/problemen. Het is voor mij de eerste keer in Ocean View (T3) maar ik/wij zijn al 2 keer eerder in Waterfont (T1) geweest en dit is zeker niet de laatste keer in een van beide appartementen. Sophie en Wim alweer bedankt en graag tot volgend jaar!
  • ReisgezelschapAlleenreizend
  • Reis vertrek datumJuni 2014
Ligging 9,0
26-3-2013
Henri v.d. Heuvel
prachtige lokatie met een geweldig uitzicht
een prachtig zee zijde appartement met een sfeervolle inrichting zeer compleet en een adembenemend uitzicht over Ria Formosa. Op de derde verdieping dus wel wat winderig, flat staat tussen een 5 tal nieuwe flats en hotel, met op de achtergrond de sloppenwijk van Olhao Het appartement is praktisch ingedeeld met een balkon en luxe woonkamer een complete keuken en mooie slaapkamers, en voor de zwemmers op het dak een mooi zwembad. Verder kabel tv en internet.(niet zo snel) Voor de prijs zeer de moeite waard, we hebben geweldig genoten van de lokatie ,iets minder van het weer (veel regen en wind maart 2013)
  • Reis vertrek datumMrt. 2013
Waardering 8,0