Oude Willem (bij Diever)

18 Reviews (1..10)

22-7-2016
nico
rustige fijne camping
Midden in een natuurgebied, wat een rust en een hele mooie omgeving om te wandelen ,fietsen en genieten van de stilte. De beheerders van de camping waren gastvrij. Ze gaan aan het eind van het jaar twee vaste camperplaatsen realiseren. Vanaf 2017 zijn ze het gehele jaar open. Het is een plaats om zeker nog eens terug te komen.
  • Reis vertrek datumJuli 2016
30-6-2016
All Han
Geweldige mooie camping
Je kunt niet dichter bij de natuur kamperen. Mooie brede fietspaden door de bossen. Heel verrassend. Camping helemaal top verse broodjes, pin om af te rekenen, informatiemap met veel info. Schoon sanitair helemaal goed!
  • Reis vertrek datumJuni 2016
29-7-2015
Heika
Mooie en rustige camping.
Eenvoudige, maar goede toiletten en wasruimtes. In de schuur oplaadpunten voor de electrische fietsen!!! Diverse kranten te koop, verse broodjes en eieren. Heerlijk, om zo de dag te beginnen. Voor fietskampeerders is er altijd plaats en dat hebben wij ook als zeer positief ervaren.
  • Reis vertrek datumJuli 2015
Ligging 8,0
Prijs / kwaliteit 8,0
Kindvriendelijk 8,0
Staat v/h sanitair 6,0
4-4-2016
Ria winnubst
Heerlijke rustige camping ,prachtig in de natuur!
Gewoon een top camping.Wij hebben al weer besteld voor 2016..
  • Reis vertrek datumJuni 2015
Kindvriendelijk 9,0
Eetgelegenheden 8,0
24-6-2015
Lydia Spijker
Geweldige plek zo heerlijk rustig!
Wat een fantastische camping en zo rustig.Genieten van de mooie natuur en het schone sanitair. De kinderen vonden de mammoet skelters en de huifkarrit het leukst. Bedankt Aly voor de gastvrijheid.
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
  • Reis vertrek datumMei 2015
17-12-2014
R.Derks
Zo heerlijk rustig
Camping De Goede Weide is voor ons een uitstekende plaats om volledig tot rust te komen. Bos, heide en plassen zijn prima met de fiets te bereiken. Wandelingen zijn goed aangegeven en de paden zijn, meestal, goed onderhouden. Info daarover is voorhanden op de camping evenals fietsroutes en recreatiemogelijkheden. Alles is prima geregeld.
  • Reis vertrek datumApr. 2014
Eetgelegenheden 6,0
Staat v/h sanitair 7,0
20-7-2013
Alfred en Inge Wouterse
Geweldig! Wat een rust en prachtige natuur!
Een rustige nette camping, vriendelijke gastvrouw. Mooie ruime plaatsen en geweldige ligging in het natuurgebied van het Drents Friese Wold. De Schotse Hooglanders liepen in de tuin..en de ooievaars vlogen rond.. zo geweldig mooi! Volop mogelijkheden om te fietsen, midden in bossen op grens van Friesland.Leuke dorpjes en vaak markten en braderieën.
  • Reis vertrek datum2013
Eetgelegenheden 7,0
Staat v/h sanitair 7,0
3-6-2013
webmaster_21
Fantastische Vakantiewoning voor familie weekend!
Ik heb hier gewoon geen woorden voor, het totale plaatje is gewoon prachtig!! De ligging zorgt voor mooie fiets gelegenheden en het bos was op een steenworp afstand. Ideaal om er met de familie ook even 'buiten' van te genieten. De accommodatie was PERFECT! Alles tip-top in orde! Onze complimenten voor Alco en Aly; zondermeer een fijne gastheer en gastvrouw. Zeker een aanrader als u met uw familie een speciale gelegenheid heeft te vieren en van de natuur en gastvrijheid houd in een luxe en comfortsabele accommodatie.
  • Reis vertrek datumMei 2013
14-5-2013
Willem
Bijna Perfect
Mooie ruime plaatsen dicht bij de natuur, schone nette camping, Vriendelijke eigenaars die luisterden naar je als je een opmerking maakte over bepaalde onvolkomenheden( geen ernstige dingen trouwens). Wij gaan er zeker nog eens naar toe.
  • Reis vertrek datumApr. 2013
Prijs / kwaliteit 8,0
27-11-2012
Karel Anker.
Zeker voor herhaling vatbaar
Wij hebben hier onze vakantie op en top doorgebracht, nadat we aangekomen waren met de caravan hebben we ons gemeld aan huis, meteen een lekker warm broodje aangeboden gekregen en toen we langs het Bed & Breakfast kwamen een rondleiding gehad, we vonden de eigengemaakte houten meubelen zo uniek dat we na onze vakantie daar ook nog een nachtje hebben doorgebracht. In de omgeving waren prachtige fietsgelegenheden en de kinderen vonden de paarden en schapen helemaal geweldig, als je via de achterzijde de camping uit gaat sta je vrijwel meteen in het bos, nadat je door een stukje heide bent gekomen. ook zijn er leuke speeltoestellen, zowel binnen als buiten. eigenaar en eigenaresse met kinderen schromen niet om even een praatje te komen maken. Het sanitair word elke dag zichtbaar gecontroleerd en schoongemaakt.
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
  • Reis vertrek datum2012