Mühlbach im Pinzgau

29 Reviews (1..10)

22-3-2016
Jan v M
fantastisch!
Veel ruimte en luxe. Zelf een heerlijke sauna.
Prijs / kwaliteit 8,0
17-3-2016
robon
mooie chalet met een prachtig uitzicht
Het was een geweldig weekend in de ruime en nette Chalet. De pistes waren op ong 5/10 minuten rijden prima te bezoeken. Aan zon beetje alles is gedacht in de chalet. En als je van het skiën weerkomt drink je met een prachtig uitzicht vanaf het balkon nog een lekker Oostenrijks biertje in de zon
Ligging t.o.v. pistes 7,0
17-3-2016
Frank
Schitterend en mooi chalet op perfecte locatie!
Het chalet ligt in een idyllische omgeving met schitterde uitzicht. Het chalet is ruim opgezet en heeft een goed interieur. Het chalet was goed schoongemaakt en voorzien van alle gemakken. De ligging van het chalet is mooi tussen de skigebieden bramberg en kitzbuhel. Beide skigebieden zijn met de auto in 15 minuten te bereiken.
12-5-2015
Putjesschepper
Adembenemende plek en een fantastisch Chalet !
Unieke lokatie voor mensen die van de echte bergwereld houden !!
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
  • Reis vertrek datumMei 2015
10-3-2015
Hvp
Weer een fantastische tijd
Deze keer een lang weekend. Het weer was heerlijk en hebben zelfs gebruik gemaakt van de BBQ en op het balkon gezeten. Natuurlijk heerlijk over de pistes gegaan. Het nieuwe broodrooster is een aanvulling. We konden nu 4 tegelijkertijd roosteren, iedereen blij. Een prima plek!
  • Reis vertrek datumMrt. 2015
Ligging t.o.v. pistes 9,0
2-2-2015
W. v.d.Schaaf
Helemaal ok
Een week gebivakkeerd in chalet Muhlberg. Alles is prima in orde daar. Heerlijke sauna, mooi uitzicht vanaf het balkon op de vallei en het dorp. Genoeg (sportieve) mogelijkheden in de buurt. In het dorp Mittersill is een goede supermarkt, maar ook leuke andere winkeltjes. Het huis is voorzien van opgemaakte bedden en badhanddoeken. Natuurlijk ook internet. De keuken is iets aan de kleine kant, maar goed voorzien. Er was volop sneeuw, en met pistes en een rodelbaan in de buurt genoeg actie. Gelukkig niet overdreven druk!
  • Reis vertrek datumJan. 2015
Inrichting 8,0
1-2-2015
Leo de Nijs
Erg gezellig huis!
We hebben het hier heerlijk gehad. Alles was aanwezig: sauna, 2 grote badkamers, heerlijke bedden en zelfs een mixer! Een geweldig uitzicht vanaf het ruime balkon! Het contact met eigenaar Ronald verliep zeer prettig, hij bood een geweldige service! Niets dan lof!
  • Reis vertrek datumJan. 2015
Ligging t.o.v. pistes 10,0
20-4-2014
Diana
super mooi huis op een mooie plek
Het is een heel erg mooi huis. Alles wat je voor een vakantie nodig hebt is er aanwezig. De beide badkamers zijn lekker ruim. Tevens is er een sauna aanwezig om lekker te relaxen. De keuken is van alle gemakken en benodigdheden voorzien. De bedden zijn heel goed. Ook de woonkamer is zeer goed uitgerust. Het uitzicht op het dal en de bergen is super vanuit de woonkamer en het balkon.Bij aankomst voelden we ons er al gelijk thuis. Het huis ligt op vijf minuten rijden tussen twee skiliften/skigebieden in. In onze periode hebben we genoeg sneeuw gehad. Wij hebben echt genoten en vonden het de prijs zeker waard!
  • Reis vertrek datumFeb. 2014
Kindvriendelijk 9,0
Ligging t.o.v. pistes 9,0
24-2-2014
Marijn
Prachtig huis
Nu voor de derde keer in Chalet Mulbach geweest. Het huis is weer goed bevallen. Afwisselend geskied in Bramberg en de Kitzbuhler Alpen. Beide gebieden zijn in iets meer dan 5 minuten bereikbaar met de auto. Dit keer ook de rodel sleetjes gebruikt en veel plezier gehad. Oefening baart kunst! Prima plek voor een fantastische wintersport vakantie.
  • Reis vertrek datumJan. 2014
Prijs / kwaliteit 7,0
Ligging t.o.v. pistes 7,0
17-2-2014
Haroldpk
Wederom geweldig, blijft een aanrader!
Wij hebben weer ontzettend genoten van ons verblijf in dit chalet en het schitterende uitzicht. Bij aankomst waren we verrast door het weer verbeterde fraaie chalet wat authentiek Oostenrijks aandoet, maar toch echt comfortabel is en van alle moderne gemakken is voorzien. Het Chalet biedt een garantie voor een fijne vakantie gezien zijn ligging met het mooie uitzicht op het nationaal park Hohe Taurn. De balkons en het terras liggen fijn in de zon en bij teveel warmte kun je een schaduwplek opzoeken. Omgeving is ideaal, een mooi meertje in de buurt, een zwembad op een paar kilometer. Gelukkig hadden wij de houtkachel niet nodig maar ik kan me voorstellen dat het hier ook in de winter een genot is om vakantie te vieren. Mijn dank gaat ook uit naar de verhuurder die bijzonder goed voor de accommodatie zorgt, niets ontbreekt en het boeken heel makkelijk maakt.
  • ReisgezelschapMet partner
  • Reis vertrek datumJuni 2013