Retranchement

Hygiëne 9,0

80 Reviews (1..10)

19-6-2017
Ann
Mooie, rustige camping, ideaal met kinderen
Heel mooi en modern sanitair. Er wordt zuinig omgesprongen met water en energie. Wel jammer dat je zonder sleutel niet in het sanitair gebouw binnen kan, zelfs niet om naar het toilet te gaan. Leuk voor kinderen: kabelbaan, go carts, trampoline, speeltuintjes, zandbak, dicht bij het Zwin en de zee. Heel vriendelijke eigenaars.
  • Reis vertrek datumJuni 2017
Hygiëne 9,0
18-4-2017
Fam. Leenders
Helemaal geweldig
Alles aan deze camping was goed. de locatie, mooie omgeving, heel netjes en verzorgd, Sfeervol theehuis. mooi sanitair, vriendelijke eigenaren. Leuke restaurantjes in de omgeving. Wij gaan beslist nog een keer terug!
17-4-2017
Marc Werbrouck
Een absolute aanrader !
Wij komen sinds enkele jaren op deze voortreffelijke, uitstekend gelegen en bijzonder kindvriendelijke camping. De vriendelijke service, de ongewoon mooie sanitaire voorzieningen en het prachtige grasveld helpen zeker om je vakantie zorgeloos te laten verlopen. Voor de kinderen was er gisteren 'paaseierenraap', er staan allerhande skelters klaar, er is een leuke en veilige trampoline, een voetbalterrein, een death ride of kabelbaan... Netjes, rustig ...met goede en duidelijke afspraken! Er is een koffie- en theehuis met ijsjes... Niet echt een restaurant, maar die heb je in de onmiddellijke omgeving. 1 km te voet naar het natuurgebied het Zwin en de zee. Voor ons dé bestemming in Zeeland.
1-5-2017
Mijke Peeters (Boxtel)
Heerlijke camping!
Camping de Wachtsluis is een heerlijk vakantieplekje. We hadden een mooie, ruime campingplek vlakbij wat speeltoestellen. De zee is op loopafstand en bereik je via een mooi pad langs natuurgebied het Swin. Maar onze jongens (van 6 en 7) vonden het zo leuk op de camping dat ze eigenlijk liever op de camping bleven. Wat wil je ook met al die gave skelters, trampoline en kabelbaan. Het sanitair is nog erg nieuw en altijd netjes. Bij de camping is een knus theehuis, met allerlei soorten thee en zelfgebakken taart op de menukaart! Dus ook voor ons als ouders was het genieten. Al met al alleen maar positieve ervaringen.
20-9-2016
Hartsuiker
Fantastische plek!
Prachtig gelegen boerencamping, gastvrije ontvangst en een superluxe sanitaire gebouw! Vlakbij het strand en aan de fietsroute, kortom; een Aanrader!!!
  • Reis vertrek datumSept. 2016
Eetgelegenheden 9,0
Staat v/h sanitair 9,0
17-9-2016
Guus
Deze camping verdient een medaille !!
Luc en Hanneke streven 100% perfectie na en dat ervaar je tijdens je hele verblijf. Energiekosten worden berekend naar het werkelijk verbruik: eerlijker kan niet.
  • Reis vertrek datumSept. 2016
Ligging 8,0
Kindvriendelijk 9,0
28-8-2016
Marleen Bijloos
Aanrader
Mooie, gezellige en familiale camping met zeer goede sanitaire voorzieningen, ideale plek voor met kinderen te kamperen, autoluwe camping. Skelters aanwezig voor de gastjes, kabelbaan en allerlei speeltuintjes. Apart piratensanitair voor kinderen en mooie binnenspeelruimte ingeval van slecht of te warm weer. Het theehuis is zeer leuk met mooi terras en lekkere taart, koffie, thee en frisse sapjes ed. Een aanrader voor iedereen, maar in het bijzonder voor families met kinderen.
21-8-2016
Marinke
geweldige kindvriendelijke camping
Prachtig sanitair met mooie kinderbadkamer. terrein is autovrij en er zijn wel een stuk of 10 verschillende skelters. zeer ruime plekken. gras wordt perfect bijgehouden. groot voetbal en speelveld en speeltuintjes aanwezig. Onze kinderen hebben het erg leuk gehad, ook tijdens de zeskamp die een keer werd georganiseerd. De campingeigenaren stralen passie uit en hebben echt hart voor de zaak en hun gasten. wij komen zeker terug!
14-9-2016
Storimans
Nooit meer
Plaatsen waren goed douches erg verouderd en vaak geen toiletpapier en de toiletten waren smerig stroomverbruik achteraf voelden wij ons genaaid wij betaalden maar liefst €22 voor 2 weken dat krijg je in een gewoon huishouden nog niet voor elkaar uitgerekend De Borg met het stroomverbruik en dan moet je nog bijbetalen boeren nattevingerwerk. En 3 maal per dag de grasmaaier om je oren. Wij gaan er nooit meer heen....
Waardering 1,0
Staat v/h sanitair 4,0
14-8-2016
Miejam
Ronduit heerlijk!
De Wachtsluis is relaxed, mooi en goed voor elkaar. Een topplekje!
Kindvriendelijk 9,0
Eetgelegenheden 9,0