Emst

Staat v/h sanitair 9,4

102 Reviews (1..10)

7-5-2017
Marit
Heerlijk rustig, " back to nature"!
Ondanks het mindere weer heerlijk midweekje eruit en genoten van de rust. De spannende wind in de avond en nacht was best een hele belevenis in de luxe Safaritent 🙈!
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
  • Reis vertrek datumMei 2017
Kindvriendelijk 8,0
6-5-2017
Ellen
fijne uitrust-plek
Mooie stop voor een fietstocht, aan de oostrand van de veluwe
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumMei 2017
Eetgelegenheden 9,0
7-5-2017
Birgit
Heerlijk
Heerlijk huisje in de natuur, voorzien van alles wat je nodig hebt. Aardige eigenaren. Huisje netjes en schoon. Slaapkamer/bed bereikbaar via vrij steile trap, dus aan te raden voor mensen die goed ter been zijn.
  • Reis vertrek datumApr. 2017
15-4-2017
Fieke
Fijne plek, mooie omgeving
Eén nacht verbleven in de Bosuyl (teruggekomen na bezoekje van vorig jaar). Fijn ontvangst en heerlijk ontbijtje. Mooie, rustige omgeving, dichtbij sauna De Veluwse Bron. Geen minpunten.
  • ReisgezelschapMet vrienden
Eetgelegenheden 9,0
10-4-2017
Carola
Super B&B
We zijn 1 nachtje geweest in de B&B dit is absoluut een aanrader. Het is een hele mooie omgeving en je wordt heel gastvrij en vriendelijk ontvangen. Super gastvrouw! Wij gaan zeker nog een keer terug!
Ligging 10,0
Kindvriendelijk 10,0
Eetgelegenheden 10,0
9-3-2017
Marjon
Zeer gastvrij en prachtige locatie/omgeving
Eén nacht verbleven maar we hadden langer willen blijven. We verbleven in de Kerkuyl en het voelde als thuis. Bij aankomst werden we warm onthaald en volgende ochtend kregen we een heerlijk ontbijtje geserveerd. Heerlijk rustige omgeving wat voor ons stadsmensen genieten is, echt even rust. Dichtbij sauna De Veluwse Bron maar er is zo veel meer te doen in de omgeving dat langer verblijven aan te raden is. Zeer vriendelijke eigenaren Yolanda en Rogier die klaar voor je staan en leuke tips geven over wat er te zien en te beleven is in de omgeving. We komen er graag nog eens terug!
Ligging 10,0
10-3-2017
Jurjan
We komen zeker terug!
Mooie lokatie, vriendelijke ontvangst, goed geregeld, schoon en in zeer goede staat!
  • Reis vertrek datumFeb. 2017
Kindvriendelijk 7,0
8-3-2017
Wensing
Heerlijke plek voor rustzoekers
B&b is heerlijk gelegen op een rustgevende locatie. Goed uitgangspunt voor een bezoek aan de Veluwse Bron of de Veluwe zelf. Flexibele eigenaren die meedenken over eetgelegenheden en uitjes in de omgeving. Hartelijke ontvangst door Yolanda. Volgende dag genoten van een heerlijk ontbijt met streekproducten.
  • Reis vertrek datumFeb. 2017
Kindvriendelijk 6,0
Staat v/h sanitair 8,0
11-1-2017
Rob & Louise
Heerlijke B&B
Na een dagje Sauna (Veluwse bron) konden we heerlijk slapen in deze mooie B&B. We werden ontzettend hartelijk ontvangen en kregen de volgende ochtend een heerlijk ontbijt. Kortom, een absolute aanrader! Voor kleine kinderen was deze B&B minder geschikt vanwege de steile trap die je op moet klimmen naar de verdieping waar het bed staat. Ik weet niet hoe de andere B&B of de luxe tenten eruit zagen van binnen.
  • Reis vertrek datumJan. 2017
Prijs / kwaliteit 10,0
Kindvriendelijk 5,0
Eetgelegenheden 10,0
1-2-2017
Janneke
Heerlijk!
Dit was niet onze eerste keer in het Uylkens hof. 2 jaar geleden sliepen we hier ook, en we vonden het zo heerlijk, dat we weer zijn gegaan. Lief ontvangst, alles hartstikke schoon, en zeker als het mooi weer is, is het ontbijtje op het weiland een echte aanrader! En die kan zelfs om 10.30uur ;) Tot de volgende keer!
  • Reis vertrek datumJan. 2017
Eetgelegenheden 7,0