Borgo Val di Taro

Hoeveelheid ruimte 9,8

53 Reviews (1..10)

9-10-2016
Twee vriendinnen
Onvergetelijke week, zéker voor herhaling vatbaar!
Het huis voldeed meer dan aan onze verwachtingen: schoon, sfeervol ingericht, ruim, alles lag klaar, fantastisch ruime woonkeuken met alles erop en eraan, vóór- en achterterras, map met diverse tips voor bezichtigingen, bezienswaardigheden, eetgelegenheden (Franca zelfs 2 keer bezocht!), geweldig uitzicht op natuurschoon waar je kippenvel van krijgt en we kregen de zon er op de koop toe de gehele week bij!
  • ReisgezelschapMet vrienden
  • Reis vertrek datumOkt. 2016
6-11-2016
G & R
Heerlijk buiten alle drukte een weekje genieten
Een zeer mooi huis voorzien van alle gemakken. Helemaal compleet! Je hoeft alleen je eigen kleding en een goed humeur mee te nemen. En je dagelijkse benodigdheden uiteraard :-) De omgeving was bij onze aankomst met regen wat wennen. Maar toen de rest van de week eenmaal de zon ging schijnen ontlook de vrije natuur zich om ons heen. Stromend rivier geluid en vogels op de achtergrond. En prachtig uitzicht over de berghellingen met alle najaarskleuren om het huis gaf ons dat extra vakantiegevoel! 's Ochtends bij het zitje naast het huis in de ochtendzon van je espresso genieten. En dan er op uit. Vanuit Borgo Val di Taro hebben we zowel met de auto als met de trein veel van de omgeving gezien. Met iets meer dan een uur zit je aan de kust of in Parma. En dichter bij huis zijn heel veel kilometers wandelvertier te vinden. Vooraf hebben de eigenaren ons van alle benodigde informatie voorzien. Bij aankomst was alles te vinden, dat is een fijn begin. Kortom, wat ons betreft een aanrader!
  • Reis vertrek datumOkt. 2016
Waardering 8,0
Waardering 8,0
Ligging 8,0
Prijs / kwaliteit 8,0
21-9-2016
Carlo en Betty
Heerlijke vakantie
Mooie woning in een authentiek Italie
  • Reis vertrek datumSept. 2016
Prijs / kwaliteit 9,0
5-11-2016
Erik
Een mooi authentiek huis in een prachtig landschap
Het huis ligt, samen met een aantal andere huizen, op een heuvel in de prachtige provincie Emilia Romagna. Toen wij er waren was het prachtig nazomer weer. In de omgeving zijn mooie plaatsen en bezienswaardigheden te bezoeken. Ook de mooie stad Parma is dichtbij. In de directe omgeving zijn heerlijke restaurants te vinden, waar streekgerechten met wild, paddestoelen, kastanjes en natuurlijk kaas overdadig te vinden zijn. Het huis geeft volop ruimte aan de gasten en heeft ook een aantal grote gezamenlijke ruimtes, als een woonkamer en eetkeuken. Buiten is er veel plek om lekker te relaxen en te genieten van het uitzicht. Ook de nachtrust op fijne bedden zorgt voor de gewenste rust. Wifi is in het hele huis aanwezig. Wij hebben genoten tijdens ons verblijf.
  • Reis vertrek datumSept. 2016
Kindvriendelijk 8,0
9-8-2016
Patty Matser
Geweldig huis midden in de natuur
Heerlijk huis. Mooi en luxe ingericht.
  • Reis vertrek datum2016
Kindvriendelijk 8,0
29-7-2016
Familie Cordemans
We komen ooit terug!
Ons gezin: Vader (wandelen en natuur), moeder (cultuur en shoppen) en 2 tieners (waterratten). We hebben deze zomer de ideale mix gevonden in Borgo Val di Taro. De aanwezigheid van nationale natuurparken met bewegwijzerde wandelingen, steden zoals Parma, Lucca, Pisa en Bologna, een schitterend stedelijk zwembad en de nabijheid van de Middellandse Zee. Een meer dan smaakvol ingerichte vakantiewoning en verschillende goede restaurants in de directe nabijheid. Zijn we nog iets vergeten? Natuurlijk! De zon en een aangename 30 graden.
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumJuli 2016
Kindvriendelijk 10,0
21-7-2016
J. Poelwijck
Fraaie locatie in een mooie echt Italiaanse regio
Zeer originele, met een goed gevoel voor design en details, prettig ingerichte kamers/huis en terrassen. Een aanrader!
  • ReisgezelschapMet vrienden
  • Reis vertrek datumJuli 2016
11-8-2016
Kok van der Meij
Een prachtige plek met veel rust en ruimte
In een klein dorpje en goed berijkbaar ligt verscholen parel. Veel provecy en toch overal vlak bij winkeltjes en restaurants. Vanuit het huis heb je een heel mooi zicht over de vallei en de rivier de taro. Het geheel zou compleet zijn wanneer er een zwembad bij het huis zou zijn. Maar in het dorp Borgotaro is een prima zwembad wat een prima alternatief is bij warme dagen.
10-8-2016
Jacobus en Bep Vreeswijk
Fijne vakantie gehad
Casa del Porticato is een bijzonder fijn huis.... het voelt echt als thuiskomen. De aankleding is met veel smaak gedaan en zowel het binnen als het buitenleven is perfect. Binnen is het huis uitermate luxe en comfortabel (het ontbreekt aan werkelijk niets) en buiten zijn er 2 terrassen waar je heerlijk kunt relaxen. Voor onze kinderen konden we het aanwezige en flinke (opblaas) zwembad neerzetten en ook zij hebben zich hier bijzonder vermaakt. De reden waarom we voor kind-vriendelijkheid geen 10 hebben gegeven is omdat het huis veel trappen heeft en we onze kids dus wat dat betreft in de gaten moesten houden. Veel mooie en leuke tripjes, die werden aangegeven op de website van het huis, gedaan en een aantal prima restaurants bezocht (idd Mimosa, een restaurant vlakbij het huis was een prima tip) Jammer dat we als score niet meer dan een 10 konden geven, want we waren meer dan tevreden en hebben een bijzonder fijne vakantie gehad...... Volledig uitgerust en ontspannen weer terug naar NL.
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
7-7-2016
Frank & Thea Verhaaren
Zeer comfortabel huis.
Veel ruimte, compleet ingericht en prima bedden.
Ligging 8,0
Prijs / kwaliteit 9,0