Borgo Val di Taro

Hygiëne 9,7

56 Reviews (1..10)

2-7-2017
Annelies&Henk
Om nooit te vergeten .......
Casa del Porticato is een huis voorzien van alle luxe zoals beschreven in de website van de eigenaren . Je hebt o.a.de beschikking over een volledig ingerichte keuken, zo'n keuken zouden wij thuis ook wel willen bezitten! Heerlijk ontbijten aan de grote tafel!Top! De 3 slaapkamers hebben heerlijke bedden, die zorgen voor een weldadige nachtrust na een fijne dag doorgebracht te hebben in de schitterende omgeving! Als de warmte het niet toelaat met de auto erop uit te trekken kun je genieten van het uitzicht op de terrassen voor- en achter het huis. Het huis is erg schoon en de inrichting zeer compleet, wij hebben niets gemist en onze verwachting is volledig uitgekomen, het was een heerlijke vakantie!
  • Reis vertrek datumJuni 2017
Hygiëne 9,0
1-7-2017
Sebastian Clijsen
Unieke accommodatie op een fantastische plek
Casa del Porticato is prachtig gelegen op een idyllische heuvel in Emilia Romagna. Het huis is van alle wenselijke luxe voorzien, denk hierbij aan WiFi, een compleet uitgeruste keuken en badkamer en zelfs Nederlandse televisie. Het huis is met veel smaak ingericht en zeer geschikt voor families met en zonder kinderen. Het service niveau is zeer hoog, vragen over het huis, de omgeving en zelfs restaurant advies wordt direct gegeven.
  • Reis vertrek datumJuni 2017
Hygiëne 10,0
1-7-2017
Hans Beers
Voor herhaling vatbaar het was daar fantastisch
Er is daar niets op aan te merken het is een fantastisch huis met heerlijke bedden fijne badkamer en een geweldige keuken met alles er op en eraan daar heerlijk aan een gezellige keuken tafel ontbeten met daar aansluitend buiten een heerlijke tafel waar je heerlijk aan kan zitten en de huiskamer is geweldig ingericht met bank een 3 fijne stoelen waar je lekker in kan zitten de tuin is mooi aangelegd met bomen waar je lekker onder kan zitten en kortom voor herhaleling vatbaar
  • Reis vertrek datumMei 2017
Hygiëne 10,0
9-10-2016
Twee vriendinnen
Onvergetelijke week, zéker voor herhaling vatbaar!
Het huis voldeed meer dan aan onze verwachtingen: schoon, sfeervol ingericht, ruim, alles lag klaar, fantastisch ruime woonkeuken met alles erop en eraan, vóór- en achterterras, map met diverse tips voor bezichtigingen, bezienswaardigheden, eetgelegenheden (Franca zelfs 2 keer bezocht!), geweldig uitzicht op natuurschoon waar je kippenvel van krijgt en we kregen de zon er op de koop toe de gehele week bij!
  • Reis vertrek datumOkt. 2016
6-11-2016
G & R
Heerlijk buiten alle drukte een weekje genieten
Een zeer mooi huis voorzien van alle gemakken. Helemaal compleet! Je hoeft alleen je eigen kleding en een goed humeur mee te nemen. En je dagelijkse benodigdheden uiteraard :-) De omgeving was bij onze aankomst met regen wat wennen. Maar toen de rest van de week eenmaal de zon ging schijnen ontlook de vrije natuur zich om ons heen. Stromend rivier geluid en vogels op de achtergrond. En prachtig uitzicht over de berghellingen met alle najaarskleuren om het huis gaf ons dat extra vakantiegevoel! 's Ochtends bij het zitje naast het huis in de ochtendzon van je espresso genieten. En dan er op uit. Vanuit Borgo Val di Taro hebben we zowel met de auto als met de trein veel van de omgeving gezien. Met iets meer dan een uur zit je aan de kust of in Parma. En dichter bij huis zijn heel veel kilometers wandelvertier te vinden. Vooraf hebben de eigenaren ons van alle benodigde informatie voorzien. Bij aankomst was alles te vinden, dat is een fijn begin. Kortom, wat ons betreft een aanrader!
  • Reis vertrek datumOkt. 2016
Inrichting 9,0
21-9-2016
Carlo en Betty
Heerlijke vakantie
Mooie woning in een authentiek Italie
  • Reis vertrek datumSept. 2016
Waardering 9,0
Waardering 9,0
Prijs / kwaliteit 9,0
Inrichting 9,0
5-11-2016
Erik
Een mooi authentiek huis in een prachtig landschap
Het huis ligt, samen met een aantal andere huizen, op een heuvel in de prachtige provincie Emilia Romagna. Toen wij er waren was het prachtig nazomer weer. In de omgeving zijn mooie plaatsen en bezienswaardigheden te bezoeken. Ook de mooie stad Parma is dichtbij. In de directe omgeving zijn heerlijke restaurants te vinden, waar streekgerechten met wild, paddestoelen, kastanjes en natuurlijk kaas overdadig te vinden zijn. Het huis geeft volop ruimte aan de gasten en heeft ook een aantal grote gezamenlijke ruimtes, als een woonkamer en eetkeuken. Buiten is er veel plek om lekker te relaxen en te genieten van het uitzicht. Ook de nachtrust op fijne bedden zorgt voor de gewenste rust. Wifi is in het hele huis aanwezig. Wij hebben genoten tijdens ons verblijf.
  • Reis vertrek datumSept. 2016
9-8-2016
Patty Matser
Geweldig huis midden in de natuur
Heerlijk huis. Mooi en luxe ingericht.
  • Reis vertrek datum2016
29-7-2016
Familie Cordemans
We komen ooit terug!
Ons gezin: Vader (wandelen en natuur), moeder (cultuur en shoppen) en 2 tieners (waterratten). We hebben deze zomer de ideale mix gevonden in Borgo Val di Taro. De aanwezigheid van nationale natuurparken met bewegwijzerde wandelingen, steden zoals Parma, Lucca, Pisa en Bologna, een schitterend stedelijk zwembad en de nabijheid van de Middellandse Zee. Een meer dan smaakvol ingerichte vakantiewoning en verschillende goede restaurants in de directe nabijheid. Zijn we nog iets vergeten? Natuurlijk! De zon en een aangename 30 graden.
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumJuli 2016
21-7-2016
J. Poelwijck
Fraaie locatie in een mooie echt Italiaanse regio
Zeer originele, met een goed gevoel voor design en details, prettig ingerichte kamers/huis en terrassen. Een aanrader!
  • Reis vertrek datumJuli 2016