Obidos

26 Reviews (1..10)

13-4-2017
Bart
Absolute aanrader
Prachtige B&B. Mooi aan de rand van het "te?" toeristische stadje gelegen. Nieuwe kamers met vintage touch. Zeer uitgebreid ontbijt. (Ook naar Vlaamse normen😉) Super gedienstig en vriendelijk koppel. Steeds klaar voor talloze tips. Kortom een aanrader! Prijs/kwaliteit abosolute top!
  • ReisgezelschapMet vrienden
  • Reis vertrek datumApr. 2017
Kamers 9,0
Zwembad 8,0
10-10-2015
Inge Jansen
Een aanrader!
Wat een heerlijke plek! Een prachtig terrein met gezellige, complete, goed verzorgde appartementen. Het ontbijt is zo compleet, heerlijk en gezellig, daar kan een 5-sterren-hotel nog een voorbeeld aan nemen.Irma maakt zelf allerlei soorten jam en je hebt iedere ochtend keus uit een paar heerlijke soorten. Oskar en Irma (leuke mensen!) staan echt voor je klaar met tips en adviezen wat er in de omgeving te doen is. Ook kun je mountainbikes lenen om naar het strand te fietsen (doen!). Er is een lekker zwembad met ligstoelen. Het stadje in de buurt is toeristisch, maar 's avonds een prima plek om heen te wandelen en heel goedkoop te eten in een van de vele restaurantjes.Ik ben nooit zo van de tienen, maar ik zou hier geen verbeterpunten voor weten.
  • Reis vertrek datumSept. 2015
1-10-2015
Jan
Fantastische rustige locatie
Quinta da Olivia is een B&B om helemaal tot rust te komen! Mooie kamers, leuk ingericht. Fijne inloopdouche. Ontbijt wordt 's morgens aan een grote tafel geserveerd. Alles heerlijk vers, vooral de eigengemaakte jam sprong er wat ons betreft uit. Gemoedelijke sfeer aan de ontbijttafel, gezellig.
  • Reis vertrek datumSept. 2015
Ligging 8,0
Zwembad 8,0
23-8-2015
Leo
Fantastische vakantieplek
Zeer gastvrij ontvangen door Oskar en Irma. Elke dag weer heel behulpzaam bij het adviseren van wat er te doen is in de omgeving.
  • Reis vertrek datumAug. 2015
29-6-2015
T. Trimbos
Fantastische ervaring!
'n Fantastische ervaring waar we vaak en met heel veel plezier aan zullen terugdenken. Rust, ruimte, natuur, mooie en ruime kamer met grote badkamer, heel lekker ontbijt, leuke eigenaars, fijn zwembad, fietsen te leen, veel informatie over de omgeving aanwezig, de nabijheid van Obidos, enz.
  • Reis vertrek datumJuni 2015
Service 9,0
14-7-2015
Gert koudijs
Heerlijke plek om tot rust te komen
Het is heerlijk vertoeven daar leuk dorpje op loop afstand kamers perfect Heerlijk ontbijten weet niks negatiefs
  • Reis vertrek datumJuni 2015
31-8-2014
Beppy Buijs
Een prachtig gelegen B en B
Quinta da Olivia is een prachtige B en B met mooie, ruime, nieuwe kamers en een heerlijk ontbijt.Er heerst een rustige, ontspannen sfeer en je kunt gebruik maken van de ligbedden rondom het zwembad. We zijn hier 7 dagen geweest en hebben genoten. Irma en Oskar zijn erg gastvrij .Ze doen alles om het hun gasten naar de zin te maken en geven goede tips om de omgeving te verkennen.
  • Reis vertrek datumAug. 2014
24-10-2014
Saskia van Klij-Baars
A little peace of heaven on earth.
Prachtige Quinta in een geweldig stukje Portugal. Cultuur, natuur en culinaire verrukkelijkheden in overvloed. Irma en Oskar zijn schatten die je op een gastvrije en vriendelijke manier ontvangen, verzorgen en ervoor zorgen dat je eigenlijk nooit meer weg wilt.
  • Reis vertrek datumAug. 2014
19-7-2014
Liesenborghs Annick
AANRADER !
Bij B&B Quinta da Olivia vonden wij de B&B die we zochten : rustig gelegen en toch op loopafstand van een gezellig stadje, smaakvol ingerichte kamers, mooie tuin met verzorgd zwembad en een lekker ontbijt. Het ontbijt is gewoon top ! Elke dag verse producten : vers fruit, zelf gebakken broodjes, variatie in beleg, zelfgemaakte superlekkere confituur, vers geperst sinaasappelsap... Irma en Oskar zijn heel behulpzaam en geven graag meer uitleg over de bezienswaardigheden in de omgeving. Er zijn heel wat mogelijkheden om de streek te verkennen : mooie stranden, Sintra, Lissabon, prachtige kloosters ... Obidos is een middeleeuws stadje met gezellige straatjes waar je goede restaurants kan vinden. Wij onthouden vooral de centrale ligging van de B&B, het heerlijke ontbijt en de rust die Irma en Oskar uitstralen.
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
  • Reis vertrek datum2014
10-6-2014
ineke lankhaar
Meer dan geweldig
Na een week bij Irma en Oscar verwend te zijn geweest ,hebben wij niets dan lof over hun geweldige B&B. We waren ECHT te gast en NIETS was te veel.
  • Reis vertrek datumMei 2014