Nieuw Heeten

41 Reviews (1..10)

10-6-2017
Saskia_ww
Lekker genieten!
Heerlijk genoten mee dankzij het goede weer. De tractorritjes waren erg populair bij onze kids. Ze hebben verder heerlijk gespeeld in de speeltuin en met alle andere kinderen.
Kindvriendelijk 9,0
Staat v/h sanitair 7,0
Hygiëne 7,0
4-6-2017
Dennis Bierling
ik wil naar boer Henk
Heerlijke camping, veel vrijheid en veiligheid voor de kinderen. Geen auto's op de camping! Met een gerust hart bij de tent zitten hoe de kleine jongen van ons geniet in de speeltuin. Elke dag rondje tracker rijden met boer Henk doet het ook erg goed! Kortom fariete camping van ons en zeer gastvrij. Goed sanitair 👍
Hygiëne 9,0
4-6-2017
Jaap kok
Super leuke camping!
Leuke gezellige camping voor een jong gezin. Elke dag mogen de kinderen een rondje mee op de tractor geweldig. Leuke speelgelegenheden voor de kinderen!
Ligging 8,0
Eetgelegenheden 7,0
Hygiëne 8,0
31-5-2017
De vries
Gewoon goed
Eenvoud is de kracht Komen hier nu al een paar jaar op rij , en het verveeld nog steeds niet .
  • Reis vertrek datum2017
Hygiëne 9,0
18-6-2017
Dirk
Zeer gastvrije kleinschalige kindercamping
Kinderen hebben zich uitstekend vermaakt. Eigenaar/personeel is zeer betrokken en continu aanwezig om te helpen/vragen te beantwoorden/etc. Er wordt echt geprobeerd om een super service te verlenen en dat lukt goed. Toiletten en douches worden goed schoongehouden, ook als het druk is. Mogelijkheid om 's avonds vuur te kunnen maken is echt subliem. Jammer is dat er lange tijd geen mogelijkheid was om het aantal sanitaire voorzieningen uit te breiden (geen bouwvergunning ivm Nederlandse regelgeving). Hierdoor moet je soms even wachten, maar dat heb je er graag voor over op deze fantastische camping.
  • Reis vertrek datumMei 2017
Staat v/h sanitair 7,0
Hygiëne 10,0
7-6-2017
Sigrid
Geweldige camping voor de kinderen!
Super camping voor de kinderen, maar het sanitair is zeer matig. Mijn dochtertje had een ijskoude douche. En het aantal douches was te weinig met Hemelvaart. Jammer..
  • Reis vertrek datumMei 2017
Hygiëne 5,0
22-8-2016
Opa Huib Bos
Aanrader voor (groot)ouders met (klein)kinderen
Oma, Opa, Mama, Lola (7) en Leia (5) hebben een geweldig (mid)weekje gehad op de Portlander. Vanaf het moment van aankomst waren de kinderen al verdwenen op deze kindvriendelijke en veilige (geen water in de buurt) boerderij/camping. Zat te doen en te spelen; Fietsjes, skeltertjes en ander 'spul' (o.a. trampoline, schommels) waren ruim beschikbaar. Voor regendagen was er de kantine waar 'geknutseld' kon worden. En de 'beestenboel' van Boer Henk hield de kinderen ook bezig, ook omdat ze mochten 'helpen' (bijv. met voeren). Recreatief en educatief ! Hoogtepunt was een rondje met alle kinderen op de trekker en/of de platte wagen bij mooi weer. De ontvangst en de attente zorg van Boer Henk zelf, maar zeker ook z'n assistent Ricardo was buitengewoon. Als enigen met tenten (de rest was Caravan of Camperbus) moesten wij wegens de regen wat extra luifels en een partytent optrekken. Voor ons hele 'tentenkamp' rekende Henk slechts één kampeerplaats ! Kortom lof en hulde, en een aanbeveling voer iedereen die een betaalbare kindvriendelijke camping zoekt ! Opa Huib.
Eetgelegenheden 10,0
13-8-2016
Hennie
Fantastische camping
Ik was / ben ziek, de campingbaas en personeel kwamen iedere dag langs om te vragen hoe het met mij was, geweldig!
  • ReisgezelschapAlleenreizend
Eetgelegenheden 10,0
Staat v/h sanitair 10,0
12-9-2016
Manon Koolman
Rustig en zeer kindvriendelijke camping!!
Heerlijke plek voor een prachtige nazomer. Ontspannen sfeer, fijne rust. Kindjes vermaken zich uitstekend op de camping met zand, water, fietsjes, trampoline en zoveel meer. Hun hulp bij de verzorging van de dieren wordt zeer gewaardeerd door boer Henk. Er is in overleg met Henk van alles mogelijk, dit maakt t verblijf zeer aangenaam. Wij komen zeker weer! !
8-8-2016
ubels
fijne kindvriendelijke camping.
Voor het derde jaar op rij weer een bijzonder fijne vakantie gehad, Mooie overzichtelijke camping waar kinderen zich prima de hele dag kunnen vermaken met skelters en fietsjes, zandbak en waterpomp, trampoline ed. De sfeer is rustig en gemoedelijk. bijzonder gastvrij.