Lovina

11 Reviews (1..10)

13-2-2017
F de Weerd -Wonink
Paradijsje
We hebben voor de derde keer weer super genoten in deze prachtige villa! Mooie lokatie midden tussen de wijngaarden en rijstvelden. Prachtige tuin met een fijn zwembad .Vriendelijk personeel die alles voor je willen doen. Katut kan heerlijk koken als je geen zin hebt om weg gegaan naar Lovina. Wij komen graag terug. 1 minpunt van de omgeving de regentijd is het strand dat dan erg bevuild is. Erg jammer!
  • Reis vertrek datumJan. 2017
Prijs / kwaliteit 9,0
Inrichting 8,0
Hoeveelheid ruimte 9,0
Zwembad 9,0
5-9-2016
Lanting
Een klein paradijs op Bali
Onze verwachtingen zijn ruimschoots overtroffen. Een mooi eiland, prachtige villa, zwembad en tuin maar jullie staf heeft de vakantie onvergetelijk gemaakt. Niets was hun teveel om het ons naar de zin te maken. Ketut heeft fantastisch gekookt. Een echte aanrader is om met haar naar de lokale markt te gaan en inkopen te doen en 's avonds samen met haar Indonesisch te koken. Los van een aantal excursies hebben we heerlijk kunnen ontspannen. We hebben een prachtig verblijf gehad en komen zeker nog een keertje terug.
  • Reis vertrek datum2016
Kindvriendelijk 10,0
20-11-2015
Mariel Dommering
Heerlijk
Wij zijn met onze kinderen 2 en 3 zes weken in Villa Shanti geweest. Tijdens het maken van de reservering heb ik goed contact gehad met de huiseigenaar Marja en ze hebben ook een paar extra veiligheidsmaatregelen kunnen treffen voor onze kinderen. De staff is fantastisch!! Ze weten beter wat je nodig hebt dan jijzelf. Erg vriendelijk, gewoon heerlijke mensen. Verder een prachtige villa, een heerlijk zwembad en de zee is ook heel fijn. Wij zijn echt tot rust gekomen. De kinderen hebben heerlijk de tuin kunnen verkennen, Ananas, mango, bananen, allemaal uit de tuin. Zwembad is wel erg open met jonge kinderen en je moet dus waakzaam blijven. Wel ben je in de praktijk 95% van de tijd bij het zwembad en als de staff er is zijn er ook altijd ogen op het zwembad gericht omdat het huis zo gebouwd is.
  • Reis vertrek datumNov. 2015
6-5-2015
Patricia Stroo
Meer dan waard! Klein paradijs op Bali
Prachtige villa, ruimte, rust en een prachtige ligging. Aan alle zijden van de villa een schitterend uitzicht over de omgeving. Interieur is warm en rustig precies waar we van houden. De staff is vriendelijk en bereid veel voor je te regelen. Ze zijn er altijd, zonder te aanwezig te zijn. Ook met onze drie kinderen een heerlijke bestemming!
  • Reis vertrek datumApr. 2015
25-2-2015
Kasper Scholten
Hemels
Vanaf het begin een goed gevoel gehad bij Theo en Marja, de eigenaren van de Villa. Dat gevoel werd bij aankomst meer dan bevestigd. De liefde die in dit huis is gestopt past ons als een warme deken. Tot in de perfectie doorgevoerd details die het verblijf zeer aangenaam maken. Dan heb ik het nog niet over de fantastische Ketut en de rest van het team, die met haar kookkunsten ons echt heeft verrast. Kortom een aanrader voor iedereen die even even het gejaagde NL wil verlaten. heel veel plezier op dit prachtige stukje aarde!!
  • Reis vertrek datumFeb. 2015
Kindvriendelijk 9,0
28-8-2014
Mariette
Doen - niet twijfelen
Wat een prachtige villa op een heerlijk plekje. Net iets naar achter gelegen waardoor je echt prive zit ipv rijtje van andere villa's met direct zicht op het water (en strandgasten dus op jou bij het zwembad). Kokin zou restaurant moeten beginnen (na 6 weken bali / java - kan ik zeggen dat haar maaltijden in de top 3 zaten van al die weken terwijl de andere top 2 tenmiste 20 keer zo duur waren). Zelf vind ik het niet geschikt voor kids zonder zwemdiploma daar zwembad niet "te bewaken is".
  • Reis vertrek datumJuli 2014
2-3-2013
bas en diane
Uitzonderlijk , als God in Bali !
Villa Shanti onderscheid zich ten opzichte van alle exclusieve villa' s in positieve zin. De ligging is perfect, het top design, vooral veel privacy in een perfect onderhouden prachtige tuin, heerlijk uitzicht rondom op de sawa's, de bergen. De zee op 150 meter en alles tot in de puntjes verzorgd. Fantastisch personeel, perfecte keuken. Alles is GENIETEN. Zoek je iets anders als anders in de het prachtige noorden van Bali......villa Shanti is een unieke toplocatie.
  • ReisgezelschapMet partner
  • Reis vertrek datumJan. 2013
Inrichting 10,0
3-1-2013
leon
heerlijk rustig
Mooie villa met een pracht tuin. Uitermate vriendelijke staf. Goede kok. kortweg zeker de moeite waard.
  • ReisgezelschapMet partner
  • Reis vertrek datumNov. 2012
Ligging 8,0
Prijs / kwaliteit 9,0
22-8-2012
Fam de Man
zeer fraai gelegen luxe villa met aardig personeel
Mooie ligging tussen de sawa's, en op zicht vh strand. Heerlijk zwembad en een prachtige tuin. Goede airco en voorzieningen. Fijne bedden. 4 slaapplaatsen beneden, 2 boven
  • Reis vertrek datumAug. 2012
Prijs / kwaliteit 8,0
Kindvriendelijk 6,0
Hoeveelheid ruimte 8,0
3-11-2011
Paula de Wolff
Alles wat je van een droomvilla verwacht, subliem!
Het is een prachtige villa, mooi design stijlvol ingericht, mooie tuin aan het strand. Perfecte uitvalsbasis om Lovina te verkennen en meer van Noord Bali. Je komt er tot rust, eigenlijk wil je niet meer van het terrein af, zo mooi is het.
  • ReisgezelschapAlleenreizend
  • Reis vertrek datumOkt. 2011